Gametopic

De witcher 3 is geweldig! Ik vind het echt het beste spel wat ik ooit heb gespeeld. Je hebt zoveel vrijheid, questen, sidemissions maar ook een prachtige omgeving! Hij is vaak in de aanbieding bij steam, gisteren nog voor 20 euro.

2 likes

Mag ik vragen waarom mijn comment verwijdert moest worden dan? :sweat_smile:

Nee 3 is echt veel beter dan 1. En ik vond 1 al fantastisch. Hij is niet slecht, in 3 ook niet, maar wel veel morele dilemma’s en soms ben je fucked either way zeg maar. Verder echt de grootste, meest fantastische game die ik ooit heb gespeeld. Heb hem inmiddels 7 keer uitgespeeld en zit nu te wachten tot ik verlof heb zodat ik aan de 8ste kan beginnen, ben het nog steeds niet zat. Af en toe pauze van een paar maanden en dan begint het weer te kriebelen.
Boeken zijn ook geweldig! Heb echt heel erg veel games gespeeld maar niets niets niets kan hier tegenop.

3 likes

Nee ging per ongeluk! Sarcasm too advanced denk ik. Is ie echt verwijderd?

Haha oh oeps! Dacht zelf dat hij verwijdert was, maar is hij niet. Vandaar dat ik de sarcasme serieus nam. :wink:

1 like

Ik ben geinfluenced om The Witcher 3 te gaan kopen (vind het zelf wat op WoW lijken, heel leuk haha), maar nu is de vraag, ga ik wachten op de Steamsale?

• Ja want je hebt geen inkomen dus doe normaal
  • Nee want het is al het geld waard

0 stemmers

1 like

winter sale is niet ver weg waarschijnlijk, kijk ook op GOG daar is ie veel vaker met korting omdat het een platform van de dev is!

1 like

Witcher is echt geweldig! <3 Kan het iedereen aanraden! De boeken vind ik ook echt fantastisch!!

1 like

Jaaaa TW3 :heart_eyes:

1 like

Is het waarschijnlijk dat de PS Store ook weer met leuke acties komt op BF en einde v/h jaar? Dan wacht ik ook nog even met TW3 aanschaffen.

Met dank aan dit topic heb ik Stardew Valley gekocht op Steam, wat een geweldig spel. Doet mij inderdaad denken aan Harvest Moon. Ik dacht eerst het spel te gaan spelen zonder guides en dergelijke (om het spel ontspannen te houden en gewoon uit te zoeken) maar heb toch wat dingen opgezocht en heb nu heb ik het idee dat ik enorm achterloop op ‘waar ik zou moeten zijn’. :sweat_smile: Gelukkig loopt het spel tot in de eeuwigheid door haha.

3 likes

Ja inderdaad, heb nog lang niet alles gelezen maar het is een geweldige website haha. :hugs:

Zijn er anderen die Let’s Go Pikachu/Eevee gaan spelen? Heb hem nu in de pre-order staan

2 likes

Jaaaa! Weet alleen nog niet welke. Mijn voorkeur gaat denk ik uit naar Pikachu vanwege de andere pokemon die al bekend zijn, maar mijn zus koopt ook al Pikachu en wil ruilen via internet (moet ik ook nog even regelen voor de Switch trouwens haha), dus misschien toch Eevee. Welke heb jij besteld?

1 like

Leuk! Het is al zo snel :smiling_face_with_three_hearts: Ik twijfelde dus ook heel erg maar ben uiteindelijk voor Pikachu gegaan. Dit klinkt super stom, maar ik hou van Sandshrew (said no one ever) dus die kan ik gewoon niet laten gaan haha

Vroeger deden m’n broer en ik dat ook altijd zoals jij en je zus, uiteindelijk krijg je dan toch wel alle Pokémon. Ben benieuwd welke je uiteindelijk kiest!

1 like

Ik heb het weer even opgezocht en bij Pikachu gaat het om Sandshrew, Growlithe en Oddish. Eevee dan Meowth, Bellsprout en Vulpix. Ik vind Sandshrew (wel de originele, ik vind al die Alola versies best lelijk haha) ook leuk hoor! Sowieso alle oudere Pokémon. Meowth is de Pokémon in dit rijtje die ik wat minder vind. :sweat_smile: Bellsprout is oké, vond ik altijd wel grappig haha.

Ik heb zelf geen Pokémon Go gespeeld, dus ik begin wel écht aan het begin qua Pokémon vangen haha.

1 like

Ik ga ook voor de Pika-versie. Hoopte zoals met andere Pokémon titels m vandaag al ergens te kunnen scoren, maar helaas. Zit morgen in t vliegtuig terug naar huis dus was een mooi speelmoment geweest. Maar ik zal nu dan braaf wachten tot vrijdag.

1 like

Van jou had ik ook niet anders verwacht (gezien je avatar natuurlijk). :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ja! Ik heb Eevee gekocht.
Dit is ook mijn eerste gekochte Pokémon spelletje ooit.

2 likes

Oh leuk, Eevee! Misschien kunnen we hier dan wel afspreken om te ruilen? Is even afwachten hoe alles werkt enzo