Ik sluit me hier volledig bij aan haha @RupiKaur
@Eenhoorn ja ik wil graag een hek maken maar heb 45 joyous bird essence nodig voor een stukje hek. Ja laat maar dan
@Foucher @mercurysummer ah jammer dacht misschien die kamers een beetje aanpassen of zo. Character ook geen andere kleding oid? Ik twijfel nog steeds. Misschien maar gewoon aanschaffen als ik klaar ben met het verhaal van Cozy Grove.
Haha precies dat! Volgens mij doe ik een hoop verkeerd maar leuk spel Haha.
Zijn er nog meer mensen die geen planken kunnen zagen in Spiritfarer
Ik word daar een portie agressief van op de switch. (weet niet hoe het op pc is)
Ik speel nu met mijn man en zijn vrienden Phasmophobia en ik ben hier echt te poeperig voor weet niet of iemand het kent, maar het is een online game, redelijk simpel, waarbij je een team ghosthunters bent. Je gaat dus op zoek naar bewijzen en de geest, maar af en toe schrik ik me helemaal de pleuris.
Ik heb geen ruggengraat. Maar blijkbaar is ie vandaag ook ineens in de sale voor 50% korting dus wie ‘m nog weer wil kopen: sla je slag! Ben heel benieuwd
Haha ja vorig jaar een paar keer gespeeld, moet het eigenlijk weer eens spelen want zijn wat grote updates geweest geloof ik.
Is alleen nog uit op PC (Windows) en Xbox toch? Echt jammer, heb een PS4, Switch en Macbook dus volgens mij kan ik het nog niet spelen…
Volgens mij wel ja! PC is meestal eerste port voor release. (Tenzij console specifieke games)
Ik heb de demo gespeeld. Ik houd altijd wel van rondrij spellen (dat deed ik ook altijd met GTA), maar vond de demo een beetje saai. Je kan erg weinig “doen”. Staat de demo er niet meer op?
Staat er nog bij. maar gisteren is de volledige release geweest.
Ohja! Ik ga het niet kopen, denk dat deze recensie mijn ervaring wel goed samenvat
“ It’s very down to earth though very slow. It has some flaws that can get annoying and the overall speed of the game (not just Merediths speed but also how the story evolves) can also be a crucial criterion for some but if you’re into a relaxed and chill gaming experience, this one is for you.”
Ondertussen zit ik te wachten tot Unpacking uitkomt .
met de R achterop je joycon
Als dat niet werkt zou ik even spel sluiten of reboot van switch uitvoeren.
Zijn er hier mensen die Baldo the guardian owls spelen?
Ik twijfel zo erg om hem toch te kopen maar als ik de recensies lees over de moeilijkheidsgraad en bugs is het niet al te best.
Een leuke aanrader voor het weekend: Craftopia.
Wij spelen hem (multiplayer) via Gamepass. Echt fan-tas-tisch. Een combinatie van: Zelda, Stardew Valley, Animal Crossing, Dragon Quest, Monster Hunter, etc.
Mocht iemand nog twijfelen om een just dance te kopen: de 2021 versie heeft vandaag nog 50% korting op amazon (op de switch weet niet hoe het met andere consoles zit)
Ben er net op tijd achtergekomen haha, ik had nog de 2018 versie maar met deze weer liedjes van 3 spellen erbij en just dance unlimited kun je als het goed is gewoon meenemen
Ik zou wel even checken of de controller dat ook bij andere spellen doet, want op de een of andere manier heb ik zulke glitches alleen bij Spiritfarer! Heb ook al eens gehad dat ineens een knopje het kort niet meer deed
Ik had deze een tijd terug getipt! Ik moet hem nog downloaden, geen tijd voor gehad!