Gametopic

Hebben jullie ervaring met het uitbreiden van het geheugen/opslag van de PS4? We zijn op het punt aangekomen dat het kiezen wordt welk spel verwijderd moet worden voor updates van andere games. :woman_facepalming: Tips zijn welkom!

1 like

Zijn er meer mensen hier die Dungeons & Dragons spelen?

Nee, wat is dat?

1 like

Jongensā€¦
Red dead redemption! Mijn god wat een spel!!! Zo mooi, net alsof je in een film speelt.
Mijn sociale leven is echt even op een laag pitje hahaha

6 likes

Ben gezellig met mn vriend aan het meekijken. RDR is echt niet mijn soort spel maar er zitten wel echt toffe elementen in dus daar discussieren we samen over ^^

1 like

De RP tabletop game!

Welke gratis games moet ik nu echt downloaden met mijn PSN account?

1 like

ja red dead is zoooooo ontiegelijk mooi en vet. ik heb jaren geleden de eerste helemaal uitgespeeld en ik had heel die vibe zo erg gemist

2 likes

Ik kan voorlopig helemaal niets spelen want PlayStation heeft mijn account op slot gegooid. :frowning_face: Jammer, want ik had net Spider-Man van mijn broertje geleend.

But why

1 like

Komt erop neer dat mijn account is gehackt (geen idee hoe, want ik gebruik dat e-mailadres nergens anders voor en het wachtwoord van mijn e-mailadres is ook niet hetzelfde) en mijn PayPal stond daaraan gekoppeld, dus iemand heeft een ā€˜kindaccountā€™ aangemaakt op mijn PSN en is daar games mee gaan kopen. :roll_eyes: Dus ik heb natuurlijk gevraagd of PlayStation mijn geld terug kan geven en dat kindaccount eraf kan gooien, want blijkbaar kan je dat niet als de geboortedatum onder de 18 jaar is. Dat zijn ze nu dus allemaal aan het uitzoeken, waarvoor mijn account blijkbaar op slot gegooid moest worden. (Gelukkig zag ik het vrij snel trouwens, dus ik kon gelijk na die eerste keer saldo opwaarderen mijn PayPal loskoppelen.)

(Voor de mensen die nog geen 2-stapsverificatie aan hebben staan, zoals ik dat niet had omdat dat tijdens het aanmaken van mijn account nog niet bestond: zet dat vooral aan.)

Edit: het is dus tijdelijk zo, niet voor altijd.

3 likes

Sony heeft hier ook een groot probleem mee, hoop dat ze jou wel willen verder helpen want dat gebeurt vaak ook niet van wat ik hoorā€¦ Wist wel nog niet dat ze ook twee staps verificatie hebben ingevoerd

1 like

Ja ik! Ben nog wel een enorme beginner (ben nu ongeveer een jaar bezig met mijn eerste spel) maar vind het wel heel leuk :slight_smile:

Ah superleuk! Een jaar is best lang toch? Wat speel je? En ken je Critical Role ook?

Nee, blijkbaar is dat twee jaar geleden of zo ingevoerd, maar ik kan me ook niet herinneren dat ik daar ooit iets over heb gehoord. Ik geloof niet dat ze er een mail over hebben rondgestuurd en dat was wel zo handig geweest.

Ik moest gisteren het nummer van mijn console doorgeven. Sindsdien niets meer gehoord van ze. Hopelijk hoor ik wel snel meerā€¦ De klantenservice is niet erg vlot, dus het zou dan al een hoop schelen als ze wel goed aangeven wat er allemaal gaat gebeuren, maar dat doen ze ook niet. ā€˜Onderzoekā€™, ja, leuk, maar hoe lang mag dat duren dan?

Read dead is echt fantastisch, is hier vechten wie ā€˜m mag spelen haha.

Vraag me wel af, er zijn geen familie abonnementen of iets dergelijks met playstation plus toch? Of manieren om twee abonnementen voordeliger af te sluiten als je samen woont?

1 like

Aw ja daar heb ik voor digitale games ook wel eens van gehoord, wist niet dat het voor ps plus ook zo was. We hebben ook gewoon allebei een eigen playstation.

Gewoon wachten op goede acties. Vaak zijn er goede deals richting het einde van het jaar met dagen zoals Black Friday en aanbiedingen voor de feestdagen. Dan kun je voor 35-40 euro voor een jaar PS Plus halen.

Hier ook vechten om RDR2 trouwens :joy: maar wij hebben maar Ć©Ć©n PS4.

1 like

Ja op zich wel, maar we spelen max 1x per maand en ik ben helemaal niet thuis in de fantasy dingen (geen fantasy games gespeeld/boeken gelezen/films gezien, ik dacht altijd dat ik dat genre haatte :sweat_smile: ) dus het voelt totaal niet alsof ik echt beter ben geworden haha
Wij spelen 5th edition, jij dan? En Critical Role had ik nog niet eerder van gehoord maar ziet er leuk uit!

ik ook!