Gametopic

Voor wanneer wil je 'm hebben? Anders kan ik wel vragen of mn zusje er eentje mee terugneemt naar NL, die gaat hier wel pas 10 jan. weg haha dus dat is ook weken :joy:.

EDIT: Amazon.de misschien trouwens? Die verzenden ook naar NL!

Oke ik heb eindelijk The Witcher 2 en 3 gekocht nu met de steamsale. Was net klaar met Witcher 1, dus goeie timing haha.

4 likes

Als je nog twijfelt, bij Humble Bundle kan je een key van Rockstar kopen voorr…15 euro.

Voor iedereen die geïnteresseerd is, er is bij Humble Bundle een gratis spel te verkrijgen, namelijk Lego : Lord of the rings. Enkel tot 22 december 10 am Pacific time. Ofwel tot 19u morgenavond (als ik juist ben).

1 like

Thnx. Ook voor de ps4?

Oh nee. Sorry :confused: het is enkel voor PC.

Nee haha, maar Lego lijkt me sowieso niet echt… leuk?:joy:

De lego games zijn verrassed grappig eigenlijk ^^

4 likes

oh ja klopt! blijkbaar verloopt een invite standaard na een dag, deze verloopt normaal niet

Ok. Als het goed ontvang ik vanmiddag GTA en schat ik via ps store de online uitbreiding aan. Heb ik weer een doel in mijn leven :joy:

2 likes

Ze zijn echt leuk! Ik heb toevallig net Harry Potter uitgespeeld en ben gisteravond begonnen met LotR. En als het gratis is, waarom niet, haha.

1 like

Ik kom hier even mijn blijdschap delen, ik heb een customized PS4 gewonnen via Playstation Nederland. In Spyro thema :heart:

31 likes

Wauw zalig! :smiley:

2 likes

Toffe prijs en mooi design!

1 like

Dit is echt prachtig

1 like

Mensen die The Witcher 2 hebben gespeeld, hoeveel jaar hebben jullie erover gedaan om die Kayran te vermoorden? Ik word er zo moedeloos van en wil eigenlijk het hele spel gewoon retourneren nu.

Domme vraag, ben nog echt een GTA noob, maar als ik bijvoorbeeld een nachtclub wil kopen heb ik dan die uitbreiding nodig?

Nee, vooral genoeg geld :stuck_out_tongue:

Thnx… Ik wil nu veel geld :yum:

1 like

Contact missies op hard spelen verdienen relatief snel 20/30k.
En de missies waar je dubbelgeld aan verdiend verdien je snel door.
Gta is leuk.

1 like

Oh Thnx… ga ik aanpassen morgen en doen