Gametopic

Ik ben Skyrim weer aan het installeren :see_no_evil:

Binnenkort komt Biomutant uit, ben daar wel benieuwd naar.

2 likes

Na hier wat positieve reacties te hebben gelezen, hebben mijn vriend en ik vorige week It Takes Two gekocht voor op de playstation. Echt een aanrader, super leuk!

5 likes

Bedankt voor de tips! Ik ga gameplay trailers kijken

Wij zijn nu (eindelijk) a way out aan het doen samen. Echt leuk, niet te moeilijk voor een leek zoals ik en toch iets om samen te doen.

Daarna willen we ook It Takes Two gaan doen @LizzyBennet!

3 likes

Speelt er nog iemand Littlewood? Wellicht een aanrader voor de Stardew Valley fans.

Welk Mario spel voor de switch is nou écht fantastisch?

Odyssey!

5 likes

Die staat nog steeds op mijn verlanglijstje! En Cozy Grove is daar ook bijgekomen.

Ja sowieso odyssey! En ik ga deze week super Mario 3d world kopen

1 like

Wij spelen het ook sinds vorige week en het is GEWELDIG.

A way out hadden we al gespeeld toen het uit kwam en was ook heel leuk, veel plezier @Duchess!

2 likes

Haha ja het is echt heel leuk he? En het is ook zo leuk dat je allebei heel veel nut hebt en je elkaar echt nodig hebt. Bij veel co-op games zit ik er toch maar een beetje bij omdat mijn vriend dingen sneller doorheeft of behendiger is. Nu moeten we afzonderlijk van elkaar dingen fixen. We moeten er ook regelmatig echt om lachen haha, we hadden van de week bijvoorbeeld ook dat level met al die wespen en dat die koningin een schattig bijtje bleek te zijn :pleading_face:

@Vaski @MACdonalds die heb ik uitgespeeld toen ‘ie uitkwam. Ik heb hem zelf niet maar zou hij nog een keer leuk zijn om te doen?

Ah ok! Ik ben zelf niet heel erg van spellen opnieuw spelen (maar ik kijk ook films of series bijna nooit meerdere keren) dus ik weet niet of ik een goede graadmeter ben. Het is wel een heel uitgebreid spel natuurlijk en alweer even geleden dat hij uitkwam. Heb je Luigi’s Mansion al gespeeld?

1 like

Haha jaa Luigi’s mansion heb ik zelf gekocht en uitgespeeld :grinning_face_with_smiling_eyes:
Heeft iemand paper Mario of Mario 3D World toevallig gespeeld?

Ja, Paper Mario ben ik mee bezig (ben niet heel fanatiek en game in periodes wel/of niet) en Mario 3D World heb ik (en man samen) uitgespeeld. Beide heel leuk!

1 like

wacht maar tot je bij de olifant bent.

Hahah ja, op een bepaald moment wou ik niet meer verder gaan omdat ik het zo zielig vond. Heerlijk spel.

1 like

Ooo dit klonk zo leuk dat ik ging googelen en ik wil dit spel! Morgen als ik thuis ben meteen kopen, haha.

Spelen er nog meer?

1 like

N.a.v. jullie enthousiasme heb ik Stardew Valley op de switch gekocht en ooh… ik ben zó verslaafd. De art doet me echt denken aan mn jeugd, de uren die ik gestoken heb in Harry Potter op de Gameboy omg, heerlijk

Echt fantastisch, thanks voor deze tip!!

8 likes

mijn man: “Haha, wow, dark.”
ik: “NEE NEE NEE IK WIL NIET NEEEE NEEE NEE STOP NEE GLOEIENDE NEEEEEE”

3 likes