Ik heb vandaag met een vriend online We Were Here gespeeld en echt genoten. Soort puzzelspel waarbij je elkaar moet helpen. Gemaakt door mensen van de minor die ik nu doe (game design) maar dan een aantal jaar terug. Is gratis op steam dus ik dacht, ik tip 'em ff hier. (zeker voor mensen die it takes two leuk vonden bijvoorbeeld)
Ik moest er even in komen! Het spel legt niet alles in een keer uit dus af en toe was het een beetje hit and miss of dat ik het nut niet in zag/zie van bepaalde events of items. Maar heb nu de eerste drie characters op m’n boot en er is genoeg te doen nu steeds. Ben al de hele middag aan het spelen. En jij?
Kippenvel
Oeps even in een spoiler gedaan, maar heb Gwen net naar de Everdoor gebracht in Spiritfarer.
Spoiler Spiritfarer einde Atul
Ummmmm ik moest echt huilen om zijn einde??? Ik had even gezocht of het wel klopte dat het zo ging en toen las ik een comment van iemand op reddit die dacht dat hij in z’n eentje was gegaan omdat hij niemand tot last wilde zijn
En iedereen was echt tering gemeen 'Atul? Ja ik hoorde al geen gesnurk meer ‘s nachts’
Ik ben ook begonnen met Spiritfarer, zo leuk en mooi!
Ik ben eergisteren begonnen aan de nieuwe Life is strange. Wát een prachtig spel, ik zat er vanaf de eerste minuten al helemaal in. De eerste Life is strange vond ik echt geweldig, de tweede was niet mijn ding, maar van deze word ik heel blij.
Oh leuk! Volgens mij komen ze ook op de Nintendo over een tijdje. Wie weet schaf ik ze dan wel aan.
ik houuu van deze games, had 'm gepre-ordered en speel het samen met mijn man (controller afwisselen). Het is zo mooi geworden.
Heb hem gelijk besteld, ben zo benieuwd!
Ik ben een beetje late to the party maar heb eindelijk genshin impact gedownload. (Gratis) ben benieuwd. Tot nu toe vind ik het botw vibes hebben.
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Laat het vooral even weten hier
Tot nu toe wel grappig. Ben benieuwd of je het dadelijk heel standaard mmo gaat worden of dat je lekker story lines houd
Mega aanrader: Night in the woods.
In het kort: Je speelt een kat, Mae (20), die terug is naar haar hometown nadat ze is gestopt met haar studie. Daar is vanalles veranderd en vanalles gaande waar je gaandeweg achterkomt en tussendoor zijn er allerlei mini games en avonturen met je vrienden.
Je kan eigen keuzes maken in het spel en dan veranderen er dingen.
Het is een indiegame met veel humor maar ook veel diepgang. Ben een beetje verslaafd
Jaaaa, love de droge humor in deze game
En je speelt een kat. Beter kan niet.
Precies dit😂. Ik speel hem nu voor de tweede keer om andere keuzes te maken. Zo leuk!
Oke ik zit met een probleem op mijn switch en hopelijk weer iemand hier het antwoord. Ik heb 3 weken geleden een tweedehands switch via bol.com gekocht en hij deed het perfect. Sinds de nieuwe update naar versie 13.0.0 3 dagen geleden maakt hij geen verbinding meer met internet. Hij vind de wifi bij mij niet, maar ook bij mijn vriend niet dus het ligt niet aan mijn router. Ik krijg telkens foutcode 2100-1100 en niks werkt wat ik doe qua oplossingen die ik online vind. Ook werkt de slaapstand niet meer, het scherm blijft steeds aan en uit gaan. Zijn er meer met dit probleem sinds de update en weet iemand het antwoord om dit op te lossen? Ik heb nog garantie maar stuur hem liever niet terug uit angst mijn animal crossing eiland kwijt te raken hahaha.
Ohhh ik vond er weinig aan! Sorry volgens mij kom ik hier alleen maar negatief doen. Maar ik was echt teleurgesteld! Ik vond LiS2 niet echt geweldig, maar wel veel beter dan deze. Maar had ik van tevoren al een beetje verwacht want ik vond die cosy sfeer een beetje te dik er bovenop liggen bijvoorbeeld in de trailers. En dat met muziek vond ik er zo ‘bij gezocht’. Ik ben benieuwd of mensen zich daarin herkennen want ik zie alleen positieve reacties overal
Ik heb 'm gisteren uitgespeeld en echt genoten. Sorry, haha.
Ik heb nu iedere dag 1 of 2 uurtjes gespeeld en vind het tot nu toe erg leuk tot nu toe. Heel erg BOTW vibes nog steeds. Blijf wel terug komen iedere dag.
Plus het is gratis (Als je er zelf geen geld in wilt stoppen dan) dus ik zou gewoon proberen of het wat voor je is
Speelt hier iemand Minecraft op de pc toevallig? Ik sta open om een realm te kopen en samen te spelen