PC en PS4
PSP PS4
Jep! Ook pc en switch hier
Oeh ben benieuwd hoe ie voor de Switch is, laat het vooral weten! Koop hem zelf nog niet, straks eerst PokƩmon.
Ach joh als je er maar plezier in hebt toch? Beter worden komt vanzelf. Wij ook 5th inderdaad, meerdere campaigns. Met @anon76889665 een elf druid en een halfling monk, met een andere groep een elf rogue. (Ja ik speel het liefst elf, donāt @ me hahaha)
Ik lees altijd mee in dit topic, en heb onlangs een Ps4 gekocht, maar loop een beetje dood met nieuwe spellen. Een game kenner die wellicht nog een leuke tip heeft?
Spellen die ik al heb uitgespeeld/favorieten:
- Skyrim
- Last of us + Left Behind
- Uncharted/Tomb raider
- GTA V (alleen de storyline missies gespeeld)
- Overcooked
- Stardew Valley
- Journey
Games die ik onlangs heb aangeschaft maar beetje tegenvallen:
- The last guardian (begint na een tijdje beetje saai te worden)
- A Way Out (te simpel)
- ARK (gekocht voor de co-op maar dan heb je een bioscoopscherm nodig)
Zou Red Dead 2 of God of War een goede keuze zijn? Ben meer van de storylines en niet van het schieten eigenlijk. Daarom vind ik games zoals Skyrim, Last of Us en Tomb Raider een goede balans hebben tussen die twee elementen met echt een mogelijkheid tot ontwikkeling/upgrade in je personage.
red dead zekerrr
Red Dead lijkt me dan een goede keuze net als Horizon Zero Dawn inderdaad. Als je van een goed verhaal houdt zou ik ook zeker naar Detroid: Become Human kijken. Qua verhaal is dat voor mij dit jaar het leukste spel wat ik heb gespeeld. Oh en mijn favo games zijn eigenlijk de Fallout titels, met uitzondering van die nu is uitgekomen die spreekt me (nog) niet aan. Maar ga t binnenkort wel een kans geven.
Thanks voor de suggesties! Ik ga zeker Horizon Zero Dawn en Fallout bekijken.
En ik heb alle storylines van Detroit Become Human via YouTube al bekeken haha , was veel te geboeid om te stoppen. Heb zelf alleen de demo gespeeld, maar mis toch een beetje de āmissiesā en karakterontwikkeling enzo.
Ok eigenlijk het liefst echt wel RPGās dus!
Kijk dan ook naar:
The Witcher 3: Wild Hunt, ik speel die op PC maar er is geloof ik ook een PS4 versie. Echt een heerlijke game waar je ook wel inkomt als je andere Witcher games niet gespeeld hebt. Je moet mss alleen af en toe even opzoeken waarom bepaalde karakters dingen zeggen als je daar nieuwsgierig naar bent, maar dat beĆÆnvloed niet de ervaring. Bloodborne is ook echt de moeite waard! Maar het is in het begin even zoeken wat je nu precies moet doen op sommige plekken. Zeker als je een game als Skyrim gewend bent waar ze natuurlijk eigenlijk precies zeggen wat je op quest locaties moet doen. Maar als je het eenmaal doorhebt stoort het helemaal niet meer! OH en ze vertellen je ook in het begin eigenlijk helemaal niet wat je precies moet doen en hoe je moet vechten maar dat helpt het verhaal ook gelijk wel een beetje.
Assassins creed?
Ik ben nu op 5% van red dead redemption 2 maar ik vind het wel veel paardrijden hoorā¦
oh nice! Thanks voor de tip!
Bloodborne ziet er ook goed (en idd beetje Skyrim achtig uit) ga ik zeker bekijken.
Heb jij of iemand anders ook ervaring met Elder Scrolls Online?
HZD zit in ieder geval al in mijn boodschappenmandje.
hahah, ja de snelle autoās hebben ze er natuurlijk uit moeten halen.
Heb idd Assasins Creed gespeeld op PS3. Vond vooral 2 heel erg leuk in ItaliĆ«. Heb het alleen nooit uitgespeeld want vind het best wel makkelijk/saai worden na een tijdje, omdat het nogal voor de hand ligt en je gestuurd wordt in wat je moet doen, als je begrijpt wat ik bedoel? Reden dat ik eigenlijk ook niet meer echt verder heb gekeken naar AC voor ps4ā¦
Heeft iemand hier Pokemon Sun/Moon gespeeld? Ik mocht hem lenen van een vriend maar jeeeetje ik kwam er echt niet doorheen? Normaal ben ik echt verslaafd aan Pokemon, ookal heb ik een spel al zovaak uitgespeeld, maar dit was niet te doen
Also, is Animal Crossing New Leaf een leuk spel?
Ik kwam er ook slecht doorheen!! Het is geloof ik de enige pokemon game die ik nooit heb uitgespeeld, maar waarom weet ik ook niet precies.
Hehe, ja dat is wel te verwachten van de makers van GTA
Je weet dat je ook fast travel kunt unlocken en stage coaches kunt gebruiken enzo? Scheelt al een hoop.
Al vind ik het wel relaxed om een stukkie te rijden haha.
Zit inmiddels al op 75%
Okā¦ bol.com wil wel heel graag dat ik Horizon Zero Dawn koop
(gesprek met klanteservice medewerker)
I know lekker informeel zijn ze ook tegenwoordig.