Jaa klopt, maar vind ‘m te gladjes op die promovideo. Vind juist dat ruige van Geralt zo aantrekkelijk hahaha. Zo gek om dat over een fictiefiguur te zeggen .
Haha ja helemaal met je eens!
hey sorry laat antwoord! oh ja pugilist is wel fijn, lekker snel red mage vind ik zelf niet zo wauw, te simpel naar mijn persoonlijke mening. Qua caster dps verkies ik dan toch nog steeds Black Mage wat veel meer draait rond zo goed mogelijk positioneren zodat je zo weinig mogelijk moet bewegen
Ik heb zelf geen mmo muis maar vind het sowieso wel een aanrader om met toetsenbord en muis te spelen ipv. een controller ja.
Het leren dansen zal je wel op termijn leren, daar moet je je geen zorgen over maken. Als je een maal die klik hebt gemaakt worden moeilijke gevechten ook super leuk. Qua favo classes ben ik vooral gefocust op Healers en dan specifiek White Mage, ik kan ook wel Scholar en Astrologian spelen maar die vind ik toch minder interessant, ik vind het pure gefocuste vooral interessant. Als ik DPS speel is het dus ook voor Black Mage zoals eerder gezegd, Red Mage speel ik als ik even op automatische piloot wil spelen haha.
ik heb het gisteren uitgespeeld haha :’) ik ben nu nog wat lucky signs aan het zoeken omdat er blijkbaar veel goede items achter zitten en dan nog wat post game content al is er niet veel te doen heb ik de indruk
Mij zegt dit spel niets, maar ik deel het toch even
Axiom Verge - gratis voor op de PC via Epic Games:
Weet jij toevallig of oudere versies van Zelda ook naar de switch komen? Ik wil zo graag weer ocarina of time, of Twilight princess spelen !
Buh geen animal crossing nieuws, gewoon helemaal niks
Zijn er hier mensen die AC New Leaf spelen? Ik wil graag nieuwe vrienden (of uberhaupt vrienden want ik heb er geen) 3196-9131-9961
Ja ik! Maar ben afgelopen week opnieuw begonnen, dus mijn stad is alles behalve indrukwekkend
FC: 1350-0339-5806
Haha mijne ook niet zo hoor Het duurde even voor ik het spel doorhad
Bioware’s Anthem is vanaf vandaag als demo te spelen ( 10 uur ) als je origin access hebt ( kost 3.99 per maand) Ik heb er zo’n hard hoofd in maar toch ben ik die shit nu aan het downloaden
Ik ben juist enorm hyped over Anthem, al sinds E3 2017! Koop hem voor mijn vriend’s verjaardag. Kan ik 'm ook mooi spelen
Jaaa ik zag hem gister!! Vet veel zin in, ga ik sowieso kopen. Zo cute inderdaad
Ik wil zo graag een switch nu
Maar ik kom al niet toe aan al mijn ps4 spellen haha
Ik “snap” rise of the tomb raider nog niet helemaal, ben er nog niet zo ver in, maar het lijkt tot dusver een gesloten spel met open world elementen en allemaal onzinnige dingen buiten de main game om. Zit er echt een beetje bij van wat ben je nou haha
(Heb er een beetje last van dat niks echt kan vergelijken aan horizon zero dawn voor mij)
Ik weet nog steeds niet wat ik van Anthem moet vinden. Gameplay is wel leuk, erg mass effect Andromeda meets Iron Man maar het multiplayer aspect is echt ongelofelijk poep en het voelt allemaal wat oppervlakkig en repetitief. Je kan wel solomissies doen behalve voor bepaalde stukken. Game is wel heel mooi en performance is goed plus voice acting is nice.
Ik was vandaag begonnen aan what remains of Edith Finch en heb hem uitgespeeld. Deze was toen gratis via EpicGames. Wel een geinig spel, maar alles werd eigenlijk wel heel erg voorgekauwd.
https://www.stardewvalley.net/android-version-coming-soon/
Stardew Valley komt naar Android! Denk niet dat ik die app ga kopen. Lijkt me eigenlijk helemaal niet fijn spelen op een telefoon. Misschien op een tablet wel
Ik vind het op mijn iphone waardeloos spelen, zonde van het geld geweest. Speel het veel liever op m’n console.