Brawl stond weer in de store voor een euro, daar zat ik op te wachten. Mijn zus had dat spelletje op de Switch staan, is een soort bomberman en tussendoor wel grappig.
Gratis spel op PC tot 7 maart.
Wow ik moet nu echt een switch kopen. Hoop dat het beter wordt dan die Pokémon rpg destijds op de gamecube
Deze is leuk! Heb hem op de playstation uitgespeeld.
Jammer dat die niet op de PlayStation komt, lijkt me leuk
De nieuwe star wars games jedi fallen order wordt op 13 april gepresenteerd. Ben zo benieuwd! Hopelijk eindelijk een keer een goede star wars game
Ik merkte dat ik niet echt meer ging gamen doordat ik detroit zo saai vond dus ben maar begonnen met the witcher. Vanaf eerste moment mega leuk! Heb nog totaal geen idee van alles maar vind de wereld en de quests nu al leuk!
Speelt er iemand hier The Witcher 3 op een laptop? Ik heb een gaminglaptop, met de juiste videokaart en processor, maar zelfs dan trekt ie het spel op de laagste graphics niet eens. Baal er zo intens van.
Ja, ik. Grappige game maar op een gegeven moment had ik het wel gezien…
misschien als het niet zo een transfoob spel was
omg mijn ps4 is kapot gegaan (had hem echt al heeeeul lang). ik jank haha
is het nog de moeite om een nieuwe te kopen… geen idee wanneer de ps5 uitkomt eigenlijk
kan je het niet laten repareren? denk dat de ps5 ten vroegste eind 2020 gaat zijn nu sony niet naar e3 gaat
18 dagen later en ik speel de game meerdere keren per week en ik weet het nog steeds niet
De game vind ik ook heel mooi gemaakt, heel erg Mass Effect Andromeda zoals je zei, maar ik voel me niet echt verbonden met het verhaal doordat alles een beetje van hetzelfde is steeds. Mijn vriend gamet met vrienden in de multiplayer mode, maar als ik het zo bekijk, vind ik het ook niet zo bijzonder.
Ja, het verhaal is echt mwah, wat normaal juist heel goed is in een Bioware game… Er zitten wel wat mooie stukjes in hoor maar et blijft oppervlakkig.
ja ik vind het echt dieptriest, dit soort zever is ook allemaal puur doordat Katsura Hashino zo een pos is, P5 was niet veel beter…
Gratis op de pc - Slime Rancher
Ik heb best wel hetzelfde haha. Het is indd best oppervlakkig en repetitief, maar het vermaakt ook wel ofzo? Het scheelt ook wel dat mijn vriend het ook speelt, dus dan is het leuker om te blijven doen. Ik vind het ook allemaal veel minder gedetailleerd dan bijv Destiny.
Speelt iemand hier Apex Legends? Het is de eerste online shooter die ik speel. Ik ben er nog niet goed in, maar vind het wel leuk genoeg om te blijven leren hoe ik er beter in kan worden.
ik vind nedgame een fijne site al is het afhankelijk van wat je zoekt, nieuwe releases wacht ik doorgaans een maand of twee mee omdat die zo snel in prijs zakken