Jaaa ik ook, soms heb ik geen zin in nieuwe missies en dan ga ik gewoon wat rondlopen en spullen verzamelen en soms stuit je ook ineens op gekke dingen of monsters.
Wilde gok, maar is er misschien iemand hier die Animal Crossing verkoopt?
Wilde gok, goed gegokt! PM me maar, heb het spel al een hele tijd niet meer aangeraakt helaas.
Ik heb ook een verkoopvraag
Iemand die van zān Switch af wil? Ik heb 'm verkocht vanwege skere Corona-tijden, maar wil er weer eentje.
we misten je al in de Discord
LIEF!
Ik ben er hopelijk gauw weer
Heeft iemand Paper Mario: The Origami King (gespeeld)? Is het wat? Hij is nu leuk in de aanbieding op Bol voor ā¬34
Ja ik heb hem en ik vind het een aanrader! De graphics zijn erg mooi en het verhaal is leuk met ook wat humor. Heb er al wat uurtjes inzitten en het spel verveeld nog niet.
Tof! Ik heb hem gisteren besteld. Hij komt vandaag binnen
Is dit de multiplayer uitbreiding?
Door die gesprekken hier over AC Odyssey ben ik er ook weer.mee begonnen en zit er weer helemaal in! Ik begon ermee vlak na AC Origins en dat was toch iets te veel van hetzelfde.
Heb Mythos nog onuitgegeven in de kast staan, misschien moet ik die gelijktijdig gaan lezen
Is iemand van plan om Humankind te spelen? Ik heb eigenlijk een koopstop wat betreft games maar het ziet er ZO LEUK UIT
Ik ben net voor het eerst in mān leven aan een Assassinās Creed game begonnen. Ben nog niet echt ver gekomen want liep al heel snel vast en toen ben ik maar weer mān vertrouwde Skyrim gaan spelen haha.
Weet iemand trouwens of de Lego Harry Potter games leuk zijn? Of is dat echt meer voor kinderen?
Ik heb momenteel geen leuke games om te spelen en het spel wat ik wilde spelen, Stray, komt nu pas
volgend jaar uit. Dus nu ben ik Cyberpunk 2077 weer aan het spelen. Ik heb het al een keer uitgespeeld maar er zijn zoveel side quests dat ik die nu aan het doen ben.
Ik vind lego harry Potter heel leuk om te spelen, juist omdat het niet heel moeilijk is een gewoon relaxed spelen is haha. Maar ik krijg er bewegingsziekte van dus ik kan niet lang achter elkaar spelen
Ben Zelda Breath of the Wild aan het spelen en kan mijzelf daar echt helemaal in verliezen. Geweldig
Ik hou van alle Lego games, Harry Potter en Star Wars zijn favoriet! Ook leuk om samen te spelen
Hij staat op gamepass, zie ik. Ga hem dit weekend uitproberen. Levensgevaarlijk wel, dit soort gamesš¤Ŗ
Trouwens, nog een tip. Misschien is iedereen al op de hoogte, haha. De gamepass van Xbox is maar ā¬1 voor de eerste drie maanden. Kan gewoon via de PC. Het is ook mogelijk om games te streamen, dus je hebt niet perse een goede computer nodig. Er staat echt heel veel op. Nieuw en oud. Een soort Netflix voor games.