Wow bedankt iedereen voor de tips! Ik ga sowieso heel veel filmpjes kijken en even mijn buurjongen vragen, die heeft zijn game pc zelf gebouwd. Ondertussen spaar ik rustig verder
Voor nu dan nog even Stardew op mijn maccie
Wow bedankt iedereen voor de tips! Ik ga sowieso heel veel filmpjes kijken en even mijn buurjongen vragen, die heeft zijn game pc zelf gebouwd. Ondertussen spaar ik rustig verder
Voor nu dan nog even Stardew op mijn maccie
Ik heb als verrassing voor mijn man It Takes Two besteld, dus hopelijk vanavond weer eens samen gamen.
Echt superleuk dat spel, gaan jullie veel plezier aan hebben!
Wij hebben hem vorige week net uitgespeeld! Echt super leuk. Leuk ook al die hints naar andere spellen, ineens rijd je op rainbow road ofzo.
Ik wil nu nog wel een keertje terug om alle mini games te ontdekken
vriend die kwam hier net mee aanzetten omdat hij hem in de aanbieding bij bol zag. goed om te weten dat het bevalt! hebben we mooi wat te doen nog in de vakantie
Haha ja ik heb hem ook in die aanbieding gekocht, hij is nu aan het installeren
Ik heb mijn vriend It takes two gegeven als cadeautje omdat we negen jaar samen zijn en we hebben zo’n leuke avond gehad. Ben wel duizend keer dood gegaan omdat ik niet met een controller overweg kan, maar het is echt een leuk spel! @Duchess gisteren meteen besteld na jouw post hier haha
Ik heb de laatste maanden weinig zin gehad om de Switch aan te slingeren, maar ik ben sinds gisteren weer verdergegaan met Spiritfarer. Echt een mooi spel.
Haha superleuk!
Mijn man vergeet dus wel elke keer dat ik ook niet zo handig ben met de controllers en ik heb niet heel veel geduld, dus af en toe levert het ook wel lichte irritatie op maar tot nu toe vooral heel leuk!
Ik had It Takes Two dus besteld bij Bol voor de PS4 maar die was niet meer leverbaar bij ze opeens. Ging net even vragen of die nog verzonden werd omdat hij niet werd verzonden. Maar goed, niet meer leverbaar. Stuurden ze een link naar GameMania. Ik ingelogd, heb ik nog een birthday voucher van 5 euro. Ben ik als nog 1,50 goedkoper uit dan Bol
Ahhh yes we kunnen de PS5 kopen! Komt echt net slecht uit qua timing/geld (net verhuisd) maar oeff… ik denk dat we het doen
Kennen jullie nog leuke coop games voor de playstation? Ah la just the two of us (die hebben we dus volledig uitgespeeld, alleen de minigames vinden rest ons nog)
Overcooked is erg leuk.
A way out vond ik erg leuk!
Na deze tip heb ik spiritfarer op mn steamverlanglijstje gezet en laatst gekocht met korting! Vandaag pas tijd gehad om het te spelen maar vind het wel leuk tot nu toe! Even inkomen maar je kan steeds meer! Ben benieuwd hoe het verder is, @LeviOHsa was er emo van als ik het me goed herinner
Unravel two.
En wij houden ook van spellen als: Diablo, Deep rock galatic, Borderlands 2 en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Weet niet of jullie dat soort games (shooters) leuk vinden? Daar zijn er namelijk best wel veel van voor co-op.
Dude ik heb gejankt bij dat spel echt. 10/10 should have packed my lunch I didn’t realise I was going on a feels trip
In de lijn van Overcooked: Moving Out!
Heeft iemand nog leuke tips voor makkelijke spelletjes voor de switch? Hou wel van dingen die je samen kan doen, maar ook mario ontdekkingsspellen