Gametopic

Voor mijn werk in de kinderopvang ben ik op zoek naar een goede en leuke gameconsole. Wat is het leukste voor basisschoolkinderen? Wij dachten zelf aan een Wii (maar is dat al niet een beetje uit?) of een Nintendo Switch. We vinden het wel leuk dat kinderen daarbij ook moeten/kunnen bewegen.

3ds!

Het eerste wat ik dacht toen ik je bericht zag was ā€œDat gaat 4 dagen mee en dan is het kapotā€

Kinderen zijn niet per se zo van het nieuwste van het nieuwste. Neem een Wii met een berg 2ehandse spellen en van die straps. Dat is denk ik het veiligst. Xbox 360 met een kinect is ook goedkoop en heeft veel fysieke spelletjes waar ze niks voor hoeven aan te raken.

4 likes

Thank you, ik ga even kijken!

1 like

Gaan er meer mensen classic WoW spelen in augustus? :blush:

1 like

Ja!

Leuk! Weet je al of je alliance of horde gaat spelen?

Ahh sinds borderlands als gratis download op de ps4 was ben ik helemaal verslaafd. Ik ben op dit moment bezig met de pre-sequel, maar borderlands 2 is ook mee gedownload.

Vroeger vond ik borderlands echt totaal niet leuk. Ik vond de art style lelijk en het spel al geheel onoverzichtelijk. Hier ben ik nu wel aan gewend. Alleen soms nog wel het onoverzichtelijke, vooral met split screen.

Alliance wss. Horde spelen is me nooit echt gelukt haha. Ik zit er nu aan te denken om een gnome rogue te maken met engineering (lekker old school haha). Jij?

Haha mijn vriend heeft het toen ook gedownload en die is nu verslaafd aan BL2, en toen heb ik het ook maar gekocht in de steam sale. Heb nu alleen niet zo heel veel tijd om te spelen aangezien er bij WoW een nieuwe update is. We spellen allebei overigens wel gewoon singleplayer.

1 like

Ik speel ook liever alliance, want dat heb ik altijd gespeeld. Maar mijn vriend en zijn groepje gaan horde. Gnome rogue lijkt mij ook super leuk. Of misschien paladin, want dat vond ik vroeger altijd erg leuk. Maar anders zat ik te denken aan hunter (orc) omdat ik dat nu het leukst vind, maar hunter was in vanilla juist heel anders. Ik weet het dus nog niet :sweat_smile:, maar eigenlijk wil ik gewoon alliance spelen.

Ahh, heb echt herrineringen aan WoW vanilla. Speelde het samen met mijn vader en broertje. Waren alle 3 Orcs en gingen zo als gezin samen levelen en door dungeons heen. Denk dat ik weer Orc priest ga kiezen, dat was ik toen ook.

3 likes

Ja ik heb ook leuke herinneringen aan vanilla hunter (vind er nu niet zoveel aan) en mage ook (maar die speelde ik toen als main, dus ga ik nu niet doen). Het is allemaal wel leuk :sweat_smile: Denk wel dat ik mega moet wennen aan hoe langzaam het straks weer gaat, dat had ik ook toen ik paar jaar geleden classic speelde.

1 like

Oeeeh ja! Speelde altijd alliance en was altijd een healer priest. Lijkt me echt leuk trouwens om met een groepje van hier WoW te spelen!

Jaaa, dit lijkt mij ook echt super gezellig :grin:

Mocht iemand me willen toevoegen mag dat: Maureen#2753

1 like

Ik moet mijn account maar weer even afstoffen. Ben het ook weer helemaal kwijt haha. Vroeger ging alles via Battlenet toch? Is dat nog steeds met die gametijd kopen, of gaat dat tegenwoordig allemaal via Steam?

1 like

Nog steeds Battle.net, ik heb zondag ook weer 30 dagen gekocht, en speel nu weer even de normale WoW. Volgens mij is het zo dat je voor vanilla dezelfde subscription gebruikt straks.

1 like

Ah top. Ja ik ben na Pandaria gestopt dus heb nu een aantal lvl 90 (geloof dat je nu tot 100 kan?), maar levelde op een gegeven moment zo snel. Dus dat is straks wel weer wennen als het weer erg sloom gaat zoals 2006 haha. Is het nu ook wel leuk om te spelen?

Je kunt nu zelfs tot 120. Ik vond de huidige expansion best leuk toen hij net uit kwam, ik heb hem vooral in het begin veel gespeeld. Maar nu ben ik terug en is er weer vet veel toegevoegd, dus voel me helaas een beetje verplicht om de nieuwe quetst te doen en reputatie te farmen

Oh wow tot 120! Hahah sick. Jaa dat reputatiegedoe herken ik wel! Ik was een van de weinige vrouwelijke lvl 90 healers dus tijdens dungeons namen weinig mensen me serieus. Dus moest echt mā€™n reputatie opbouwen, maar moet straks echt weer vanaf 0 gaan beginnen haha. Ook wel weer leuk. Lekker questen. Speel je trouwens pvp of pve?