Oke als ik thuis ben ga ik hem meteen kopen en spelen. Jullie hebben me overgehaald.
waarschijnlijk is het ook deels omdat ik ze alle drie nog vorig jaar heb gespeeld haha, maar ik vond het dus echt tegenvallen. Ik ben nu Vagrant Story aan het afwerken en dan ga ik door naar Panzer Dragoon Saga denk ik.
ahh zo leuk!! Tomb Raider 1 blijft van de trilogy toch mijn favoriet. Zo leuk dat je het voor het eerst kan spelen. Ben bijna geneigd hem ook opnieuw voor ps4 aan te schaffen nu die maar 7eu is.
Iemand Shadow of the Colossus gespeeld voor PS4 en hoe bevalt het?
Speelt iemand FIFA 19? Ik wil iemand punten cadeau doen maar heb er zelf geen verstand van. Is het waard om zoān ultimate teamkaart met 2200 punten te kopen?
Edit: ik heb mijn antwoord al
Mijn internet is zooooo dramatisch slecht dat hij nu nog steeds bezig is om Detroit te downloaden. Hij is al sinds gisteravond bezig (haat aan studentenhuis)
Is er hier iemand die We Happy Few speelt of heeft gespeeld?
En spelen sommigen van jullie (met wat minder fancy gaming pcās bijvoorbeeld) ook de wat meer old school/indiegames? Er zijn hele mooie bij die relatief onbekend zijn, zoals - ik noem maar effe random wat - Candle.
Ik kan me soms zo niet tot gamen zetten. Ik heb nu bijvoorbeeld heel veel zin erin, maar zodra ik thuis kom zit ik liever youtube te kijken ofzoā¦
ik heb altijd dat als ik een game uitspeel ik niet direct aan iets anders kan beginnen, zoals op dit moment bijvoorbeeld :ā)
Mijn Detroit-eindes:
Samenvatting
Kara is met Alice gevlucht na Todd gedood te hebben. Luther heeft ze gered van Zlatko en is vanaf toen meegegaan, maar ze kwamen in een soort van concentratiekamp voor Androids terecht. Daar zijn ze uit ontsnapt en het eind was dat ze allemaal knuffelden op een vuilnisplaats.
Connor werd Deviant, Hank bleef leven. Markusā einde weet ik eigenlijk niet meer precies. Hij bleef sowieso leven en de publieke opinie was hoog, maar ik weet niet meer zeker wat er gebeurde nadat Markus het aanbod van de politie weigerde. Ik geloof dat ze gingen vechten en er een aantal mensen doodgingen, waaronder North, maar geen van de hoofdpersonages. Ik zou het spel eigenlijk nog eens moeten spelen.
Heb je er al wel een in gedachten?
bwah, ik heb wel een lange lijst om te spelen maar ik kan nooit in de mood geraken om het ook serieus te beginnen. Ik vind de introās van de meeste spellen ook niet zo fijn maar dat is waarschijnlijk eigen aan de vele rpgās die ik speel. Ik heb vandaag in ieder geval een uurtje Kingdom Hearts 2 gespeeld dus waarschijnlijk wordt het die.
Nog maar tot eind januari, dan komt nummer 3
(ein-de-lijk) uit.
ben benieuwd wat voor shitshow het verhaal gaat zijn haha
Ja haha, dat is wel even op je tanden bijten elke keer.
Dat is vreemd hĆØ? Herken je dan ook dat je het idee van het spelen leuker vindt dan het spelen zelf? Als ik er eenmaal mee begin is het vaak wel okĆ©, maar daarvoor
ik denk dat het meer is dat ik te fel op ga in een wereld en me dan niet kan vinden in een nieuwe wereld als dat logisch klinkt?
Ja klinkt wel logisch hoor. Eigenlijk ook wel leuk dat je er zo in op kan gaan
Yes!! helemaal vergeten omg
Bedoel dat dat Ć¼berhaupt zou komen haha!