Gametopic

Oh echt, waarom? Ik heb echt pas heel kort gespeeld, dus er is me nog niets opgevallen

Ik heb Two Point Hospital ook! Ik vind het wel vermakelijk, maar had er wat meer van verwacht ofzo. Het is steeds een beetje (te?) veel van hetzelfde naar mijn idee

2 likes

Ik heb ook getwijfeld om het te kopen, maar ik was een beetje bang dat het snel gaan vervelen idd.

EEN KAT? Ik kreeg een hond :stuck_out_tongue: Kun je daar trouwens verder nog wat mee of zijn die voor de versiering?

Knuffels en water geven en dan krijg je aan het eind van het jaar extra punten. Ik wil ook een hondje!! Ik wil allebei. Mijn kat heet lilā€™ bitchinā€™ (was net stranger things aan het kijken)

Ik weet niet meer wie het was, maar aan de gene die Stardew Valley heeft getipt: dankjewel! Ben echt helemaal verslaafd, ondertussen al meer dan 50 uur gespeeld :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Same here!!

1 like

zo veel zin in red dead redemption 2, eerste variant wel 2 keer uitgespeeld haha

2 likes

Misschien dat iemand hier mij kan helpen. Heb Nintendo al gemaild, maar ik ben ongeduldig.

Bij de aankoop van onze Switch, heeft mijn vriend gezegd dat ik maar zoā€™n Nintendo account aan moest maken. Is vervolgens wel aan zijn account op de Switch gekoppeld, was niet de bedoeling, foutje.

Online lees ik dus dat je dat account kan ontkoppelen door systeeminstellingen > gebruiker > gebruiker selecteren > account ontkoppelen. Die optie staat er alleen niet bij? De Switch is up to date.

Ik zou graag mijn eigen mail etc voor mijn eigen Switch account willen gebruiken, is er iemand die weet hoe of wat? :sweat_smile:

speelt er hier iemand Roller Coaster op een mac early 2015? Wil hem graag kopen maar ben benieuwd of hij niet weer als een idioot gaat staan blazen en warm wordt.
Kan hem via Steam kopen en mn geld weer makkelijk terug vragen als hij het niet aan kan, maar als iemand hier ervaring heeft scheelt het weer prutsen haha

Oke ik hou me voorlopig in met Red Dead Redemptionā€¦ Ik wacht een black friday/kerstdealtje af.

Ondertussen zag ik dat L.A. Noire in de aanbieding was. Die wel gekocht haha :sunglasses: Fantastische game. Heb hem zoā€™n vijf jaar geleden echt van voor tot achter uitgespeeld. Hoop dat ik alle cases vergeten ben.

2 likes

Speelt iemand ook League of Legends? Misschien kunnen we dan vrienden worden voor wat fun-games zoals Aram ofzo :smile:

Ja spoor me nou niet aan :persevere:

Wel een goede deal op zich. Maar wacht het liefst op een digitale versie voor die prijs :slightly_smiling_face:

1 like

ja die actie heb ik gekocht

ZOOO VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ZIN IN

3 likes

Mijn vriend komt zo thuis en ik heb hem al gebeld dat we zo naar de Media Markt gaan. Hij denkt dat ik eindelijk die veel te dure koptelefoon wil kopen, maar ik wil Red Dead voor hem halen. :nerd_face:

6 likes

Red dead redemption is geĆÆnstalleerd. Dit wordt een goed weekend!

2 likes

Waar is L.A. Noire in de aanbieding? Ik wil hem ook :3

Is via xbox deals of the week, ben bang dus niet voor ps4/switch.

Ah zo, ik zoek hem voor pc. Afwachten dan maar, wie weet met black friday :slight_smile:

Hier ook begonnen met RDR2, de game ziet er zo goed uit :sob: