Gametopic

Is er iemand die mijn partner wil zijn in ‘A Way Out’. Het lijkt me zo’n tof spel, maar ik heb niemand om het mee te spelen!

Hoe dan!? Vraag mij af hoeveel uur hier in zit. Ik zag gisteren dat ik inmiddels 44 uur heb gespeeld. De laatste twee weken speelde ik wat minder tot niet omdat ik niet verslaafd wil worden :sweat_smile:

Op dit moment wordt mijn horse stable gebouwd. Dat scheelt heel wat looptijd hoop ik.

Ik heb trouwens nog geen partner. Tot nu toe heb ik mijn ogen op Alex gericht maar heb pas drie hartjes bij hem.

1 like

De afgelopen twee dagen toch weer veel gespeeld :shushing_face:

Maar inmiddels ben ik dikke buddies met Maru en Alex. Had niet verwacht dat ik stories te zien zou krijgen. Demetrius, vader van Maru, heeft een daddy speech gehouden en zo een beetje gezegd dat ik uit haar buurt moet blijven. Bij Alex kreeg ik een verhaal uit zijn zielige jeugd.

Ben je getrouwd in Stardew?

1 like

Ik heb bedacht dat ik met Elliot wil trouwen in stardew. Nu heb ik eindelijk een eend dus kan ik hem een eendenveer cadeau doen. Zal mij benieuwen of het lukt want verder dan 1 hartje bij een aantal types ben ik nog niet gekomen.
Haha die stories klinken geniaal @Mae_Mobley

Ik zat ook te overwegen om een eendenveer aan Elliot te geven. Alleen duurde het best lang voordat ik er een had. Voor nu bewaar ik hem voor the community centre.

1 like

Whyyyyy is hij zo high maintenance :joy:

:joy: ik zie hem ook niet zo vaak. Zijn er nog andere cadeautjes waar hij heel blij van wordt?
.
.
.

Oké ik heb zijn voorkeurenlijst opgezocht en de overige cadeaus zijn erger. Koop 2 eenden?

Ja joh, wat zegt het over mij dat ik weer die Elliot wil haha. Misschien kan ik beter kijken wie er haalbare cadeaus wil krijgen.

Ondertussen heb ik voor de ps4 nog LA Noir liggen, Red dead redemption 2, en voor mn laptop sims.
Teveel games, te verslaafd aan stardew.

1 like

Ik heb hem vanaf het begin af aan trouw twee keer per week een stuk fruit gegeven wat ‘ie gewoon leuk vind maar niet geweldig, en kan hem nu gelukkig trouwen. Hij is inderdaad heel moeilijk met cadeaus haha.

Shane is ook mijn best friend dankzij pepers want ik vind zijn storyline zo leuk, en Haley vind ik ook leuk dus die krijgt altijd zonnebloemen.

2 likes

Ik ben zo blij met dat kraampje! Eerst kocht ik bijna niks. Nu het geld wat meer binnenkomt koop ik vaker spulletjes i.p.v. het zelf te maken, vangen, oogsten enz.

Hoe laden jullie de nintendo switch onderweg op? Ik wil misschien ook overstag, maar dan vooral wanneer ik langer onderweg ben dan 3u. Als ik het goed heb begrepen, kan hij zeker 3u meegaan op batterij, klopt dat?

Door jullie verhalen over stardew valley, wil ik hem ook graag proberen. Kende het helemaal niet.

1 like

Ik heb hem een keer meegenomen op een vier uur durende vlucht. Ik heb zelfs mariokart gespeeld en redde het gewoon prima.

1 like

Het meeneemaspect lijkt me heel leuk. Ik heb al een paar spellen op het oog, maar zit nog even te dubben. Ik zit concreet 40 min heen en 40 terug in de trein als er geen vertraging of omleiding is en binnenkort heb ik een lange reis voor de boeg met nog wat flinke autoritten tussendoor.
Het is iets waar ik over moet nadenken. Ik zou hem ook moeten delen met mijn vriend uiteraard :thinking:

1 like

ik neem dagelijks de trein wat twee keer een rit van 30min is en ik vind het wel fijn om iets te spelen in die tijd, op dit moment nog vooral op mijn PSP met PS1 games maar als ik dat beu ben ga ik waarschijnlijk wel een Switch halen.

2 likes

Voor de liefhebbers; bij de Duitse MediaMarkt en bij Amazon.de hebben ze 3 Switch games voor 111 euro. Niet alles doet mee helaas (zoals Zelda/Super Smash Bros).

Ik heb donderdag de Switch in de Pikachu bundel gekocht, ben zo enorm blij met Pokémon Let’s Go. Krijg er allemaal flashbacks van haha. Echt zin om een goede verzameling games te beginnen. 200GB MicroSD kaartje is onderweg, evenals een hoesje en een draadloze controller. Ik blijf kopen ben ik bang :joy:

Ook gelijk even een screen protector erop gezet. Vond ik wel een fijn idee.

1 like

Gratis via Epic Games (die van Fortnite) voor de PC tot en met 07 februari
the jackbox Party pack

image

3 likes

Heeft iemand hier de dlc van assasins creed odyssey gespeeld? Ik wil namelijk mopperen.

1 like

Niet gespeeld, wel gelezen over

Samenvatting

het geforceerde hetero-einde??? Heb ‘m nog ongespeeld liggen maar ben nu al verbitterd

Ja ik ben zo pissig :rage:

2 likes

wanneer?