Gametopic

Ja ik vond dit spel ook echt zo mooi en leuk!

2 likes

Ik wil wel maar ik denk dat ik het niet aan kan om in een emotionele rollercoaster te stappen. Het lijkt me zo een mooi spel

1 like

2! Wat is je favo race om te spelen?

Ik vond het ook helemaal niks. En erg traag !

1 like

Ik houd echt van Indiƫ games. Een tijd terug bij uitkomen is de game geƫxplodeerd en veel van de mensen die ik volg op twitch speelden het. Die hype is weer iets gezakt. Maar ik weet wel dat @LeviOHsa toen heel enthousiast was (of ik zit verkeerd sorry Levi) .

Ik heb hem gekocht een tijd terug maar nog niet opgestart. Heb van de week ook cozy Grove gehaald! De switch is wel echt mijn main console geworden. Ik ben klaar voor de vakantie.

Heb ook de oude crash spellen gekocht voor 20ā‚¬. Zag ook dat er een gloednieuwe crash is. Iemand al gespeeld?

2 likes

Ik zag dit spel voorbij komen op TikTok, lijkt me wel chill. Je wordt dan postbode in een klein stadje.

Het komt later dit jaar uit!

14 likes

Ik heb zelf alleen de Switch Lite en ben er erg blij mee. Ik speel wel echt alleen simpele games als Animal Crossing en Stardew Valley, al kon ik Ori er ook gewoon goed op spelen. Ook om mee te nemen is die handig, weegt bijna niks en is lekker compact.

1 like

Dit ziet er echt fantastisch uit! Ga nu de demo spelen :grin:.

1 like

The Outer Worlds

Goed verhaal, degelijke gameplay, veel humor en het ziet er gaaf uit (vind ik).

1 like

Wanneer je nsw games koopt op de eshop, mogen alle accounts het dan spelen of alleen die met internet abonnement?

Hieruit begrijp ik dat andere accounts het wel kunnen spelen maar dat jij als primair hoofd account het moet toestaan.

1 like

Jaa love Spiritfarer! Vond hem heel mooi en de meeste karakters goed uitgewerkt, ook leuk dat je hem co-op kan spelen.

2 likes

Thanks!

Met welk ā€˜luchtigā€™ spel zal ik opnieuw van voor af aan beginnen, op de Nintendo Switch:

• Pokemon Letā€™s Go
  • Animal Crossing

0 stemmers

Er zijn al wat reacties gekomen en ook ik speel dit spel. Het is een heel mooi verhaal, maar heb hem niet uitgespeeld omdat ik het niet wou ā€˜afsluitenā€™.

1 like

Nooit gedacht dat ik voor mijn lol zou opruimen, maar dit spel is echt rustgevend! Nog even wachten tot de volledige versieā€¦

1 like

Ik ga denk ik story of seasons olive town kopen voor de switch!

Voor wie stardew valley speelt; wat moet ik doen en/of mis ik? Ik heb het nu een paar keer gedaan en dan haal ik wat takjes/groen etc weg, praat ik wat mensen, maar veel meer doe ik niet. Moet ik daar even doorheen komen voor ik meer kan doen of wat is de bedoeling?

Door die sale bij nintendo wil ik vanalles kopen. Terwijl ik nog een ongespeeld spel heb.

Maar ik zit wel erg te denken aan de oude crash bandicoot en spiritfarer door wat ik hier las

Ik heb een norn ranger en jij?

Er is ontzettend veel te doen in de game, maar ik vond het opstarten zelf ook wel lastig. Waar ik veel aan heb gehad zijn de verschillende beginner guides op YouTube. Misschien ook iets voor jou?

Edit: zie de post van @SoonSoonThings

1 like