Gametopic

Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik denk dat de demo vooral te kort was om echt een idee te krijgen van de karakters, waardoor je inderdaad alleen de vrij simpele gameplay hebt maar nog niet in echt in een verhaal zit. Denk dat ik er binnekort maar gewoon voor ga dan (:

1 like

Jaaa, ik! M’n vriend heeft Diamond en ik Pearl en we zitten nu al een tijdje samen op de bank te spelen, haha.

Tot nu toe vind ik het heel leuk, weer lekker ouderwets Pokémon. En mijn character is zo cute, leuk dat ze voor een chibilook zijn gegaan.

2 likes

Jaaa! Hij is alleen zo laat pas binnen :weary:

1 like

Hier nog steeds niet binnen :sleepy:

Daaaan maar Stardew Valley expanded spelen. Echt die farm is legit zo groot daaaaang.

Ik zie dat Cozy Grove in de aanbieding is bij Nintendo. Ik lees wel dat er wat dagelijkse taken zijn, maar moet ik echt elke dag spelen? Want dat heb ik nu bij Animal Crossing, dat als ik niet elke dag speel, je zo veel momenten mist om spullen te verzamelen. En nog zo’n game erbij wordt me wat veel op een dag haha. Of is het voor Cozy Grove wel prima als ik het een paar dagen laat liggen?

1 like

Ik ben Kena: Bridge of Spirits aan het spelen en het is ZO cute en mooi allemaal :pleading_face:

1 like

Ik speel Cozy grove en was me niet bewust van de dagelijkse dingen. Dus denk dat het niet nodig is? Haha. Soms krijg je wel uitdagingen die voor bepaalde tijd gelden, maar ik kan me daar niet echt druk om maken. Heb niet het gevoel dat ik dan wat mis!

Ah dus het is niet echt zo dat als ik in een bepaalde maand niet speel, ik bepaalde voorwerpen ga missen haha, zoals bij Animal Crossing. Dan durf ik het wel aan om hem te kopen denk. :yum:

Het spel is gewoon simpel.

Het zijn inderdaad de karakters en verhalen die het een mooi spel maken maar ik vond dat zelf niet opwegen tegen hoe saai het was. Wel een mooi concept!

1 like

Ik wil al zo lang een ps4 kopen om weer wat meer te kunnen gamen, aangezien m’n Mac hopeloos is voor games, had er vanmiddag eindelijk een tweedehands bij GameMania besteld, hebben ze net uit het niets m’n order geannuleerd zonder te vermelden waarom. :woozy_face: Hopelijk reageren ze snel, heb de hele middag al gekeken naar spellen die ik wil halen (de nieuwe Life is Strange, ik zag dat What Remains of Edith Finch heel goedkoop is nu) dus dan wil ik ook nĂș kunnen spelen haha.

1 like

Hopelijk kun je er snel alsnog een fixen.

Ik heb What remains of Edith Finch dit weekend gespeeld op de switch, wat een prachtig en origineel spel! Ik was echt heel erg onder de indruk, en voor 6 euro in de sale nu zeker een aanrader ook al heb je hem binnen 2-3 uur uitgespeeld.

4 likes

Ja prachtig spel hĂš? Alleen al voor de visuals echt de moeite waard. :heart_eyes:

1 like

Oeh de nieuwe Pokemon is wel leuk. Snap alleen nog niet alles zoals het horloge :rofl:

2 likes

Zeker, heel knap in elkaar gezet! Heb gelijk soortgelijke games op m’n wishlist gezet. :innocent:

1 like

Hahaha ja die poketch werkte heel goed op de DS (onderste schermpje was dan horloge) maar hier vind ik t meestal een irritant ding op mn scherm :joy: Wel fijn dat je geen HM slaaf meer nodig hebt

Ik hou m lekker uit beeld totdat ik een hm moet gebruiken haha, vind het echt storend anders

Ik mis wel echt die stadium gym battles van sword/shield, vond die echt zo vet dat zo’n normale gym ineens weer saai lijkt

Ik ben weer AC Odyssey aan het doen en zit er echt helemaal in! Echt het hele weekend gespeeld! Twijfelde of ik nu Valhalla (in de aanbieding) vast moet kopen, maar ik denk dat ik me hier nog wel uren mee kan vermaken, dus wellicht echt beter van niet.

Vind die world quests ook zo leuk, dat je op 1 eiland een heel miniverhaal meemaakt ofzo. En ben nu lekker alle cultists aan het proberen uit te moorden, en doe af en toe een stukje van de main storyline.

Gisteren voor het slapen gaan gedaan en had vannacht ook een soort assassins creed droom, met mensen uitmoorden, mercenaries die achter me aan zaten enzo.

7 likes

Als ik tot te laat AC heb zitten spelen en kort daarna ga slapen, slaap ik altijd ZO kut. Ik zie dan in die half slapende fase steeds voor me dat ik hooistapels in duik en er dan gelijk weer uit ga, en dat continu achter elkaar. Niet te doen, val daardoor maar niet in slaap :rofl:

6 likes

ja ik wist gister ook gewoon dat het geen goed idee was, maar ik wilde nog zo graag! Al ben ik er nu ook achter dat ik minstens twee uur de tijd moet nemen, want even een uurtje lukt toch nooit.

1 like

Ik ben ook toevallig Odyssey aan het spelen en het is zo mooi :scream: Ik hou persoonlijk wat meer van de delen waarin er wordt gefocust op een groep assassins/brotherhood, maar als ik het los bekijk van de franchise is het echt een fantastisch spel

En die Spartaanse trap geeft super veel voldoening haha