Gametopic

Ik ben nog steeds echt super blij met Cozy Grove, maar nu toch wel interesse ook in Littlewood. Is er iemand die dit speelt? Is het een spel waar niet echt een einde aan zit of is het na een tijdje wel uitgespeeld?

1 like

Ik had hier verteld dat ik Horizon Zero Dawn had gedownload maar ik vond het helaas niet leuk.

Ik heb daarna Firewatch gespeeld, echt een aanrader. Toen heb ik gezocht op vergelijkbare spellen die dus meer om het verhaal gaan en heb ik Life is Strange gespeeld en ik heb net Life is Strange 2 gedownload, ben heel benieuwd want deze lijkt me (nog) interessanter!

Ik wacht trouwens op Stray. Ben zo benieuwd naar dit spel! Komt als het goed is dit jaar uit.

Je speelt als een kat in de toekomst :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

En binnenkort komt life is strange 3. In september. Wellicht vind je Detroit become human dan ook leuk, en Beyond two souls.

2 likes

Ik twijfel om Cozy Grove te kopen, raak je er niet snel op uitgekeken en is er wel genoeg te doen?

Ohh dan moet je Tell me why even downloaden van Steam! Die is gratis in juni dankzij pridemonth. Hetzelfde soort game als LiS!

1 like

Er is niet echt een duidelijk einde maar op een gegeven moment ben je wel uitgespeeld. Ik vind het echt een heel leuk spel zat er ook helemaal in. Het fijne vind ik vooral dat een dag niet bepaald wordt door tijd die loopt maar energie die je hebt en sommige dingen kosten geen energie. Ik zou wel aanraden om van te voren of in het begin tips te zoeken die handig zijn om het spel te starten.

Ik heb ook echt zin in stray, hopelijk op de E3 volgende week wat nieuw materiaal.

2 likes

Ik weet er eigenlijk niks van behalve kat en cybercity. Maar dat zijn mijn lievelingsdingen dus hopelijk is het spel goed!!

1 like

Er is ook nog niet veel bekend volgens mij! Behalve die trailer die ze toen stopte met de ps5. Verder heb ik het ook niet echt gevolgd realiseer ik me nu.
Ben wel benieuwd naar de E3. Al is die voor gevoel echt heel vroeg dit jaar.

1 like

Ik heb de tijd op m’n switch een maand achteruit gezet voor ik begon met spelen, zodat ik naar voren kon time travellen als ik niks meer te doen heb (op een gegeven moment heb je geen taken meer op een dag). Maar ik merk dat ik dat bijna nooit nodig heb, omdat ook als je taken klaar zijn er nog zoveel dingen te doen zijn om geld te verdienen, verzamelingen compleet te maken, te decoreren. Ik kan me er makkelijk een/twee uur achter elkaar mee vermaken, of ik log dan meerdere keren op een dag in. Voor het geld vind ik het sowieso waard!

@Vaski Hoe lang duurde het ongeveer voor je uitgespeeld was? Ik ben een beetje filmpjes en zo aan het kijken erover en het ziet er wel heel erg leuk uit, met een leuke verhaallijn.

1 like

Ik heb er nu 55 uur inzitten en ik ben nog niet helemaal klaar er zijn nog wat dingen die ik af wil maken. De verhaallijn vond ik ook echt super leuk, net weer een andere insteek dan normaal. Voor het geld vond ik het zeker waard.

Je kunt ook nog Before the Storm spelen, de prequel van LiS (en veel leuker dan LiS 2 vind ik)

Oh die tipte een collega al! Spreekt me ook wel aan, een wat kleiner spel. Ga ik aan beginnen, ben benieuwd

1 like

Neeeee LiS 2 is echt mn fav. Daarna idd before the storm en LiS 1 pas op de laatste plek.

Ik ben nu halverwege de 2e episode en ik vind LiS 2 nu leuker dan de eerste.

Maar ik weet niet of ik alle versies ga spelen hoor want ik merk dat ik een beetje ongeduldig word van alle lange cut scenes. Ik zou soms willen dat ik kon skippen. Ik zou het wel leuker vinden als er iets meer gameplay in zat.

oh ja dit is geen gameplay spel.

(Dan is detroit wel echt een aanrader voor je trouwens)

Ik drop deze effe hier want ik gok zomaar dat er hier games tussen zitten die jullie leuk vinden.
(Gaat over 11 minuutjes live)

2 likes

ooooh Ooblets update! Ik was dat spelletje alweer helemaal vergeten.
Binnenkort weer eens opstarten.

Ze hadden voor die skatende vogel een Hawk moeten neerzetten. Ben benieuwd of Tony dan een claim had gedaan.

Ben voor het eerst vandaag weer eens in Stardew gedoken, heb echt heel lang zitten uitstellen om 1.5 te gaan doen. maar nu eindelijk begonnen met Beach farm. Heb alleen nog niet echt een plan.

Als het goed is komt er ook een update over Palia (mijn toekomstige lievelingsgame) en Paralives (sims knockoff). Heel veel zin in.

Ok ik druk op enter en toen kwam paralives haha

1 like

ooo zal Paralives eindelijk uit komen dan!?