Skyrim?
Edit: en indien je iets in de stijl van Uncharted zoekt: Tomb raider
Skyrim?
Edit: en indien je iets in de stijl van Uncharted zoekt: Tomb raider
PS4 ja! lijkt €20 + verzendkosten je eerlijk?
Door jou berichtjes ben ik ook begonnen aan Stardew, dacht namelijk dat ik het niks zou vinden maar nu wil ik niks anders meer doen ;") Thanks :D!
Wat is nou het grote verschil tussen de Nintendo switch en een ps4. Wij hebben een ps4 maar zit daar weinig op. Veel spellen spreken me vaak niet aan.
Is een Nintendo switchs beter als je houd van avonduren spellen,puzzels en simulatie enzcoort.
Spellen met oorlog en schieten is niks voor mij.
Mijn switch is al 2 weken weg voor reparatie en Super smash bros ligt al sinds kerst op me te wachten
Het gaat vooral om de games die je koopt! Ook voor de PS4 zijn leuke niet oorlog gerelateerde games te kopen (heel veel zelfs!)
De switch is ook heel anders dan de PS4, het is een echte Nintendo console dus je koopt m vooral voor de Nintendo titels. Het is overigens wel voor het eerst een console die echt veel goede 3rd party games krijgt, maar veel van de grote niet-nintendo titels komen vooral (of eerst) op de PS4. Handig en leuk aan de switch is dat je zowel op de TV als handheld kan spelen, dat is voor mij (naast mijn favo Nintendo titels) echt de reden om m te kopen.
Welke games vond je in het verleden leuk? Misschien kun je eerst een leuke op de PS4 kopen voordat je n heel nieuw systeem gaat kopen!
Zit echt wanhopig te wachten tot ik morgenavond mijn ps4 krijg.
Spellen die ik sowieso nog graag wil kopen zijn:
Rayman legends
Overcooked 2
Black ops 3 of 4.
Ben gelukkig donderdag de hele dag vrij dus dan kan ik mij goed vermaken.
Wat zijn de leukste minder bekende spellen voor de switch? Mario-serie, Pokemon, Zelda, Donkey Kong etc ken ik wel of heb ik al
Celeste hoor ik heel goede dingen over en wil ik nog aanschaffen.
Ik heb Rayman en dat vind ik ook wel heel leuk!!
Ik vind overcooked in alle filmpjes echt geweldig maar alleen en online is t echt niet leuk… dus tenzij je veel met iemand kan spelen zou ik t niet doen.
Ja misschien ligt het aan mij hoor.
Nou ik heb hem binnen, maar alles laadt onwijs traag?? Spotify blijft op het inlog scherm hangen, playstation now krijg ik zowat alleen zwart beeld. Terwijl ik toch echt een goede internetverbinding heb.
Nee ik heb hem via de wifi. Youtube en Netflix laden juist prima. Het gaat echt alleen om spotify en dingen van ps zelf, zoals de store.
Unchartered uitgespeeld! Ga nu detroit spelen.
En ik krijg mijn playstation niet op de wifi, hij blijft steeds zeggen dat het wachtwoord niet klopt (klopt wel) of dat het signaal te zwak is maar hij laat gewoon volle balkjes zien.
Had dit ook in het Pokemon go topic gezet, maar aangezien dit topic actiever is en jullie dit wellicht ook weten, zet ik het ook even hier!
Ik heb let’s go eevee gekregen met kerst! Nu wil ik weer een beetje Pokemon go erbij gaan doen, maar er is zoveel verandert. Iemand tips waar ik moet opletten?
Heb net een Meowth, Snornut, Gulpin en Electrike gevangen. Maar heb nu dus geen idee of dit bijzondere Pokémons zijn aangezien ik het vroeger nooit echt gespeeld/gekeken heb. Waar kan ik dit soort dingen vinden?
Ik vind het aandoenlijk hoe je heel consistent ‘Unchartered’ schrijft. Hoe vond je het uiteindelijk? Je kon er in eerste instantie niet zo goed inkomen toch? Heb je ze alle vier gespeeld of een van de games?
Ik zit te twijfelen of ik een Nintendo Switch moet kopen. Een collega van me heeft er namelijk een gekocht en vindt dat ik er ook eentje moet halen (ik werd beïnvloed doordat hij Pokémon Eevee heeft en liefde voor Pokémon), maar pfoe, ik weet het niet hoor. Ik ga binnenkort op wintersport en voor in de auto zou het dus best relaxt zijn. Maar: ik heb het echt ontzettend druk en ben bang dat ik er me te veel door laat afleiden.
Ik hou echt van mijn Switch. Ik heb het best wel druk met mijn werk, maar de Switch kun je toch makkelijk even 15-30 min. spelen tijdens mn pauzes om echt mn gedachten te verzetten. Als ik dan zou gamen op de PC of de PS4 ben ik direct weer uren verder, maar met de Switch lukt het mij perfect om 'm na die tijd ook weer weg te leggen. Oh en aan mensen laten zien hoe snel de Switch van handheld naar TV gaat is mijn favo party trick haha. Niet-gamers zitten dan altijd zo -->
Hihaho ik zie nu pas dat het niet zo heet Ik heb alleen 4 gespeeld! Vond het wel leuk maar mega makkelijk, maar had hem ook op ‘makkelijk’ gezet dus VANDAAR. Vind detroit nu ook weer moeilijk inkomen maar ik zet nog ff door.
Ziet er leuk uit! Is het echt een Quest of levels?
Tien uur! Ik heb sowieso een powerbank mee, ook voor mijn iPad (want ik wil netflixen). Hmmm, twijfel, twijfel. Pokémon blijft toch wel geniaal en Eevee. Maarja. Ugh. Ik weet niet. Ik laat het nog even bezinken denk ik, al heb ik ook niet bijster lang meer om te beslissen.
Haha, sowieso dat ik hem dan ga kopen, want dan kan ik de verleiding niet meer weerstaan. Nu blijft het juist zo lekker theoretisch. Jouw posts zorgen er al voor dat de verleiding groter wordt, kan je nagaan als ik dat ding in mijn handen heb.
En dat 200 uur schrikt me juist af! Ik ga naast mijn bijna-fulltime-baan, boekenschrijven en bloggen nu ook een freelance-opdracht doen (Wie is de Mol recappen, yesss), dus omg, als ik ineens alleen maar Pokémon aan het spelen ben heb ik echt een probleem.