Gametopic

Wat is de snelste/beste manier om geld te verdienen in stardew? Quests of spullen verkopen?

Hmm ik doe het vooral door spullen te verkopen. Al zijn die quests ook fijn om te doen aangezien je daar friendship points voor krijgt.

Zaadjes craften?!

Echt verslaafd hier. Je komt ook elke keer weer achter nieuwe dingen. Nu bv weer dat je moet opletten of er een soort wormpjes uit de grond komen. Dan een gat ploegen en er komt wat uit! Heel ā€˜jaarā€™ niet van geweten haha.

1 like

Ik wil ook weer stardew valley spelen :smiling_face_with_three_hearts: heb het nog op mā€™n laptop staan maar die gebruik ik eigenlijk nooit meer. Dus ik ga het zeker kopen voor de switch.
Ik ging altijd in de mijn graven als ik weinig geld had haha

1 like

Ik zit dus even in dubio. Voor de quest moet ik naar Robin om een coop te laten bouwen. In een filmpje zag ik daarintegen dat ik beter eerst een silo kan laten bouwen. Wat is wijsheid?

Heb gister eindelijk Spyro kunnen spelen en ik blijf het nog zo leuk vinden. Heerlijk jeugdsentiment dit :heart_eyes:

3 likes

Jaaa, gamen! Ik speel (nu even niet, maar straks wel weer) World of Warcraft, op de xbox Overwatch, Tomb Raider, Assassins Creed en mā€™n vriend en ik hebben met Black Friday een Nintendo Switch gekocht voor Letā€™s Go Pokemon (Pikachu). Dus game vrij veel :smiley:

I knĆ³w! Die zijn echt niet doen. Nare is wel dat net die chests de beste inhoud hebben, veelal Idunn Apples geloof ik.

Tijdelijk gratis voor de PC

A Story About My Uncle via Humble Bundle

What Remains of Edith Finch via Epic Games

2 likes

Oeh, je gaat voor platinum? Hoe vergaat het je met de Valkyries?

Ik kom even het topic binnen vallen. Ik ben echt een beginnende gamer. Heb Zelda op de switch uitgespeeld en zat nu te denken aan Skyrim. Is dat een beetje te doen voor een beginner zoals ik. Vind het leuk om rond te dwalen en quests te voltooien.

1 like

Dankje voor het delen! Ik heb net what remains of Edith Finch uitgespeeld en vond het erg indrukwekkend. Het is wel echt een verhaal dat je volgt, maar de manier waarop is heel origineel. Wel erg kort, denk dat ik er zoā€™n twee uurtjes over gedaan heb

2 likes

Ja! Is een leuke game zeker als je van dat ā€œdoe lekker wat je wil, jouw gameā€ gevoel houdt.

5 likes

Oke thanks!

Graag gedaan. Heb het net even gespeeld. Het is inderdaad indrukwekkend. Morgen weer verder.

Ik ben laatst ook weer begonnen met Stardew Valley, zo een fantastisch spel, ben wel weer opnieuw begonnen want ik vond de standaard farm veel te groot, heb nu een river farm en vind dat fijner inrichten.

Harvey is wel echt mijn man, maar ga denk ik nu met Elliott trouwen

En het borduurboek van stardew bestellen

1 like

Ik heb een playstation 4 gekocht en vind het echt fantastisch! Was eerst the Witcher 3 gaan spelen, maar dat is toch wel een beetje heftig voor mijn eerste game eigenlijk ooit (okƩ muv Zelda op de wii). Heb nu assassins creed origins gekocht (beiden lekker cheap nu trouwens) en ik ben echt om. Fantastisch spel! Veel quests, fijne bediening, komt niet te veel info op je af, maar wel veel opties. En ik vind het heel tof dat het zich in Egypte afspeelt

6 likes

ik ben bijna klaar met xenogears, ik ben weer ā€˜balls deepā€™ in mijn ps1 backlog de laatste drie maanden

1 like

Ik vind Zelda zo moeilijk :frowning: voel me echt een faal

Ik vond sommige dingen in het begin ook heel lastig (die krachtmetingen HALLO HOE DAN?), maar in mijn ervaring als je eenmaal een beetje de trucjes van link doorkrijgt wordt het veel makkelijker!