Gametopic

Ahh yes! En daarna PS4 :pray:
Vraag me wel af of het mogelijk is om te multi playen met iemand op de PS4 en iemand op de PC/Mac? :thinking:

Haha hoef je niet tot morgen te wachten :joy: Heb al zolang mn switch niet gebruikt.

Ik kom er nu al achter dat ik online nodig heb. Sorry, volgens mij zit ik niet helemaal op te letten met wat ik typ.

Nou jongens twee dagen later en ik kan eindelijk spelen! Maar damn, het spel is echt mooi gemaakt. Ik vermaak me hier wel mee

5 likes

Nu baal ik dat ik het spel niet heb gekocht met black friday :sob:

1 like

In de Playstation store heb ik hem met korting gekocht, maar zie nu net dat de gewone prijs weer geldt. Misschien dat hij straks rond de kerstdagen in de aanbieding is. Als dat zo is, meteen aanschaffen!

1 like

Biecht: ik vind Assassin’s Creed Odyssey veel toffer dan Red Dead Redemption.

4 likes

Ik wil zoveel nieuwe games, maar wil mijn geld er niet aan uitgeven wat ervoor zorgt dat ik bijna nooit game :disappointed_relieved:

Toch wat oudere games spelen? Binnenkort is de steam winter sale, dan zijn veel spellen enorm goedkoop. Hebben die nieuwe spellen geen oudere versies die je nog niet hebt gespeeld en kan proberen?

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een PS4, vanaf vrijdag zijn er landelijk allemaal deals (ik neem aan door Sony geïnitieerd) bij o.a. Game Mania/Intertoys/MediaMarkt/Bol.com. Grotendeels wordt de PS4 Slim 500gb + één controller aangeboden voor 188/189 euro.

3 likes

Beetje traag maar ik vond een beter dan drie!

1 like

Oh en nog eens 10 euro extra korting als je meer dan 100 euro besteed bij de MediaMarkt:

Meer die Fortnite spelen? Speel het sinds een aantal dagen op de ps4 en ben lichtelijk verslaafd… … of moet ik me intens schamen

Trouwens nog een tip Sanuas sacrifice erg goed en mooi spel.

1 like

Hahaha ja die kans zit er in. Maar ik vind het een erg leuk spel

1 like

Ja ik! Ik vind het echt heel leuk haha, ik speel wel op PC maar spel ook wel eens met PS4 mensen!

2 likes

Vind het nog best moeilijk soms, en dan te bedenken dat ik misschien wel tegen mijn buurjongetje speel. Snap ergens niet dat het een kinderspel is.

1 like

Klopt, ik kwam vorige keer in een random squad met een 9 jarig jongetje, vind dat zo bizar!

Ik speel(de) voornamelijk PUBG maar ik kijk heel graag Fortnite videos/streams en wil zelf ook spelen. Maar alleen is ook alleen :stuck_out_tongue:En in Squad spelen durf ik niet meer. Te vaak verwijten naar mijn hoofd geslingerd gekregen. :sweat_smile:

Misschien is een FF squadje een idee?

2 likes