Omg dit ziet er zo fantastisch uit.
Thanks!!
Ja ik! Ik heb lets go Eevee, ik vind het echt super leuk! Je hebt Pokemon go ook niet perse nodig om het spel te spelen en het lijkt gewoon op de games van vroeger qua storyline.
Het is in principe gewoon een remake van Yellow waarbij vooral de manier waarop je wilde pokemon vangt helemaal anders is. Je ziet ze nu lopen in het gras en je hoeft niet meer tegen ze te vechten, je gebruikt het Go mechanisme. Ik dacht dus dat ik t helemaal ruk zou vinden maar ik vind het eigenlijk echt een leuke game.
Hier nu zes weken de tijd om lekker veel te gamen, heb mn enkel gebroken! Heel shit maar heb ook net RDR2 gekocht dus 6 weken avsoluut niet mogen lopen klinkt iets minder kut .
uitgegleden op een ijzig stukje stoep, heel knullig eigenlijk. Gelukkig kan ik qua werk alles blijven doen, heb altijd meetings digitaal dus dat is echt een voordeel nu!
Assassins Creed Odessey spelen na RDR2 voelt als een grafische setback
Je kan met 2 tegelijk gooien voor meer experience punten. Dat is voorlopig het enige dat ik een pluspunt heb gevonden voor 2 spelers.
Vriend en ik spelen eigenlijk nooit echt samen games maar nu zijn we sinds BF begonnen aan Assassins Creed Odyssey en het is zo fucking gezellig We spelen om en om
Gezellig! Ik heb Odyssey nu ook al liggen, zin om er aan te beginnen.
Mijn vriend houdt dus niet van gamen. Maar gisteren heb ik zo’n beetje de hele dag Far Cry 5 gespeeld en ondertussen heeft hij beetje meegekeken en tegen me aan gelegen. Zo gezellig. Ook omdat hij wel wil meebeslissen welke missie ik ga doen, of ik stealth of guns blazin ga, welke kleur ik mijn nieuwe wapen moet verven…
Ik vond de eerste heel leuk, de tweede wel leuk maar niet supermemorabel. Derde staat op mijn lijstje.
De eerste was voor mijn gevoel meer ‘filmisch’, alsof je echt werd meegevoerd in het verhaal. Ook vond ik de puzzels leuker.
Overigens worden TR en Rise of the TR redelijk hetzelfde beoordeeld. Misschien vond ik hem ook minder, omdat het meer van hetzelfde was. Ben wel benieuwd waarin jij 2 en 3 vooral vindt verschillen?
Vandaag zowel Ys VIII: Lacrimosa of Dana en Journey uitgespeeld, puur toeval haha.
Ik ben denk ik bijna klaar met Vagrant Story en ga nu ook beginnen met de Spyro remake en Panzer Dragoon Saga.
Heb geen verstand van Pokémon etc maar kan mijn dochter ook offline Eevee spelen? Of moet dat online? Is dat een leuk spel voor een 7-jarige?
Kan helemaal offline op de Nintendo Switch. Of het leuk is is per kind afhankelijk, het spel is helemaal in het Engels. Nu was dat 21 jaar geleden voor mij ook geen probleem een speelde ik dat dan toch gewoon. Maar dat is per kindje verschillend. Is ze heel erg Pokemon fan of ben je gewoon op zoek naar een leuke game voor haar?
Ze vindt het er erg leuk uitzien, ze heeft eea gezien bij anderen en op internet. Maar ik heb er zelf niks mee, weet er niks vanaf. Dus het lijkt haar leuk maar ik vraag me af of het dat ook is haha. Dankjewel in ieder geval!
Ik speelde vroeger ook pokemon toen ik 7 jaar oud was, dus de taal hoeft zeker geen probleem te zijn!
Ik heb een PS4, maar al een beste tijd niet meer gebruikt. Ik was echt diehard GTA 5 fan en Drive Club speelde ik ook vet veel, maar om een of andere reden heb ik dus al een tijd niet meer gespeeld en wil nu iets leuks voor mezelf kopen. Maar ik twijfel: Red Dead kopen of Detroit. Ik zie dat Detroit nu via de Playstation Store 30 eu is en Red Dead vind ik eigenlijk veel geld.
Heb dit topic ff doorgelezen en iedereen is wel enthousiast over beide spellen, maar ik ben een eeuwige twijfelaar en ik weet niet welke ik eerst moet kopen. Oh en ik hoorde dat Gang Beasts ook leuk is. Kent iemand dat spel?
Ik zou eerst Detroit doen, die is een stuk korter dan Red Dead.
Dan ga ik dat doen. Scheelt ook dat ie een stukje goedkoper is haha
Have fun! Is een tof spel.
Ik wou gisteren al komen posten over Spyro, ik heb eindelijk wat gespeeld maar vind het echt slecht gemaakt. De controls zijn slechter dan het origineel, de motion blur op de camera is irritant, spurten en vuur spuwen is heel clunky geworden, … Ik heb echt geen plezier in het spelen, nochtans zien de werelden zelf er wél heel goed uit.
Ik heb mijn kopie in ieder geval al op 2dehands gezet :’)