Ik was eindelijk aan Lake begonnen maar jeetje wat een kut spel
Hoe is dit een “cozy game?” mijn bloeddruk ging er eerder van omhoog door frustratie en ongeduld!
Ik was eindelijk aan Lake begonnen maar jeetje wat een kut spel
Hoe is dit een “cozy game?” mijn bloeddruk ging er eerder van omhoog door frustratie en ongeduld!
Ja ik vond er ook echt niks aan. Ook heel de tijd (voor mijn gevoel) dezelfde 3 nummers op de radio. De verhaallijn was ook 0 boeiend.
Ja daarom heb ik het ook niet gekocht, ik had al zulke reviews gelezen. Echt jammer en zonde van je geld
Ik had de radio gelijk al uitgezet, ik kan niet tegen random muziek op de achtergrond
Ik vond het trouwens ook stom dat je in een gesprek met iemand 2 opties had om te reageren maar dat het niet uitmaakt wat je kiest. Ik vond die chick van de videotheek irritant dus ik reageerde steeds met de minder aardige optie zeg maar, maar ze vat alles toch positief op. Zij wou afspreken en ik zei “ik heb al iets anders” en dan zegt ze “oh joh, zeg dat andere maar af!”
Echt irritant.
Ja die chick van de videotheek was echt intens man, laat me gewoon met rust
Ah shit, lake leek (hehe) mij heel leuk maar nu twijfel ik wel.
en dat voor een game die weer redelijk gehyped werd. meh
Ik vond het ook niet zo leuk helaas.
Hebben jullie tips in hetzelfde genre die wel heel tof zijn?
Eastshade . Al is dat niet echt een echte mensenwereld, maar een van de mooiste games ooit.
Dat ziet er heeeeel erg goed uit!
Meer mensen die benieuwd zijn naar de Animal Crossing direct?
Ik heb het spel pas net een week, dus heb nog genoeg te doen maar was wel teleurgesteld dat er geen gyroids zijn, hoop dat die met Brewster toegevoegd worden.
Ik heb voor mijn verjaardag Breath of the Wild gehad! Ben gister begonnen, maar ik ben dus vrij weinig gewend met gamen (ik speel stardew, spiritfarer, animal crossing) dus het rondkijken tijdens het lopen is echt super lastig! Ik had na een uurtje kramp in mijn handen hahaha. Iemand tips?
Heb je de pro controller van de switch? Die is namelijk een stuk fijner voor intensere games.
Ik heb een Switch Lite
Ik ben zo verslaafd aan New World. Eindelijk weer een MMO waarin ik mijzelf kan verliezen. Ben elke avond echt uren aan het spelen.
Ik heb weer ‘n Xbox, welk spel MOET ik hebben.
Wel jammer dat Assassin nergens te bekennen is, heb nog wel met m’n oude account ingelogd.
Assasins creed valhalla. Top spel vooral als je de vorige ook leuk vond.
Topppp!!! Zag ‘m al voorbij komen.
Morgen maar eens even aanschaffen.
Je gaat dagen achter die Xbox zitten, trust me