Gametopic

Nee joh die komt nooit

2 likes

iedereen hyped, ea opeens; surprise bitches het is Sims 5.

1 like

Het was afgelopen maand al een beetje uitgelekt, maar volgend jaar komt de opvolger van Two Point Hospital: Two Point Campus!!

Ik ben in ieder geval erg enthousiast over de mini trailer :smiley:

3 likes

Ik vind het ook leuk om filmpjes te kijken van iemand die speelt zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten enzo :joy:
Ik ben alleen echt zo slecht in die knoppen onthouden en ga ook de hele tijd dood omdat ik ze door elkaar haal. En ook waarschijnlijk vanwege mijn afwezigheid van tactiek maar dom hakken :joy:

Ik ben ook benieuwd naar wat je met de korok zaadjes kan :grinning::grinning: vind die beestjes echt leuk.
En koken en dingen vangen vind ik ook leuk :laughing:

1 like

Hier een fan van Uncharted, Tomb Raider, Horizon zero dawn etc. Nog iemand tips?

(ik vind spellen zonder een verhaal of doel zoals Stardew en Sims niks) bijvoorbeeld Assassin’s Creed vind te vaag/moeilijk. En Red dead redemption had ik ook geen geduld meer voor door de open wereld.

Last of us!

2 likes

Welke AC heb je gespeeld? Ik ben begonnen met de eerste paar, maar ik merk dat de nieuwe (Origins, Odyssey, Valhalla) een stuk lastiger zijn om onder de knie te krijgen door onder meer die skill tree en verscheidenheid aan wapens.

Zijn er trouwens mensen hier die ook Black Desert Online spelen? Ik ben op zoek naar een chille guild en mensen om mee te spelen.

Voor een goede spannende postapocalyptic open-wereld game kan ik Dying Light aanraden! Zeker 2x helemaal uitgespeeld.

AC Odyssey vond ik echt super gaaf trouwens.

Als je een Switch hebt Zelda BOTW

1 like

Ik zie nu een vrouw op de switch spelen in de trein. Nu zou ik zelf de acnh switch niet mee durven nemen. Dus het begint weer te kriebelen voor idee wat ik toen had; de lite.
Hebben jullie ervaring er mee? Vinden jullie hem fijn?
Welke spellen kun je tot nu toe eigenlijk niet spelen vanwege motion control?

Ghost of Tsushima?

The witcher is ook echt een mega aanrader.
Last of us idd ook!
De Final Fantasy spellen hebben altjjd hele goede verhalen ook.

Nintendo heeft super goede sale! Wat raden jullie aan: my time at portia of story of seasons?

My time at Portia zeker niet, ik begrijp de hele hype rond dat spel niet. Ik dacht dat ik het wel leuk zou vinden vanwege of ondanks de imperfecties maar ik vind het echt gewoon lelijk.

2 likes

Guild wars 1 of 2? Ik speel 2 ook haha

1 like

Nee joh. Die hele stijl is zooo mooi! Mijn hart. Je hebt toch niet de demo versie van de DLC gedaan toch?

Ik heb gewoon de versie voor de Switch

Oh ik vind my time at Portia echt heel leuk! Heb dat echt heel wat uren gespeeld haha. Niet het mooiste spel maar wel leuk qua verhaal en gameplay

Ik heb net gezocht of er medefans zijn, maar er is hier nog niet veel gepost over Spiritfarer. Dat is dus echt een prachtig spel, heb nog nooit zoiets gespeeld. Je helpt als Stella overleden personages naar een hiernamaals te begeleiden. Het is soms hartverscheurend, maar het is vooral een heel mooi en lief spel. Ik vind het persoonlijk iig echt een aanrader

3 likes

Oh ja! Hou van dat spel. Qua concentratie lukt het me momenteel helaas niet om veel te gamen maar heb me er wel echt al goed mee vermaakt. Heel mooi spel.

1 like

Die ga ik onthouden!

1 like