Gametopic

Hier! Speel het nu zo’n 9 jaar. Ben niet goed maar vind het na al die jaren nog steeds super leuk.

Edit: ben in 2016 ook naar de Worlds spring finals geweest in Ahoy met vrienden. Kijk vrijwel alle championships en ben sowieso wel fan van wat Riot allemaal uitbrengt (de cinematics en muziek zijn echt goed).

2 likes

Wat vet! Vrienden van me spelen ook al heeel lang, en ze zijn het me nu aan het leren haha. Mag ik je misschien toevoegen?:blush:

1 like

Ik ben firewatch aan het spelen en volgens mij raak ik aan het einde en begin het eigenlijk best wel spannend te vinden. Ben ook de hele tijd bang voor jumpscares maar die komen er volgens mij niet meer

ah firewatch vond ik ook erg leuk! ben benieuwd wat je van het einde vindt

Ik heb hem uit!! Vond het een tof spel, heel interessant dat je niemand ziet maar alleen via de radio contact hebt. Wel is het echt puur om het verhaal, en ik heb het idee dat ik net wat dingen gemist heb (omdat mijn vriend tegen me aan aan het lullen was gister). En ik verdwaalde de hele tijd! Zeker omdat je niet so makkelijk de rotsblokken over kan, en echt de paden moest volgen.

Door dat verdwalen heb ik ook niet zoveel zijdingen gevonden helaas.

Oh en ik ben helemaal vergeten mijn fototoestel vol te maken! Scheelt weer een achievement

1 like

Welke games vinden jullie leuk op de pc? Ik sims wel eens, maar verder heb ik eigenlijk niks. Laatst it takes two voor op de ps4 gekocht maar die heeft mijn vriend, ikzelf heb geen playstation. Maar vind dat wel een leuk spel, net zoals A Way Out die ik ook met hem heb gedaan. Ik houd niet van pure schietspellen of vechtspellen, er moet wel een doel zijn. In principe vind ik een realistische animatiestijl ook mooier dan echt teken-stijl zegmaar. En ja, adventure spellen denk ik ofzo?

Vind de trailer van Farcry 6 er wel leuk uit zien! Maar ken hun spellen niet echt dus ook zonde gelijk 50 eu aan dat spel uit te geven.

meh ik heb steam gedownload en zoo planet gekocht krijg ik deze foutmelding na een uur installeren???

1 like

Omg wat is dit?? Een luxe zoo tycoon?

Ik heb dat vroeger nooit gehad! Maar ik vond de trailer er heel leuk uit zien ahah

Het is van dezelfde makers zie ik dus het zit in dezelfde serie IK WIL DIT. Heb dat vroeger echt kapot gespeelt samen met RCT

2 likes

Nou beide games die ik gekocht had (planet zoo & life is strange: true colors) werken gewoon niet goed op mijn laptop? heel traag, laggen. Afsluiten. Wat een kutzooii. Geld verspild.

Ik dacht dat ze helemaal niet zo slecht waren mijn apparaat specificaties enzo maar heb daar ook helemaal geen verstand van joh

Sims 4 werkt wel altijd goed? En heb tig uitbreidingen.

Via steam kan je je geld terugvragen! Tot nu toe heb ik het altijd terug gekregen. Je kan als reden aangeven dat je laptop specs niet voldoende zijn.

Vind het gewoon jammer dat het niet werkt, snap niet waarom.

Dit zijn de requirements. Ik heb toch ook i5 processor en ik heb genoeg GB over?

Meestal ligt het aan de videokaart. Weet je welke je hebt?

1 like

Even gegoogled. Zou het bovenste moeten zijn?

Mijn man kan zich hier dus echt uuuuren mee vermaken haha. Vraag af en toe even hoe het met z’n dierentuin staat en dan laat hij altijd helemaal enthousiast zien welke dieren erbij gekomen zijn of wat hij gebouwd heeft :joy: zelfde geldt trouwens voor Planet Coaster. Never gets old.

4 likes

Zo een loopt inderdaad niet lekker voor de nieuwere games helaas… je kan nog proberen om de instellingen van het spel aan te passen, maar dan ziet hij er ook minder mooi uit.

2 likes

Ahh wat jammer zeg :disappointed: bedankt voor je hulp wel! Welke laptop heb jij dan waar je goed op kunt gamen?

Ja bij m’n vorige laptop had ik hetzelfde, probeerde het steeds wel maar elke keer zo balen! Ik heb nu een Asus TUF Gaming, nog steeds een “medium” gaming laptop maar kan er bijvoorbeeld the Witcher heel goed op spelen :ok_hand:t2:

1 like

Gisteravond had ik Unpacking gedownload en vond het echt super leuk om te doen, maar na 4 uur al helemaal uitgespeeld, best snel voor € 20,- imo.