Gametopic

Ja sooow :yawning_face:
Echt goed internet haha

7 likes

Nee 🥲 ik denk dat het vooral wennen is… en ik heb vooral met vechten dat ik gewoon niet snel genoeg ben met die camera en dan geen idee heb waar ze zijn laat staan dat ik kan aanvallen…

Ik heb wel een paar filmpjes gekeken met tips en tricks hoe je je controller enzo het beste kan gebruiken en waar alle toetsen voor zijn en dat hielp wel.

@DaintyDream Ik weet niet of dit handig is of een beetje spuit-elf maar als je op ZL drukt gaat de camera automatisch achter Link staan!

Haha ja omg dat vechten. Mijn collega zei dat je allemaal trucjes hebt om speciale aanvallen te doen en het lukt me gewoon niet.

@LeviOHsa haha ja ik weet het wel, maar vergeet het te gebruiken (vooral in gevecht) :rofl:

Maar ik moet zeggen dat ik al aardig begin te wennen.

Ik heb op basis van de positieve reacties hier ook Night in the woods gekocht en wauw dat spel is echt fantastisch haha! Zo leuk en grappig en cute

Ennnn ik kijk uit naar Age of Empires IV deze week. Ga wee AoE-avondjes houden met mijn broertje denk ik, net als vroeger :grin:

4 likes

Lekker late reactie🤓, maar ik heb toevallig afgelopen week een pro controller gekocht voor de Switch lite. Dat kan gewoon! Een wereld van verschil. Ik heb namelijk ook altijd snel last van mijn handen. Misschien heb je er nog wat aan!

Hoe gaat het inmiddels met BOTW? Vind je het een leuke game?

Ja die had ik gezien! Misschien ook maar aanschaffen. Al twijfel ik ook over de OLED switch nu we een nieuwe tv hebben.

Ik vind het echt super leuk en ben nu van het plateau af en ik ga vaak gevechten uit de weg nog haha. Wel heel mooi en leuk om alles te ontdekken.

2 likes

Ik ben benieuwd naar dit spel!
Het is nog niet uit maar het ziet er mooi uit.

Ik ga alleen wel de reviews afwachten na het fiasco van Lake.

2 likes

Doet me echt denken aan vroeger, dat je dan gewoon 3 dagen er over deed om WoW ofzo binnen te halen.

Huh lijkt super erg op dit spel! The First Tree on Steam

1 like

Inderdaad, wat gek! Zowel verhaal als vormgeving.

@RupiKaur @Echo Het doet me ook denken aan shelter, alleen is dat met dassen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

En wat vind je ervan?

1 like

Ik heb het hele weekend niets te doen, dus ik ben van plan het godganse weekend assassins creed te gaan doen :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: Nu alleen nog slecht weer, dat zou helemaal top zijn!

1 like

Echt elke editie wordt beter hè! Alsof je een film kijkt. :ok_hand:t3:

1 like

Omg. Een nieuwe game in de Stardew Valley Universe :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Can’t wait.

12 likes

Gisteren It Takes Two gekocht en vind het echt superleuk :heart_eyes: zelfs m’n vriend vindt het leuk en die speelt normaal niks anders dan Fortnite.

6 likes

Is hier iemand die Vindictus speelt? Ik zelf niet, maar klopt het dat dat niet in Nederland kan? Is dat sinds kort of altijd al zo geweest? Is gedoe met een vriend over dat spel en snap er niks van.

Speelt iemand unpacking? Lijkt me een heerlijk spel haha

Iemand die toevallig League of legends speelt? :upside_down_face: Ik ben nu net een paar weken aan t spelen en vind t leuker dan verwacht