Gametopic

Je kan Pokémon shield/sword alleen “samen” spelen als je inderdaad beide een switch hebt! Wat samen spelen inhoud is dat je tegen elkaar kan battelen en Pokémon’s kan ruilen.
Niet heel bijzonder dus. Om eerlijk te zijn vond ik Pokémon shield/sword tegen vallen.

Bij een “normale” switch krijg je inderdaad de optie om hem op de tv te koppelen of gewoon te gebruiken als handheld.

Je hebt inderdaad veel multiplayer spellen! Luigi’s mansion, Snipperclips, Mario Kart, Mario party en verschillende Mario games kan je met zijn tweeën spelen bijvoorbeeld (op één “normale” switch).

Ik vind het het geld echt waard :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Hebben jullie ook dat je soms niet een nieuw spel begint omdat het te overwhelming voelt? Om dat te vermijden wil ik nu een spel opnieuw gaan spelen maar dat voelt ergens ook echt als een taak. ‘Vind ik het nog even goed als de eerste keer of verpest ik het door het opnieuw te spelen? Ik moet dit keer wel alle side quests doen’ et cetera haha

4 likes

Ja ik herken dit wel! Soms ook qua tijdsinvestering, omdat ik weet dat ik er dan waarschijnlijk veel kwijt aan ga zijn als ik er lekker in zit.

1 like

Bij Bol zijn veel games nu in de aanbieding!
Ik heb vier jaar geleden Mario Odyssey (was niet mijn game) uitgespeeld. Zou hem graag nog eens willen spelen dus heb hem nu zelf gekocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik ben Radiant historia chronicle of time eindelijk gaan spelen nadat hij al een dikke drie maanden onuitgepakt op m’n 3ds stond :sweat_smile:

1 like

Vond t begin ook erg makkelijk. Maar nu bij de laatste kasteel kan ik nog niet naar binnen omdat ik niet genoeg sterren heb. Maar vond super mario bros deluxe moeilijker.

1 like

Zo herkenbaar. Die twijfel ook elke keer bij een nieuwe game of het uiteindelijk wel waard is want ik val altijd terug op mijn 4 games die ik al eeuwen speel.

1 like

Welke vier zijn dat?

2 likes

WoW, Guild Wars, Stardew Valley en Minecraft. :joy:

2 likes

Dat zijn games die allemaal niet echt uit te spelen zijn toch? Begin je soms wel een nieuwe save game in die spellen of speel je al heel lang met dezelfden?

Mijn vriend speelt al jaren diablo 2 en heeft er nog steeds plezier in, dat snap ik minder :sweat_smile:

1 like

Klopt, de meeste zijn open wereld valt mij nu op! Het fijne van deze games vind ik dat je een nieuwe character of wereld kan beginnen en dan het spel compleet anders kan spelen. Maar de controls/werking van de game zijn wel hetzelfde, dus dan hoef ik niet aan een andere gameplay te wennen. Heb echt ontelbare verschillende characters en werelden, haha. Denk dat dat het misschien is, geen zin hebben om jezelf een “nieuwe” manier van gamen aan te leren.

Ahhh diablo 2, wauw. Nee dat zou ik ook niet steeds opnieuw kunnen spelen. Mijn vriend speelt dat ook en houd nu al m’n hart vast als de remastered uitkomt. Ben hem dan denk ik weken kwijt :joy:

2 likes

Little Nightmares gratis op Steam

Echt geen idee waarom trouwens, dit spel is zo vet volgens mij, waarom bieden ze dat gratis aan

4 likes

Ohh m’n vriend heeft deze ook gespeeld, behoorlijk eng haha. Maar ik kon m niet met m meespelen want ik kreeg enorme last van bewegingsziekte. Mario sunshine word ik ook duizelig, baal ik echt van.

Oh hoe dan? Het is een platformer toch, ben oprecht benieuwd hoe je daar duizelig van word. Bij Mario spellen kan ik het me wel voorstellen

O nee kut zie dat dit idd een ander spel is dan ik dacht :rofl::rofl: naam lijkt erop en kleuren van je afbeelding ook dus was even confused.

1 like

Oh ik ben wel benieuwd wel spel je dan bedoelt!

Heb deze ook meteen gehaald net! Ben benieuwd!

1 like

Hij is echt heel erg leuk. Ook als je het verhaal uitgespeeld hebt kun je nog heel veel doen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Okee ik weet niet waar het mis ging in mijn hersenen maar de naam lijkt dus hélemaal niet op Little Nightmares. Misschien omdat de inhoud van het spel wel allemaal angsten/ nachtmerries zijn van de hoofdpersoon haha.
Speel heet Visage, is een first person horror game en m’n vriend vindt het de beste horror game die hij ooit heeft gespeeld.

1 like

Ik heb heel ernstige motion sickness en er dus ook bij sidescrollers last van. Mijn camera moet in third person en recht achter me zonder mee te bewegen met het terrein. Als dat niet kan, kan ik het spel niet spelen.

1 like