Gametopic

Ik heb net een nieuwe gamepc gekocht :open_mouth: Bijna een heel netto maandloon erin, maar ik kan weer heel wat jaren verder :smiley:

8 likes

Jaaaa love dat spel :smiley:

1 like

Ik zag door de bomen het bos niet meer, dus ik laat er eentje maken door een computerwinkel.
Ik liet hen weten dat ik graag games speel zoals PUBG (ik speel nu op de laagste resolutie, met een GTX560 videokaart. :smiley: ) en bewerk ook wel heel wat foto’s en video’s (4K). Dus ik wilde voor een GTX1070 of GTX1080 gaan en zij hebben mij een RTX2070 aangeraden.

Mijn broer: “joh, dat is 30fps meer dan mijn kaartje (GTX1070)” :smiley:

Maar ik wilde eerst voor de HP Omen 880-152 gaan, maar het is een betere geworden voor ongeveer dezelfde prijs. :smiley:

2 likes

Zijn er hier mensen die GTA V spelen ? (op foto klikken voor meer info)
185e7ce17281ca83cbb9885ad654e3d570247291

2 likes

Ahhh niks lekkerder dan een nieuwe game pc, heb de mijne nu al bijna weer een jaar maar ben er nog elke dag zo blij mee :D!

1 like

Ik doe al 7 jaar met deze pc en ik ben op het punt gekomen dat hem upgraden niet mogelijk is :frowning:
Dus ik kijk er naar uit!

1 like

Wat heb jij? Altijd leuk om bij anderen “onder de kap” te kijken :wink: !

1 like

Ik heb nu ook ongeveer een jaar mn game pc! Kan echt niet wachten om hem uit te breiden haha, ik wil sowieso ngo nieuwe monitoren en een headset stand (niet perse nodig maar gewoon handig haha)

1 like

Ik ben vooral weg van uw figuurtjes op de zomerfoto :sunglasses:

1 like

Ik wil ook nog fairy lights om mn pc heen!! Alleen ik heb een game kamer die ik deel met mijn vriend, dus moet hem even zo ver krijgen om fairylights op te hangen haha

1 like

Mijn/onze setup nu. Ik wil dus nog 2 nieuwe monitoren om deze te vervangen en een headset stand, en eigenlijk ook een nieuwe headset haha. En nu ook een lichtsnoer :joy:
Bureau is nu wel een stuk leger tho! Aan de andere kant van de kamer staan 2 vitrinekasten. 1 met pop funko’s en 1 met vintage gameconsoles.

6 likes

Haha mijn bureau staat zooo ramvol. Voornamelijk omdat het ook mijn werkplek is, ik moet echt aan t einde van elke dag puinruimen haha.

Live foto van mijn teringzooi op dit moment:

foto

Onder mijn bureau staan dus mijn mini ITX kast en de playstation, Links de mini SNES en Switch dok maar de switch zelf staat nu in zn andere dock in de woonkamer haha!

3 likes

Kan wel kloppen! Volgens mij heb ik hem eerder in dit topic al een keer geplaatst!

Wat een super mooi uitzicht!
Echt leuk om jullie pc’s te zien, wil zelf dit jaar ook nog een pc bouwen als vervanging voor mijn oude laptop maar vind het wel lastig (en duuuur) wat de beste keuze is. Heeft gelukkig geen haast haha

1 like

Haha het is nu ook echt HEEL ERG moet ik eerlijk zeggen, kabels overal en losse spullen die normaal er niet liggen. Maar dit huis is sowieso niet optimaal voor een gamekamer. Over een paar maanden verhuizen we waarschijnlijk naar MontreĂĄl en daar wil ik het anders aanpakken. Ook een groter bureau, twee gelijke schermen etc.

Mijn vriend werkt in de IT dus hij heeft me gelukkig kunnen helpen met de pc’s bouwen, anders had ik absoluut niet weten waar ik moest beginnen

2 likes

Haha het is hier nu 11:54. We wonen in Calgary en alle meubels stonden al in dit huis dus had wat dat betreft helaas weinig te kiezen :wink: . Maar dat wil ik in het volgende huis anders aanpakken dus daar kijk ik ook echt heel erg naar uit! Nu is het eigenlijk al een halfjaar een tijdelijke oplossing en die is niet optimaal

2 likes

Ik vind desk setup foto’s altijd leuk om te zien :grin:

Deze bureau heeft mijn grootvader gemaakt toen we hier enkele jaren geleden kwamen wonen. Hier zit ik dus heel vaak te gamen, terwijl mijn man tv kijkt. :smiley:

7 likes

Noooooo wat een jaloersmakend mooie desks! Kom ik aan met m’n (niet-eens-gaming) laptop, weliswaar pas een paar weken oud. Ik ben nog nieuw in gaming world, mijn processor kan het allemaal nĂ©t aan, of net niet hendelen. Heb een HP Spectre x360 15 laptop dus echt qua grafische kaart etc. niks speciaals maar voor mij echt al een mega heftige ervaring dat ik Ășberhaupt kan gamen. :smile: Wist echt niet wat ik meemaakte toen ik Steam ontdekte. Heb nu al teveel spellen om in 50 jaar uit te spelen op mijn trage lappie :’) Leuk om dit topic te volgen!

*** Oh edit: hoevaak en veel gamen jullie? Ik ben aan de laatste paar maanden van een PhD bezig dus lekker handig dat ik ook echt nu deze ontdekking doe, maar OMG NOG ZOVEEL GAMING SHIT TE DOEN. Ain’t nobody got time for work.

2 likes

Ik game bijna elke dag, maar ik heb het geluk dat ik mijn eigen bedrijf heb en dus zelf mijn tijd in deel. Ik probeer dus altijd ff lekker in mijn pauze te gamen, vind ik echt mega ontspannend! Maar het is dus soms wel echt maar een halfuurtje haha heb al heel lang niet meer uren achter elkaar gegamed
 :frowning:

1 like