Gametopic

Ik heb wel goede ervaringen met allyourgames.nl, maar ik kijk eigenlijk altijd eerst bij de prijsvergelijkers op Budgetgaming en Tweakers waar je een spel het goedkoopst kan kopen.

Hmm, nee dan heb ik helaas geen tips voor je. Ik erger me ook aan dat spellen van Nintendo vrijwel nooit in prijs zakken.

1 like

Gratis voor pc

2 likes

Ik speel nu Stardew Valley op mijn telefoon (er is sinds kort een app) en ik vind het zooo leuk! Echt heel verslavend haha, alleen jammer dat het niet online is met andere spelers

3 likes

Ik was gister begonnen met Stardew en echt leuk bezig. Wil ik vandaag verder, is er iets niet goed gegaan met het opslaan. Ik begin op dag 26 van spring met ook die quests en mn kat. Alleen is mijn hele inventory leeg en moeten ook alle quests opnieuw. Nu maar een nieuwe farm starten, want zo krijg ik mn spring collection niet meer compleet.

2 likes

Dankjewel! Had een gedownloade versie op de pc. Maar vond het zo leuk dat ik de ps4 game heb gekocht net. Dus alsnog gewoon opnieuw beginnen haha.

1 like

Vinden jullie Stardew Valley leuker op de Switch of op de PC?

Mmmhhh oke. Ik heb geen switch meer maar die wil ik over een paar maanden wel weer gaan kopen, dus ik zit even af te wegen of ik Stardew Valley voor nu op mā€™n computer wil kopen, of dat ik wacht tot ik weer een Switch heb. Als het sowieso leuker is op PC had ik dat gewoon gedaan maar ik vind gemak denk ik wel belangrijker dan mods en updatesā€¦

@hanson ik vind op de switch leuker! Maar vooral omdat ik het dan gewoon lekker op de bank onder een deken makkelijk kan spelen

1 like

Hebben jullie tips voor een beginnende stardew speler? Ik ben nu op de 5e dag van de zomer en heb echt het gevoel dat ik iers verkeerd doe en te weinig geld verdien? Zo heb ik nog geen keuken of eieren machine kunnen kopen. Ik probeer mij nj meer te focussen op vissen ivm geld, maar hierdoor kan ik weinig hout en steken hakken voor de uitbreiding van mn huis.

Ik game niet meer zoveel als ik paar jaar terug nog deed, maar ik word echt zooooo enthousiast van Borderlands 3.

Ik heb deel 2 echt helemaal kapotgespeeld samen met mijn broertje en zusje. Als in: meerdere playthroughs van 100+ uur. Toen woonden we nog allemaal thuis. Ben benieuwd of we het nu rond krijgen om via Xbox live te spelen. Pre-sequel vonden we alledrie niks.

1 like

Ik ben ook zooooo benieuwd

1 like

Aaaah ik ben al maaaanden op Biomutant aan het wachten, zo leuk!

Ik kom echt helemaal niet meer toe aan gamen, ben de laatste tijd steeds minder thuis en kom gewoon echt niet meer in de rpg games met veel speluren of online games waar je vaardigheden voor nodig hebt.

Nu zoek ik eigenlijk wat meer kortere spellen die je met een paar uurtjes hebt uitgespeeld en makkelijk op te pakken zijn, beetje zoals Abzu, Journey, last day of june, tale of two brothers etc. Hebben jullie tips voor de ps4?

Zo erg dat ik zelfs zit te denken mijn ps4 maar op te bergen, want hebben er nu twee in de woonkamer staan en de mijne zit maar stof te vangen laatste tijd.

1 like

Ik kreeg deze net toegestuurd, echt heerlijk dat er ook stardew valley memes bestaan

16 likes

Ohh bedankt voor deze goudmijn :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gisteren dacht ik. Ik gun mezelf een Nintendo switch. Later toch niet besteld en je raad het al. Ik heb nu spijt !

Maar dan bestel je hem nu of ga je naar een winkel? Ik snap het probleem niet zo, sorry

1 like

Klopt maar dan heb ik hem nu niet. Er is geen winkel die hem hier verkoopt en kan niet weg met mijn kleine baby naar een andere plaats haha

Sims 4 is gratis te downloaden via de Origin store/winkel/website deze week :smiley: Alleen het basisspel dus.

2 likes