Zat hier ook al aan te denken inderdaad.
Dat kan ! Hangt inderdaad er vanaf hoe het werkt
ik dacht dat spyro switch wel al bevestigd is? met Crash duurder het ook langer want ja, je zit nog steeds met een ander (zwakker) hardware
ik heb hem zelf wel (was niet de bedoeling haha) maar nog niet geïnstalleerd omdat ik bezig ben met Ys VIII en Vagrant Story op het moment :’)
@Prikkelbaar @VivaGlam voorlopig geen Spyro voor de switch volgens dit artikel van deze week. https://gamer.nl/artikelen/nieuws/momenteel-geen-switch-versie-gepland-van-spyro-trilogie
Ik heb anderhalf uur gespeeld, waarvan het laatste uur: “nu ga ik sto… Oh kijk een Bulbasaur.”
“nu ga ik st… Oh kijk Pikachu.”
“nu ga ik echt wel st…” Pika"Oh kijk pikachu"
“ok en nu… Doen we dit gevecht maar”
" Oh een Gym… Oke dan maar."
maag rommelt
“en dan nu maar voor echt”
Straks komt mijn broer om is samen te spelen…
Ik twijfel of ik Let’s go Eevee ga halen. Heb nooit Pokémon echt gespeeld maar lijkt me heel leuk. Ik maak geen gebruik van het iPhone spel, is het dan nog wel leuk? Of word je echt verplicht?
Edit: spelfout
Ik wil het ook zo graag spelen maar ik heb geen Switch. Huilen ik ben marktplaats al aan het bekijken of er misschien een goedkope staat. Maar het ziet er zo leuk uit!
Ik heb hem gekregen! Love Spyro, beste cadeau ooit
Ik heb Pokémon Go ook niet gespeeld, os ook niet nodig. Als je Go speelt kun je Pokémon bijvoorbeeld naar de Switch overzetten. Ik begin ook gewoon vanaf de Switch!
ach ja als crash goed verkocht heeft zullen ze het sowieso wel porten
Ah oke! Is het wel echt een story line zoals de vorige pokémon’s?
Heb net ook Lets go Pikachu opgehaald! Nu even wat werk afmaken en dan vanavond spelen, wil eigenlijk nu al maar loop zo achter met werk dat ik eerst ff een paar dingen moet doen van mezelf. Hier was de bundel met Pokébal wel al uitverkocht, heeft iemand hier de poképlus controller?
Oké ik kan weer opnieuw beginnen met Pokémon. En Odyssey. En alle andere games. :’) Systeem flipte en heeft opeens alle accounts eraf gegooid.
Nogal balen.
Oh Neee
Mijn hand doet pijn van de Pokéball Plus, tijd om wat anders te doen
Ok, ik ging er vanuit dat Pokemon Lets Go helemaal kut zou zijn. Maar na positieve previews kocht ik m toch; ik bedoel hallo het is Pokemon en ik moet toch iets doen tot de core game volgendjaar.
Maareh… ik vind het dus echt heel leuk. Het ziet er allemaal zo mooi uit en ik vind het vangsysteem ook veel leuker dan gedacht, hoop eigenlijk dat ze dit in de volgende game houden haha!
Weet iemand hier of je voor Red Dead en Spiderman Playstation plus nodig hebt? Ik heb dat niet en wil een van de twee spellen, maar wil niet als verrassing erachter komen dat ik dan nog online moet kopen.
Is dat ook zo bij assassin’s creed? Er staat er dan bij dat ps4plus verplicht is. Ik dacht dus altijd dat je alleen die spellen kon spelen als je online had… Maar is dat dus niet zo? Anders wordt mijn verlanglijstje wat langer dit jaar
Ugh ben een tijdje gestopt met Shadow of War en kom er nu helemaal niet meer in. Vind het echt stom opeens. Zit nu ongeveer halverwege. Moeite waard om door te spelen of maar opgeven?