Gametopic

Ben heel benieuwd. Heb jij ‘m nu al gekocht @SoonSoonThings

1 like

nee nog steeds niet gekocht. ben echt veel te bang dat ik weer zwaar verslaafd wordt aan iets.

Heb afgelopen weekend en vandaag wel weer eens Roller coaster tycoon gedaan. :joy:

1 like

Hahaha, ja daar ben ik ook wel bang voor. Heb even wat LP’s en reviews gekeken en het ziet er zo leuk uit. Het wordt zulk slecht weer de komende dagen en ik ben vrij, dus ik gok het er maar op :joy: Laat me weten als je toch over de brug gaat (14 euro is ook echt niks…) dan kunnen we tips uitwisselen!

2 likes

nee 14 euro is echt niks indd! dat vind ik wel chill aan indie games. Heb zelfs Stardew 1.5 nog niet gespeeld, echt zo bang om weer 10 miljoen jaar te gamen.

Hahaha ja ik heb echt 69 uur in m’n SV 1.5 zitten en de update voor de Switch was er pas begin februari geloof ik :redface:

1 like

Klopt was er ergens in feb gekomen! maar als ik stardew ga spelen weer dan is het 40 uur spelen naast een 40 uur werkweek. Can’t handle :joy:

Omg wat ziet dit er cute uit

1 like

Heb er al 5 uur in zitten ondertussen haha. Heel erg schattig spel!

3 likes

Hoihoi, weet iemand toevallig of er gamecube controllers zijn die makkelijk aan te sluiten zijn op een switch lite? Ik ben gewend om smash daarmee te spelen haha

1 like

Wow wist helemaal niet dat dat kon!

Ik heb dit gevonden:

Daar delen ze dit filmpje:

Heb je hier iets aan?

1 like

Ik heb sinds een paar dagen Mario 3d world voor de switch maar ik vind er weinig aan helaas. Blijven de levels zo makkelijk? Bijna alle levels heb ik na 3 rondjes spelen alle sterren gehaald en heb nu wereld 3 al bijna uitgespeeld? Als ik er zo snel doorheen blijf gaan dan is het het geld bijna niet waard vind ik. In vergelijking met Odyssey echt jammer :frowning:

Oooh ja dit is top thanks!!

1 like

Vanmiddag verdergegaan met It Takes Two, echt ontzettend leuk dat spel!

2 likes

Wij hebben het vrijdag uitgespeeld en echt genoooooten echt waar.

1 like

Heeft iemand pokemon voor de switch? Kan je dat samen spelen?
Ik heb laatst detective pikachu gezien en nu helemaal zin om pokemon te spelen. En mijn partner heeft dus nog nooit pokemon gespeeld en het lijkt me echt leuk om samen te spelen :grinning::grinning::grinning:

Ik ben echt een noob hoor, maar kun je PS spelletjes spelen op alle versies? Kan je It takes Two ook spelen op een PS4 bijvoorbeeld?

Let’s go Pikachu/Eevee kan wel samen ja! Sword/Shield niet voor zover ik weet

Wordt wel suuuper makkelijk als je samen speelt maar vond het alsnog wel grappig
Er is wel 1 iemand echt de main player die met anderen kan praten en die andere loopt er gewoon bij en kan helpen in battles/vangen van Pokemon

1 like

Op alle versies, nee. Maar it takes two kan gewoon op de PS4.

1 like

Ik word echt gek. We hebben in december onze ps4 verkocht kmdat de ps5 er bijna was, enja die is dus nog steeds niet goed leverbaar 🥲

Ik wil gewoon wat zombies neerknallen gvdmm

Maar als ik een switch koop dan krijg ik een console voor op tv en zo’n handheld ding toch?
Dus als ik dat dan koop en pokemon (er komt binnenkort een nieuwe aan zag ik :sunglasses::sunglasses::sunglasses:) en dan kan ik dat zelf spelen toch?
En als ik dan een tweede switch console koop dan moet ik de andere pokemon ook kopen en mijn partner dwingen om dat te spelen en dan kunnen we samen elk eigen spel doen en tegen elkaar battelen?

:thinking: wordt wel een beetje duur maar heb ik wel meteen een verjaardagscadeau EN een nieuwe gezamenlijke hobby.

En er zijn ook veel spellen die wel echt multiplayer zijn toch?