Zag dat eindelijk Diablo 3 voor de Switch in prijs verlaagd is. Die ga ik mooi met personeelskorting kopen aankomende week
Heeft er iemand hier Kingdom Hearts 3, en bevalt het?
ik heb hem uitgespeeld was wel prima als vond ik het wel mager qua moeilijkheid, het meest storende is dat ik mijn kopie niet verkocht krijg :’)
Ja klopt. Volgens mij is het ook een gesloten spel met bepaalde grote gebieden die je wel helemaal kan uitkammen om meer xp enzo te krijgen, en waar je ook later kan terugkomen. Ik probeer wel altijd de Tombs gedurende het spel te doen, want na de main campaign vind k het altijd een beetje zinloos ofzo plus je bent helemaal uit de verhaallijn.
Jij verkoopt hem voor PlayStation zeker?
ja
Haha shit, ik heb Xbox One, maar wil hem toch wel een keer proberen. Misschien kan ik ergens een leuke deal vinden.
ik denk dat je hem over een maand wel voordelig gaat kunnen vinden, dat is meestal toch zo bij grote PS4 releases
Zijn er nog andere meiden die League of Legends spelen en af en toe samen willen spelen?
Ik speel het af en toe! Als je je naam pbt zal ik je toevoegen
Ik ook! Ik heet daar Valar Morghulis7
Leuk, heb je toegevoegd!
Hoi, verkoopt hier iemand toevallig switch spellen die uitgespeeld zijn oid? Ik heb net een nieuwe switch en ben op zoek naar spellen. tips voor welke ik echt moet hebben mag natuurlijk ook
Zelda Breath of the Wild is absoluut favoriet!!
Mario Odyssey
Pokémon: Let’s Go
Mario Party
Mario Bros
Leeeeuk
Ik hoop zo dat we al wat previews krijgen
Ik vind de namen van de spellen een beetje meh… maar die region ziet er echt heel vet uit Wat vonden jullie van de starters? Ik vond ze allemaal ietsje teveel op elkaar lijken of zo?
Ik heb snel even terug gekeken haha. Pokémon spoed and shield, ja het hoeft maar een naam te hebben hè . Ik vind de region heeeel mooi uitzien! Wel anders dan ik gewend ben van Pokémon. (Laatste Pokémon wat ik gespeeld heb, was diamond en pearl op de DS ). Ik vond de starters echt cute, maar ik snap wat je bedoelt. Ze zijn alle drie een beetje dezelfde stijl/zelfde idee, ben heel benieuwd naar hun evolve vormen!
De namen (Sword/Shield) vind ik ook niet zo denderend, maar vooruit, het gaat uiteindelijk om het spel natuurlijk haha.
Mijn intuïtie zegt: Shield en als starter Grookey, maar mijn keuze is eigenlijk weer afhankelijk van exclusives et cetera.
Planetenreeks was inderdaad wel leuker geweest.