Gametopic

Ah, ik kwam hier net om dit te delen hahah. Bezig met downloaden!

1 like

Haha, great minds think alike! Ik ben ook aan het downloaden. Zin om te spelen!

Ik heb net assassins creed origins uitgespeeld. Moet zeggen dat ik hem toch tegen vond vallen. Heb er veel plezier aan beleefd, maar het einde viel me echt tegen. Had helemaal niet door dat dit het eindgevecht was. En nu ben ik nog lang niet klaar, want ben niet eens op alle plekken op de kaart geweest, maar de motivatie is weg. En al die side quests lijken toch wel wat op elkaar.

Nu gestart met uncharted 4! So far so good, speelt echt als een film, zit ook al helemaal in het verhaal, nu al meer dan met ac

1 like

Wat voor games vinden jullie echte aanraders op de Nintendo switch ?
(Ik hou niet van schietspellen) :slightly_smiling_face:

Praktisch alles met Mario (Odyssey, Mario Party, Mario Bros et cetera). Little Nightmares is hilarisch (en af en toe zenuwslopend), wel een kort spel. Oh en Pokémon!!! :heart:

2 likes

Breath Of The Wild, inderdaad de Mario spellen en verreweg het meeste uren heb ik in Stardew Valley zitten!

Edit: oh en Civilization 6 is ook te koop voor de switch! Ik speel dit spel veel op pc, echt heel leuk en als ik de reviews mag geloven is die heel goed aangepast om op de Switch te kunnen spelen :slight_smile:

1 like

Ik heb alleen Let’s go Pikachu omdat ik mijn switch pas sinds gister heb maar vind het echt zooo leuk! Heb ook just dance besteld om wat actiever te worden. Ik raad ook aan om in de eshop te kijken bij gratis spellen, misschien zit daar wat tussen?

Ik heb nog geen switch maar twijfel zo! Lijkt me zo leuk maar is het niet veel minder als een ps4

Ja heb ik! En ik vind het heel leuk, maar na een paar maanden heb ik het uitgespeeld en speel het nu ook niet meer. Heb vorige week Garden Flipper erbij gekocht en dat was echt een miskoop. Ik denk dat je beter even kan wachten op de echte steamsale want dan is ie vaak een paar euro, want vind ‘m 16,74 net niet waard.

Ik vind octopath traveler echt heel leuk op de switch!

Daar ben ik ook echt heel benieuwd naar!! Ben fan van spellen zoals the last of us (heb ik pas weer opnieuw gespeeld omdat het 2e deel er aan zit te komen). Dus ik vraag me af of het ook een goed verhaal heeft en niet alleen maar een shooter is.

2 likes
  • PC
  • Playstation
  • Xbox
  • Switch
  • Wii
  • Gamecube
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Game je online?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Ben je ook verliefd op Geralt?

• JA
  • Witcher 3 nog niet gespeeld
  • Nee

0 stemmers

Mag allebei ook?

Geen van beiden.

2 likes

Geralt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ugh hij praat zo irritant

1 like

Ik heb sinds kort Let’s go Pikachu en het is zo leuk!! Had eigenlijk niet gedacht dat het letterlijk Pokemon Red/Green was maar dan modern. Ik hoop echt dat ze dit voor de andere generaties die ook nog niet 3D waren gaan maken!

Ben wel benieuwd of deze manier van Pokemon vangen ook in het nieuwe spel komt, ik vind dit zelf veel leuker dan random wat tegen komen en hopen dat het niet weer steeds dezelfde Pokemon is.
Volgens mij is er over een paar dagen een Nintendo Direct, hopelijk met meer info en nieuwe Pokemon :grin:

Yesss dat komt al dichterbij dus! Ik hoop dat er eindelijk wat meer Animal Crossing nieuws/beelden of gewoon iets komt, volgens mij is daar nog maar heel weinig over bekend?
Ik heb New Leaf wel even gespeeld maar na een tijdje vond ik het een beetje saai omdat ik iedere dag hetzelfde deed, dus hoop dat de Switch versie wat meer een doel heeft

Ik zie op youtube steeds GTA roleplay filmjes langskomen het het lijkt me super grappig, want ik gebruik GTA eigenlijk niet want ik kan er niks van hahahah. Maar ik heb een playstation en ik kan echt nergens vinden hoe ik bij zo’n server kom??

1 like

Volgens mij is de server gta alleen voor de pc. Ik vind het ook leuk om te kijken.
Waarom bak je er niets vnan?