Gametopic

Ja dat het in third person moet herken ik. Ik speel zelf eigenlijk geen platformers meer maar herinner me nu wel dat ik er soms misschien ook last van had als de camera dan van hoog naar laag gaat en andersom

Haha ik vond het al zo schattig dat je ‘behoorlijk eng’ zei over Little Nightmares, is wel een spel dat veel spanning oproept denk ik, maar niet echt eng ofzo. Visage ziet er wel echt eng uit, misschien ga ik een playthrough kijken

Hahahahha ja ik vind de Teletubbies ook eng, hele lage angstgrens :joy: :clown_face:
Visage is wel ECHT eng idd, de tijd dat ik wel mee kon kijken zat ik soms met een dekentje voor m’n ogen mee te kijken. Nog wel even zelf gespeeld maar ik kon het niet langer dan 15 minuten spelen ofzo.

Ik heb little nightmares gedownload trouwens, dank voor de tip!

1 like

Gister verder gegaan met It takes two en op een gegeven moment beland je in die koekoeksklok, met een vet leuk dorpje (en leukste minigame tot nu toe!), maar ohh, die Tower of Terror

spoiler

al dat werk voor een fucking achievement. En om wat vuurwerk af te kunnen steken.

2 likes

Tell Me Why is gratis in juni vanwege Pride

Ain’t nothin’ but a heartache

Dit gaat helemaal mijn ding worden en ik kan niet wachten.

8 likes

Ik zoek echt een game voor de switch waar ik helemaal in kan verdwijnen en de tijd kan vergeten haha

1 like

Zelda BOTW!

7 likes

Wauw ziet er echt prachtig uit! Hoop dat het dan ooit uitkomt op de switch ofzo want heb geen game pc😍.

En @flwhrs inderdaad botw!!! Geweldig spel. Ging eerst vaak dood maar naarmate je verder gaar in het spel wordt link ook beter en durf ik nu ook grotere beesten te verslaan. Alleen is het echt niet alleen maar vechten. Maar ook puzzels oplossen, mini missies voltooien, door schattige dorpjes wandelen. Vind het zo’n fijn en mooi spel!

2 likes

Ik twijfel enorm over BOTW omdat ik vechten haat en daar alleen maar gespannen en gefrustreerd van raak… datzelfde heb ik ook met Mario Odyssee. Maar puzzels lijken me dan wel weer superleuk

Oef ik denk niet op de switch hoor, want dat gaat vaak niet zo lekker samen met een MMO. Misschien wel maar dan gaat dat ècht nog heel lang duren.

My time at portia?

1 like

Je kan ook het vechten uit de weg gaan. Door bv bommen te gooien, sluipen, gwn ergens staan waar de monsters je niet kunnen pakken en pijlen schieten. Heb zo een trol verslagen🤣. En doe de spannende muziek uit bij een boss zodat t minder eng is. En neem veel eten mee.
Maarja tis wel een onderdeel van het spel ja.

2 likes

Oehh!!

@Mhysa ook wat voor jou

Ja dat wel, maar sla m alvast op ofzo!

Ja als dit je soort spel is, zou ik het zeker spelen deze maand. Ik vind het geen geniaal spel maar wel zeker het spelen waard en al helemaal als het gratis is.

Ik ben echt slecht in vechten (maar laat me daardoor niet tegenhouden want ik maak ze allemaal kapot) en schrik me ook elke keer kapot als je opeens trollen tegenkomt.
Maar BOTW is wel echt heel leuk en je bent maar een klein gedeelte aan het vechten in vergelijking met het exploreren.
Ik heb nu net een paardje getemd :grinning:

1 like

Ik heb vrijdagavond zelda gekocht en ben continu aan het spelen sindsdien haha, echt een tof spel!

Edit: ik piste postte laatst dat ik snel last heb van bewegingsziekte dus ik was bang dat ik daar ook last van zou hebben bij zelda, maar dat is gelukkig niet het geval! Ik heb het wel bij een lego game en sommige mario games op de switch en niet bij zelda, super logisch

5 likes

bij botw heb ik nog wel de meeste lol om de domste manieren waarop je dood kan gaan. Dat je dan denkt; oh dit gaat wel. en dan PAF dood.

7 likes