Gametopic

Welkom :grin:

Ik game bijna elke dag wel een uurtje tot anderhalf uur. Er is een periode geweest dat het soms bijna 3u per dag was en in de weekends meer. En dat was nog niet zo lang geleden.

Ik ben opgegroeid met Pc’s thuis. Mijn vader had een Amiga met kei veel spelletjes op diskettes en die stond op mijn kamer. Met een joystick of het toetsenbord heb ik uren gespeeld. En nadien kwamen er 2 pc’s in de woonkamer en schakelden we over naar multiplayer games binnen het gezin. Om dan uiteindelijk op mijn 13de een eigen pc te hebben :yum:

1 like

Wat een mooie desks hebben jullie allemaal :heart_eyes: wij hebben sinds kort ook een game kamer (heb eindelijk ook een eigen game pc!) maar moet het nog leuk maken. Heb nu wel een klein lichtsnoer op m’n bureau met een Ahri nendoroid maar wil liever fairy lights aan de muur, en nog een plank met m’n andere game figures. En een fijner bureau want deze is net te krap eigenlijk haha

3 likes

Die vlucht/flight levels in Spyro :scream: en elke keer als ik op het randje van totale waanzin zit haal ik ‘m ineens haha

1 like

Ik ben geinspireerd door jullie en heb mijn bureau een beetje opgeruimd, misschien ga ik toch ook nog geen goedkoop kastje scoren bij de Ikea om bepaalde werkdingen in op te bergen. Ik heb mijn microfoon, harde schijven en koptelefoon elke dag nodig maar ze hoeven natuurlijk niet zo los overal te liggen haha. Maar mijn bureau is nu al een stuk leger :smiley:

2 likes

Aantal keer per week. Eerder elke dag, maar nu ik bezig met met een research heb ik niet zoveel tijd meer T___T

1 like

Ik game heel weinig de laatste jaren. Meestal kom ik maar 1 of 2 titels per jaar tegen die me echt aanspreken helaas. Gelukkig zijn het vaak wel grote titels met veel speeltijd.

2 likes

Is het misschien een idee om je computerschermen op een verhoogje te zetten, waardoor je daaronder je harde schijven al kan bewaren ? Ik heb lange tijd dit gebruikt:

Foto + link Ikea

Maar er zijn genoeg andere mogelijkheden op internet te vinden dit iets mooier ogen dan wat ik had :stuck_out_tongue:

Voor de hoofdtelefoon, heb je een mogelijkheid om het eventueel op te hangen ?

Voorbeeldje van Ikea

Ik weet niet of dit een idee is ?

Maar ik vind je uitzicht geweldig !!!

Ik ga denk ik verder geen Black Friday aankopen doen. Want ik ben hier wel even zoet mee:

Allebei 30 euro bij Wehkamp (voor xbox)!

4 likes

Ik vind dat zo moeilijk, ben bang dat ik verkeerde keuzes maak

Ik game elke dag wel, haha. Ligt er een beetje aan hoe leuk ik het spel vind. Maar ik game wel max. een uur per dag, want ik raak mijn concentratie snel kwijt.

Leuk om al die pc set-ups te zien! Ik game nu nog op mijn laptop, maar mijn vriend en ik hebben wilde plannen voor als we eenmaal samenwonen, haha. Als we een extra kamer hebben, dan wordt dat de game/hobbykamer (met voor mij ook een bureau om aan te naaien).

Steam heeft trouwens nu ook een autumn sale, denk dat ik nog wel wat spellen ga aanschaffen.

1 like

Oja, dat is dan wel handig! Ik heb vaak last bij spellen dat ik bang ben iets fout te doen, waardoor ik het minder ga spelen. Net als bij zelda en horizon, ik moet alles verzamelen en wil niets uitgeven qua spullen want straks heb ik t weer nodig???

Heeft iemand weleens dream daddy gespeeld? Zie hem voor 50% korting op steam.

1 like

Ik kan wel liegen en mijn bureau heel netjes opruimen maar de realiteit is dat mijn pc area er nu ( en veel te vaak) zo uitziet:

Nu maar eens opruimen

3 likes

Weet iemand een goede externe harde schijf voor de PS4? Wil er voor kerst eentje aanschaffen maar ik twijfel beetje tussen de Seagate Game-drive 1TB of de WD Elements Portable 1 TB. Iemand ervaring ermee? of anderen tip.

Altijd als we gaan gamen: Kat gaat lekker in het beeld zitten. :ok_hand:t2:

7 likes

Fallout 76 of 4? Ben benieuwd wat jullie van 76 vinden, voor mij staat hij voor nu nog op het “ik sla deze even over” lijstje.

Fallout 4. Mijn vriend heeft hem ooit gekocht, vond iets niet leuk en heeft hem weggedaan. Gisteren opeens weer in het hoofd om te proberen, dus in de aanbieding gekocht.

Ben benieuwd hoe ver hij dit keer komt. :joy:

Ik heb net de DLC’s van Spider-Man aangeschaft, ben benieuwd!

1 like

Ik heb mn vriend zo gek gekregen hoor, en het ziet er meteen zoveel gezelliger uit!

15 likes

Streamt jouw vriend ook dat hij een microfoon heeft hangen? Of is dat gewoon voor de fun haha. Ziet er wel nice uit, zo jaloers! Mijn man houdt helemaal niet van gamen, hij kijkt alleen soms mee haha.

Ja we streamen allebei! Niet heel regelmatig, maar gewoon wanneer het ons uitkomt haha. Ik ben door hem echt begonnen met gamen, dus super leuk dat we die hobby nu samen delen!

2 likes