Gametopic

Ik heb ook gewoon push to talk aan staan in game. Maar het liefst praat ik gewoon continu. Bij bekende mensen. Als het ijs gesmolten is, zeg maar.

Discord is ook een goed idee! Wie maakt hem aan?

https://discord.gg/9wU4Gy ik heb er snel eentje gemaakt, zal hem deze avond wat fatsoenlijk maken als ik thuis ben

1 like

Ik ben toegevoegd!

Ik zit er ook in en heb nog enkele Friend Requests uitgestuurd.

Ik ben nog een noob, wat is een discord. Ik lees een soort Skype, maar wat is het voordeel tegenover in het spel praten?

Discord is inderdaad een soort van Skype, Teamspeak, … waar je kan (voice)chatten, gifs, foto’s en filmpjes kan delen. Daarnaast kan je ook zien of er iemand online is en eventueel welk spel die persoon aan het spelen is (of misschien wel streamt). Je kan in prive gesprekken ook je scherm delen en videogesprekken hebben.

Daarnaast is het handig, mocht je bijvoorbeeld zoals @Popcorn geen microfoon hebt op de console waarmee je speelt, maar wel via pc/laptop/smartphone/tablet in contact kan zijn met je teamgenoten.

1 like

Ah dat klinkt goed! Ook wel handig om af te spreken of dingen te bespreken. Ik ga me aanmelden

1 like

Lief advies, dank! Ik denk ook dat ze op elkaar lijken. Ik vind unchartered nu wel leuk, het is nu meer actie. Dus deze ga ik eerst afmaken. En dan inderdaad even online research doen, gameplay kijken is een goeie.

1 like

Welke GTA speel jij?

GTA V .

Oké. Thanks. Zit te twijfelen om deze aan te gaan schaffen.

Zo leuk!! Jaloers dat je Last of Us nog niet hebt gespeeld! : -) Uncharted wordt idd vaak na een tijdje pas leuker. Van dezelfde makers: Tomb raider 1 (2013) is ook heel leuk! (en nu maar €7 in de store).

1 like

Iemand nog een goed linkje om the sims 4 illegaal te downloaden?

Ik heb rise nooit gespeeld, maar de grootste kritiek die ik hoor is dat rise meer van schieten-naar-schieten is en tomb raider 1 echt ook meer verhaal heeft en zoeken enz. En dat ze met shadow of the tomb taider dat gevoel van 1 weer beetje terug probeerde te krijgen.

1 like

Ik krijg bericht dat mijn invite invalid is, is hij verlopen?

Over een uur en 5 minuten start de steamsale! Zin in haha. Gaan jullie nog wat kopen?

3 likes

Welke spellen hopen jullie te kopen met de Steamsale :biggrin: ? Ik heb inspiratie nodig haha

Gisteren Super Smash Ultimate met mijn man gedaan en heb echt in tijden niet meer zo hard gelachen haha. Echt mijn favoriete party game!

2 likes

Noobie McNooberson hier. Maar wat is steam precies en wat heb je eraan? En wanneer is er sale en moet je PS4 ervoor online kunnen?

Ik heb wel gegoogled maar vind jullie input meestal waardevoller

Aahhh dank!