Raad je die meer aan dan de andere spellen die ik heb opgenoemd? Twijfel zoo
als je een koptelefoon met draad hebt kan je die trouwens heel makkelijk in je controller steken op de ps4, echt een revelatie
Die van beats werken niet op de ps4
@keekie sinds een tijdje speel ik terug GTA online maar ik heb Arena Ward nog niet geprobeerd. Het zegt me niet veel. Ik ben nu vooral bezig om van mijn pasgekochte nachtclub een goede dekmantel te maken haha
Nachtclub vind ik wel heel tof. Heb je al vijf bedrijven? Het kan echt flink cashen worden.
Ik heb denk ik net een 3 weken mijn nachtclub en afgelopen weekend eindelijk een bedrijfje gekocht voor documentvervalsing.
Als ik dit had geweten, dan had ik voorheen geen auto’s liggen verzamelen
Ahhhh shit en dan de documentary, volgende moet je voor cocaïne gaan. Verdien je het meest aan.
Ik had niet genoeg geld en wou niet meer sparen haha
Oke volgende wordt cocaïne !
Wat zijn al jullie fortnite usernames? Dan kan ik jullie toevoegen! Ik heb zo’n onzichtbaar icoontje achter mn fortnite naam want Sugarbear is al in gebruik maar wilde hem graag. Dat heeft dus wel het risico dat ik iedereen toe moet voegen i.p.v. zij mij ook
Mijn Fortnite nickname is (edit: PM voor nickname). Toevoegen mag
Ik moet m even opzoeken!
De mijne is MiissDonna.
Hi die van mij is debbydepp. Moet challenges volbrengen d
Waarbij ik Matties nodig heb
Rainbowarriors (Met dus 1 w in het midden haha)
Spelen jullie vaak met microfoon aan of uit? Ik heb hem altijd uit namelijk, als ik hem een enkele keer aan heb staan dan praat er of niemand, of iemand in het Spaans. En als iemand om privacy met uit wil spelen heb ik daar natuurlijk begrip voor.
Ik heb iedereen nu toegevoegd.
Ik speelde altijd zonder microfoon, maar de laatste dagen met vriendin met en dat is wel handiger. Qua privacy wil ik alleen niet dat mensen mijn naam linken met dit forum, maar verder maakt het niet uit.
Ik heb de playstation ontvangen en ben begonnen met unchartered. Maar vind het een beetje saai?
Grrrrrr en ik ben weggelopen zonder het op te slaan dus moet ik het allemaal opnieuw doen
Mij mogen jullie ook een PM sturen ivm herkenning! Misschien kunnen we dan ook een discord aanmaken? Aangezien mijn microfoon niet op mijn playstation werkt
Discord is ook prima ja! Ik ben alleen wel bang dat je bij mij heel veel gekraak hoort haha heb een beetje skere koptelefoon zonder microfoontje
Ik heb hem gewoon altijd op push to talk staan! Als ik in een random Squad zit zeg ik meestal wel hi guys maar als niemand reageert praat ik eigenlijk nooit. Merk wel dat een game meestal beter gaat in een squad die meer overlegt!