JA, love animal crossing.
Ik weet dat niettttt?! Hmm ik ga me erin verdiepen.
Dank!
Praat Nederlands met me
Nederlands gaat ze ook niet zo goed af
Ik ook! En nu heb ik toch per ongeluk op melden gedrukt met mân lompe vingers. Sorry! @anon25548216
Ik heb Ultra Sun wel uitgespeeld, of nou ja, main story.
Ja klopt! Nu al een tijdje niet gespeeld maar I love it!
Ik heb vanmiddag eindelijk Fallout 4 gekocht. Wordt mijn eerste keer Fallout, ben zo benieuwd!
ESO viel mij best tegen! Ken je Prey? Dat is ook wel met echt een verhaal!
Het is een erg leuk en verslavend spel! Heb het uitgespeeld, en alle uitbreidingspaketten gekocht. I love it
Noooooooooo!
⊠en nu?
Volgens mij is het allemaal in orde inmiddels
JA Animal Crossing vind ik echt fantastisch. Komt misschien ook omdat ik het vroeger veel heb gespeeld en het dus heel nostalgisch is nu haha
Is Stardew Valley voor de switch? (Dat wordt ons gezinskerstcadeau haha. Ben me vast aan het oriënteren op spellen)
Ja!
Ik heb het gekocht gehad om te spelen op mijn vakantie. Ginds aangekomen (1500 km verder) wil ik mij in de zetel neerploffen met de Switch. Na lang zoeken gebeld naar mijn vader die in ons huis logeerde. Ik had de switch blijkbaar in de krabpaal laten liggen toen ik mijn katten dag knuffelde
Ik zou je heel erg the witcher willen aanraden! Super goede sfeer en mooie wereld, leuk verhaal, veel verzamelen in de wereld en manieren om je character te ontwikkelen.
Ah neeeeee! En nu? Zonde hĂš. Dan heb je je erop verheugdâŠ
@Prikkelbaar goed om te weten! Is t ook een geschikt spel voor een 7-jarige?
Aah thanks voor de tip! Het gaat om de The Witcher 3: Wild Hunt, toch? Je bent al inderdaad de tweede die het zegt. Ben wel geneigd hem te kopen nu . Heb wel ooit op gog The Witcher 1 voor mân mac gekocht, maar iets staat mij bij dat de main character een âslechtâ personage is? Is dat in 3 ook zo, of kan je wel âgoede keuzesâ maken zeg maar?