Gametopic

Thanks!! Klinkt echt goed ja

Iemand wel eens Journey gespeeld op PS3/PS4 en ook alle achievements behaald? Zojuist met mā€™n vriend gespeeld (na paar keer proberen elkaar gevonden in het spel). Wat een prachtspel blijft dat toch.

Ben ook benieuwd hoe je het vindt! Ik ben een beetje blijven steken na 2u spelen ofzo. Ben benieuwd of het nog heel anders/spannender gaat wordenšŸ˜„

1 like

Ik kan steeds met overcooked 2 online niet genoeg spelers vinden :thinking: (dan blijft die haken op 3 ipv 4 spelers) hebben jullie dat ook?

Ik ben ook echt gek op gamen, we hebben ook van alles hier thuis. Wii, Nintendo switch, 3DS xl, ds lite en PS4. Heb nu afgelopen dagen Detroit become human gespeeld en een keer uitgespeeld. Wat een gaaf spel :heart_eyes:

Ik heb er steeds maar 1 en dat is echt kut :confused:. Misschien kunnen we vrienden worden?

Ja zo raar! Is goed :slight_smile: hebben we sowieso 2/4 al! Haha. Ik stuur je wel even een pm met mn usrrname.

gewoon wachten tot een aanbieding, games zakken tegenwoordig belachelijk snel in prijs, niche titels waar overstock van is kan je vaak ook goedkoop vinden op sites als nedgame. Tweakers.net is een goede tool

2 likes

Is de game met steelbook voor de pre order prijs het waard voor je? Dat is hoe ik er altijd naar kijk. Als het antwoord ja is dan gewoon doen. Op die manier hoef je ook nooit te balen als je naast een aanbieding grijpt want het was de aankoopsprijs waard

1 like

Mijn collega heeft me overgehaald, dus ik heb gisteren Eevee besteld en hij komt vandaag binnen.

Het was nog best een uitdaging het te bestellen, want in veel winkels is de Switch uitverkocht? :woman_shrugging: Misschien inmiddels niet meer, maar gister moest ik echt even goed zoeken.

1 like

Ik wil ook stardew valley spelen maar mn switch is nog steeds niet terug van reparatie. Als ik het via de PC koop, kan ik het dan op de een of andere manier linken naar de Switch als 'ie terug is?

Eevee is zoooooo schattig. :heart:

En ik hou van de PokƩball-controller. Ik voel me een echte trainer.

2 likes

Haha nog niet heel ver hoor! Dag 21? Maar ik heb nu 2 weken heel veel tijd dus ik hoop snel mijn farm uit te breiden :D!

1 like

Helaas niet, ik moest een recap schrijven over Wie is de Mol, dus ik was druk! Maar ik heb me wel laten verleiden om gister vrij lang te spelen, ook al moest ik eigenlijk echt schrijven. Deze ochtend dus mijn schrijfwerk inhalen.

Ik heb gister Brock verslagen en daar ben ik gestopt! Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik van het nieuwe trainingssysteem vind. Kan je niet trainers opnieuw uitdagen? Ik wil gericht PokƩmon kunnen trainen zodat ze allemaal een beetje gelijk opgaan qua level, maar na het verslaan van de trainers kan je ze blijkbaar alleen meer XP geven door PokƩmon te vangen (ook al heb je die al)? Of heb ik iets gemist?

En mijn PokƩmon nu:

• Eevee
  • Pikachu
  • Bulbasaur
  • Bellsprout
  • Pidgey
  • Mew
1 like

Ik heb sinds vorige week ook een ps4 en ben er echt super blij mee! :slight_smile: enige spellen die ik nu heb zijn the witcher 3 en Ni no kuni 2 (vind beide heel leuk!) en wil later als ik ze allebei uitgespeeld heb red dead redemption 2, journey en de nieuwe kingdom of hearts aanschaffen. Ik ben helemaal nog niet bekend in de ā€˜game-wereldā€™ maar ben echt blij dat er nu een soort van wereld voor me opengaat om het allemaal te ontdekken haha
Verder heb ik nog niet veel te melden

Waar hebben jullie je Nintendo switch gehaald ?
Iemand nog tips waar die het goedkoopste is ?
En moet ik nog ergens op letten als ik hem eventueel tweedehands aanschaf ?

Mā€™n Switch is terug van reparatie en ik heb hem net eindelijk opgehaald, hij is gefixt gelukkig :heart: nu stardew valley aan het downloaden, hihi

6 likes

Mijn zusje is nog een paar dagen extra hier bij me op bezoek en ze wil nu de hele tijd op de Switch Stardew spelen haha.

1 like

De linker (blauwe) joycon connecte niet meer! We hadden eerst de joycon zelf opgestuurd om te checken maar daar was zogezegd niks mee aan de handā€¦ Vervolgens werkte 'ie nog steeds niet en toen hebben we de hele switch maar opgestuurd. Nu doet hij het gelukkig weer!

Ik vind stardew tot nu toe heel leuk, maar moest wel even puzzelen van hoe en wat in het begin!

1 like

Ja heel goed!!! Loop sinds zondag weer op gewone schoenen en heb vandaag mijn eerste afspraak gehad bij de fysio. Als ik elke dag de oefeningen doe mag ik van hem, als ik mn schoenen aankrijg, over 2 weken al voorzichtig de piste op :scream::raised_hands:t2:!! Totaal onverwachts maar hij vindt het er supergoed uitzien en ziet geen reden om het niet te doen, spierverlies is veel minder dan verwacht dus ik ben heel blij! Heb wel tijdens mn val waarschijnlijk ook een pees/spier in mn voet beschadigd dus bijv. Hardlopen gaat nog wel wat langer duren, maar moet zeggen dat ik dit al zo fijn vind dat t hardlopen me even gestolen kan worden.

1 like