ugh
huh wat raar, waar heb je dan besteld?
als ik kijk is het idd zo op Nl sites, belgische hebben nog niets aangepast. Ook nog geen mail van bol gehad
āHierā staat de release al een tijdje op morgen, misschien dat ze 't dan toch wereldwijd gelijk willen trekken oid?
veel plezier!
de beste tip die ik je kan geven is er voor gaan, het begin is idd leuk maar rond level 30 gaat het even echt sloom tot 42 ongeveer
Ik krijg net een mail dat mijn pre order van KH3 al klaar ligt bij de AH :o @Denna
ja ik moet nog werken to 17u, dan een uur rijzen, eten en dan pas kan ik spelen dus het gaat niet veel vroeger dan 20u zijn voor hoor. Al helemaal niet als het nog moet installerenā¦
@Mgg oh dan ben je zeker in goede handen! Ik vind de expansions over de hele lijn beter, je merkt heel goed dat de developers veel beter hun kwaliteiten hebben ontdekt over tijd. Heavensward 3.0 is nog steeds mijn favoriete storyline. Welke job/role ben je mee begonnen?
Thanks voor deze tip! Ik vind 't echt de shit
Ik moet even een biecht maken. Na alle recensies en kritiek had ik heel weinig van Rise of the Tomb Raider verwacht en zelf gezworen deze nooit voor de volle prijs te kopen. Nu die in de aanbieding is in de PSstore voor 12 euro kon ik het niet laten. Ondanks mijn eerdere ākritiekā vind ik het spel toch echt wel geweldig . Niet zo geweldig als 1, maar wel veel beter dan wat ik ervan verwacht had. Als je Tomb Raider fan bent kan ik het sowieso aanraden. Heb ook al de demo van Shadow gedownload, belooft veel goeds.
Ik heb Stardew besteld, door jullie enthousiasme! Heb nog tien games liggen maar dit is echt anders dan ik al heb dus wilde het toch hebben. Heb het gamen een beetje links laten liggen maar heb nu al zin om vandaag en morgen weer helemaal los te gaan. Ben Detroit huppeldepup aan het spelen maar pas net begonnen.
Rip elke vrije minuut.
Nee maar ik vind het een heerlijk spel! Hopelijk jij ook.
Ik heb nu, denk ik, in totaal twee a drie uur Detroit become human gespeeld maar vind er niet veel aan? Hij blijft de hele tijd precies zeggen wat ik moet doen. Ik heb hem wel op easy ofzo ingesteld maar blijft ie dan de hele tijd zeggen wat ik moet doen? Hoe is dat dan in die andere modus? Ik vond Uncharted ook eerst beetje saai omdat ie precies aangaf wat ik moest doen maar dat ging wel weg na een tijdje.
Ja heb hem nu op de andere modus āervarenā, merk nog niet echt verschil.
Trouwens, ik kan echt alleen maar aan Jackson Avery denken uit Greyās als ik Markus zie
Na even onderzoek blijkt het hem ook serieus te zijn, ik dacht dat het er misschien losjes (nouja losjesā¦) op gebaseerd was. Ik wist niet dat dat een ding was, acteurs die in games spelen
Ik had dat toen ook in until dawn! Was zo confused.
Omg zou Geralt of Rivia ook een echt persoon zijn?
Nee, sorry
Toch weer jammer haha. Zag tijdens mān googleronde wel dat er een Netflixserie van gemaakt wordt maar diegene die daar Geralt speelt, word ik helaas niet warm van.
Oke nog even een prangende vraag over The Witcher. Ik ben eind vorig jaar begonnen aan The Witcher 1, uitgespeeld en begonnen aan 2. En nu kom ik op een punt dat ik gewoon echt niet verder kom. Zelfs een aantal gamevrienden hebben geprobeerd om verder te komen, maar het lukt gewoon niet terwijl ik al sterker ben dan ik hoor te zijn op dit moment. Iemand The Witcher 2 gespeeld en het zich nog kan herinneren en me kan helpen?
haha wauw, dat zou tof zijn ja!
En Geralt wordt straks gespeeld door Superman dacht ik.