Iemand enig idee of de nieuwe Pokemon voor de Nintendo een aanrader is ?
Ik zie dat hij binnenkort uit komt.
Ik ken de nieuwe versie niet maar vroeger heb ik heel veel pokemon Diamond gedaan en die was wel heel leuk
Speelt iemand Gw2?
Ik ben heel benieuwd. Die en arceus is de reden dat ik überhaupt een switch heb gekocht dus beter zijn ze leuk (ik had detective pikachu gezien en toen wilde ik pokemon spelen, kon m’n oude ds niet vinden en vakantiegeld en de rest is zoals ze zeggen geschiedenis)
Ik ga zon voucher kopen, dat je twee spellen kan kopen. Scheelt iets van 20 euro.
Dit lijkt me echt het einde
Dat je gewoon in je bed age of empires ligt te spelen of left 4 dead
Maar ik zie bij veel games nog niet zo voor me hoe dat qua besturing werkt, sommige dingen wordt toch echt gepiel? Maar even afwachten tot hij uit is hoe leuk het echt is
Ook echt een duur ding natuurlijk.
Ik heb vroeger diamond/Pearl op de DS gespeeld en vond het toen een heel leuk spel! Heb wel het idee dat deze diamond/Pearl versies iets ‘klassieker’ zijn dan andere pokemon switch spellen. Heb nog nooit pokemon op de switch gespeeld, maar dat idee kreeg ik haha.
Welke voucher bedoel je precies?
En ik ga sowieso het spel kopen en dit weekend spelen
Deze!
Oh dat is wel een goede deal idd, bedankt voor het melden! Ik weet ook al zeker dat ik ze beide ga kopen. Alleen twijfel ik nog even want ik wil ze toch wel het allerliefst fysiek
Zijn er mensen hier met de nieuwe mario party die het leuk zouden vinden om een potje online te spelen?
Ik heb hem niet, maar twijfel wel of ik hem wil kopen. Weet jij toevallig of de nieuwe wel echt een toevoeging/verbetering is als ik Super Mario Party al heb?
Wij vinden hem echt heel erg leuk. En ik vind de online functie echt een toevoeging!
Oke goed om te horen! (of eigenlijk niet want nu moet ik geld uitgeven )
De game waarvan het een remake is is echt heel leuk dus heb er wel vetrouwen in dat het een leuk spel is
Het wordt waarschijnlijk wel een heel makkelijk spel omdat je exp share niet uit kan zetten
Life is Strange 2 is in de aanbieding bij PS4 dus ik ben hem aan het spelen. Was vergeten hoe erg ik van dit soort games houdt
Outriders voor (bijna) alle platformen.
Het is een (co-op) looter shooter met cover-mechanics. Ik vind het vergelijkbaar met Diablo lll, maar dan met guns. Het was in april de eerste shooter die ik ooit heb gespeeld. Wel ervaring met ander soort combat, maar dit was echt nieuw. Ik vond het meteen super gaaf. Er zit een goede storyline in, de gameplay is verslavend, uitdagend en fun. De loot is GOED en mega rewarding.
De game heeft een hele slechte start gehad qua publiciteit, want het was best wel broken in het begin. Er is nu net een nieuwe update gelanceerd, waarbij heel veel is opgelost. Het loopt als een zonnetje. Wij ervaren geen problemen meer (na 20+ uur spelen). Vandaar dat ik dit nu eindelijk kom aanraden, haha.
(Sorry voor alle Engelse woorden, staat echt lelijk, maar er zijn te weinig Nederlandse game-gerelateerde woorden ).
Edit: ik zie net dat er een gratis demo is. Mocht je geïnteresseerd zijn, maar het eerst even willen proberen. Is dat misschien een optie.
Ik heb pas Night in the Woods gekocht op steam na posts erover hier en vind het echt heel leuk! En ~aesthetically~ is 'ie ook gewoon heel fijn
Ik heb ook de demo van Spiritfarer gespeeld omdat ik daar zoveel positieve dingen over hoorde en ik vond hem op zich wel leuk maar ook weer niet heel bijzonder? Weet iemand toevallig hoe representatief die demo is voor het volledige spel? Want het concept/de verhaallijn spreken me wel heel erg aan.
Wie gaat er vandaag ook Brilliant Diamond of Shining Pearl spelen?
Ik heb de demo van Spiritfarer nooit gespeeld maar de core gameplay is vrij simpel en het is vooral een chill spel. Beetje nieuwe plekken ontdekken, nieuwe powers unlocken zodat je meer plekken kan ontdekken, meer dingen voor op je boot vrij spelen zodat je meer dingen kan maken, recepten kan koken etc. Er is genoeg te doen om je bezig te houden (en er komt steeds meer bij) maar het is nooit stressvol ofzo.
Wat het spel voor mij zo mooi maakt zijn de karakters en hoe je hun helpt met hun reis naar de volgende plaats en Stella’s verhaal. De meeste karakters zijn gebaseerd op familieleden van de game devs en ze voelen heel menselijk aan.