Haha nou ik heb m inmiddels (gekregen) en het is echt een aanrader! Ben benieuwd wat jij ervan vindt
Voor degene die een account hebben op Epic Games, sinds gisteren is Yooka Laylee gratis te downloaden (voor 1 week). Vind het zelf een aanrader!
Oeh thanks voor de reminder, heb hem gelijk even gedownload!
Ik heb de afgelopen weken echt non-stop Zelda gespeeld en heb nu echt een game-hangover, haha. Daarna nog wel een platformer gespeeld, maar ik zoek echt iets leuks voor de switch. Iemand nog tips?
Merk dat ik de switch bijna niet meer aanraak. Vond Zelda erg leuk en Animal crossing voor een paar maanden. Ik neig nu meer naar de spellen op de ps4 van vriend. We spelen nu God of War en ik vind het helemaal fantastisch! Maar dat soort spellen zijn er eigenlijk niet echt op de switch geloof ik? Wel jammer, vind een handheld zo handig voor even op bed of op vakantie of onderweg enzo. Zit er nu zelfs aan te denken om 'm misschien te verkopen zodat we dat geld in een ps5 kunnen stoppen als die ooit nog een keer weer verkocht gaan worden.
Ik ben een beetje overwhelmed, maar mijn vriend zegt dat dat erbij hoort (hij heeft heel veel civilization gespeeld). Ben wel nog steeds heel erg benieuwd en het ziet er ZO cool uit. Hopelijk valt het kwartje snel Ben jij inmiddels verslaafd?
Ben op dit moment resident evil 7 aan het spelen. In oktober komt far cry 6 uit en daar wacht ik met spanning op. Kan niet wachten om het te spelen.
Nou ik herken helemaal wat je zegt! In een review las ik dat het veel minder ingewikkeld is dan Civilization, maar ik wil dus echt niet weten hoe moeilijk dat spel dan is? Ben echt vermoeid na het spelen haha
Wow in oktober al? Dan krijgt mijn vriend het druk. Nieuwe dat cry, nieuwe Battlefield.
Lekker rustig
Haha ja ik las dat het 7 Oktober uit komt. Nou dan is al bijna dus
ja echt super snel! Hij zei dat hij hem nog niet had besteld want dze trok hem niet zo. (Ik weet nu al dat hij het uiteindelijk wel gaat kopen)
Je kan een Switch eigenlijk ook niet zo vergelijken met een PS4. Doelgroep is heel anders, logischerwijs de games dan ook. Een PS4 heeft ook veel meer kracht dus daar kunnen grotere games op gespeeld worden.
Ik heb wel Witcher 3 op de Switch gespeeld, maar dat is handheld echt niet te spelen, dus voor dat gemak hoef je het niet te doen. Alles is dan zo klein. Als je dat soort games leuker vindt zou ik inzetten op een PS5.
Ik weet dat het niet vergelijkbaar is hoor. Maar ik dacht altijd dat ik meer van het type spellen was die voor de switch zijn gemaakt en kom er nu achter dat ik die voor de ps eigenlijk toffer vind!
(Bijna) alle Mario games sowieso! Maar dat is niet educatief haha. Just dance is ook niet educatief, maar wel bewegen/dansen
Ik ben deze week begonnen (eindelijk) aan spiritfarer en ik vind het zo leuk! Al moet ik soms wel toegeven dat je best veel quests op je af krijgt maarrrr dan wel weer alle tijd er voor krijgt.
Ik heb nu 4 karakters op m’n boot. Denk dat ik binnenkort van iemand afscheid moet gaan nemen but we shall see.
Wie is je favoriet?
Ik vind Atol zoooo leuk
Jaaaa atol is cute al mag hij wel wat minderen met dat eten gezeur
Gwen was mijn favo! Maar die is dus ehm je weet wel. Hulennn.
Ik twijfel nog steeds over Spiritfarer. Zijn er veel dingen die je kunt customizen in het spel? Dat vind ik eigenlijk altijd een van de leukste aspecten van een spel.
Ik ben nog steeds super fan van Cozy Grove en er komt echt een mega update in oktober Cozy Grove Autumn Update | Spry Fox
Oh leuk, je kunt dan je tent in en hem inrichten!
Ik doe maar wat qua dieren en spullen trouwens. En sommige recepten kan ik amper maken omdat ik te weinig grondstoffen heb. Maar ik speel het elke dag wel even.
Niet echt, je krijgt een boot waarop je een aantal kamers vrij kunt plaatsen dus dat is misschien nog wel oké. Je kunt ook nog een aantal kamers upgraden, maar dat is niet heel denderend. Ik vind het alsnog echt een fantastisch spel, maar voor het customizen zou ik hem niet aanraden denk ik