vind ik een leuk idee!
Yes is de Blue Yeti helemaal in het zwart en ik ben er superblij mee! Ik maak voor mijn klanten video’s, geef online training en heb nu een podcast en het is echt plug and play!
edit: oh sorry sla je tweede vraag helemaal over! Gaat goed hoor, mag vanaf de 22e waarschijnlijk weer een beetje gewicht gaan zetten op het been. Dus lopen maar wel nog met de brace en gips. Dus lig nog altijd veel op bed nu maar t einde komt in zicht !
M’n vriend en ik zijn verslaafd aan Crash Bandicoot, maar aangezien we hem nu voor de tweede keer uit hebben gespeeld, zijn we op zoek naar een soort gelijk spel. Iemand tips?
Met Fortnite heb ik echt t idee dat ik te laat ben begonnen, want met bouwen ben ik echt zo sloom elke keer. Er zijn te weinig noobs zoals ik
Nog een noob hierzo!
Voor zij die interesse zouden hebben, Subnautica is nu via Epic Game gratis te downloaden (ipv 21 EUR)
Tot en met 27/12
Ik ben ook nog niet heeel goed in bouwen hoor! Heb wel nieuwe keybinds ingesteld maar ga nu steeds de mist in omdat ik mn oude settings gewend ben haha
Dat heb ik ook, ik ben twee weken geleden begonnen (al heb ik al een week niet gespeeld) en ben zo langzaam. Ik heb wel eens mensen vermoord, maar ben nog nooit eerste geworden.
Ze zouden eigenlijk een beginnersgroep moeten hebben ofzo. Ik deed laatst wel zo’n Squad waarbij je terug komt en het ging om de meeste kills, dat is wel goed om te oefenen. Maar een FF Squad lijkt me ook tof
KH3 is al gelekt dus pas op voor spoilers
Welke headset hebben jullie? Ik zou graag bijv squads willen doen op Fortnite, maar mijn beats koptelefoon kan niet aangesloten worden
Wat voor een usb ding? Misschien werkt dat ook bij mij! Ik heb zowel een beats koptelefoon en beats draadloze oortjes. Het liefste wil ik die draadloze gebruiken. Iemand enig idee hoe?
Nee, ik speel op ps4 en switch!
Ik heb net een ps4 slim besteld! En ik ben mega noob, heb hier even bijgelezen maar het is echt codetaal voor mij nog allemaal.
Bij de playstation krijg ik Ratchet & Clank + Uncharted A Thief’s End + The Last of Us Remastered. Verder heb ik Fall out 4, Assasins Creed Syndicate, Secret of Mana en Ni no Kuni II Revenant Kingdom erbij besteld. En op bol Sherlock Holmes The Devils Daughter. En toen na het lezen van dit topic nog Detroit - Become Human (20 euro) en The Witcher 3 op game mania.
Ik heb dus maar een heel scala aan games omdat ik niet weet wat ik leuk vind. Iemand adviezen? Ik speelde altijd nintendo en vond Zelda altijd leuk. Ik wil iets waar je uren mee bezig kan zijn maar zonder al te veel schoppen, slaan en schieten. En een headset is niet nodig toch? Geloof niet dat ik al ready ben om online te gaan spelen.
Jeetje jij kan even vooruit! Verder niet bekend met deze spellen. Veel plezier alvast.
Ik speel het nu al best wel lang maar ik ben zo slecht in bouwen hahah ik verlies altijd als ik dan zo’n bouwfanaat tegenkom
Een FF squad lijkt mij ook wel leuk! Ik ben echt nog nooit eerste geworden. Ben laatst wel heel dichtbij gekomen in solo, had 4 kills en was 3e geworden (ben ook wel eens 2e geworden maar dat kwam gewoon omdat ik niemand tegenkwam dus dat vind ik niet echt een prestatie ) Maar ik speel wel het liefste de LTM’s omdat je dan een groot team hebt en in sommige kunt respawnen
Is Detroit de 20 euro waard? Ik wil graag een nieuwe game aangezien ik nu steeds minder speel. Ik heb al GTA en Horizon. Wil nog heel graag black ops en Assassin’s Creed. Spiderman en Let’s Go Eevee heb ik op mijn kerst verlanglijstje staan
Mijn vader is een keer derde geworden omdat hij alleen maar in bosjes verstopte
Speelt er nog iemand gta online?
Ik vind de nieuwe update met monster wars nou niet echt uitdagend.
Ik kan geen maat houden Maar ook omdat ik niet weet wat ik leuk vind, daar ga ik achter komen en dingen wellicht terugsturen