De controller is hier het voor het eerst door de kamer gevlogen
Oei
Echt leuk dat er weer sneeuw is in GTA maar rijden is echt moeilijk.
Ik moest toen ik het speelde af en toe echt even bijkomen van life is strange. Echt heftig inderdaad!
Ja, same
Voor de mensen die het ook leuk vinden om tijdens de feestdagen met familie/vrienden te gamen: overcooked 2 is nu in de aanbieding in de ps4store!
Let wel op wil je de gezellige kerstsfeer behouden😹
Mijn zusje is hier op bezoek en heb het eindelijk kunnen spelen (voor mijn man lijkt het teveel op koken “dat doe ik niet voor de ontspanning ) en ik ga helemaal stuk! Wat een superleuke party-game!
Ah dit is echt 1 van mijn favo games!! Ik heb nu overcooked 1 ook voor 4 euro gescoord
Ter info.
Nieuwe gratis game bij Epic Games (voor de pc)
Ik wel
Momenteel de Sims en als er vrienden online zijn misschien Arma 3 of Insurgency Sandstorm ofzo.
En Fortnite ook .
@Prikkelbaar en jij ?
Ik twijfelde om Northgard te kopen in de sale op Steam. Lijkt me echt een leuk spel, maar ik heb ook al Civ 5 en 6, en vond het daar nogal op lijken.
Lig ik net nog even koffie te drinken in bed (het is tenslotte vakantie ), krijg ik een mail van Steam dat mijn vriend hem voor me gekocht heeft. Ik weet dus wat ik zometeen ga doen
Iemand ervaring met Northgard?
Ik ben net begonnen en ik durf het bijna niet te zeggen, maar… ik snap het niet zo heel erg geloof ik. Als jij er veel van weet, mag ik je dan pb’en?
Aah zo lief. Veel plezier
Ik ga vandaag beginnen aan Subnautica. Ik vind multiplayer games veel leuker, maar las dat er een mod is om het multiplayer te kunnen spelen dus YAY.
Ik speel sinds een paar weken Stardew Valley op de switch en het is belachelijk verslavend! Gisteren is de eerste dag van de winter begonnen. En kijk er wel naar uit om rustig met de villagers te praten en mijn farm verder op te ruimen.
Het spel was trouwens ook deze week in de aanbieding in de app store. Weet niet of het nog steeds zo is.
Hoe staan jullie ervoor in de community centre? Het is mij niet gelukt genoeg quality corps te verzamelen de afgelopen seizoenen dus ik moet minimaal een jaar wachten op mijn greenhouse. Vissen vind ik ook moeilijk dus dat schiet ook niet op.
300 uur wauw! In welk jaar zit je? Ik ben nu wel benieuwd naar jouw farm. Heb je een foto/screenshot?
Ik heb geëxperimenteerd met twee fertilizers en er komen aardig wat quality crops uit.
Hehe net eindelijk een ps4 besteld! Was een super goede deal. De spellen die erbij zitten zijn: Ratchet & Clank, uncharted 4 en de last of us remastered. Heb er ook Spyro bij besteld en ga later nog Crash bandicoot bestellen. Krijg hem woensdagavond binnen en kan nu al niet wachten.
Hebben jullie nog aanraders voor goede avontuur games voor de ps4?
als iemand interesse heeft in Spyro of Dragon Quest XI; ik verkoop beiden
Ja klopt! Ik ben unchartered aan het spelen