Gametopic

Zou even op de wiki opzoeken wat ze leuk vinden! Sommige hebben wel makkelijke items, zoals die mineralen die je in de mine wel kunt vinden

Ik ben nu in zomer jaar 2 maar ben echt op het punt dat alles automatisch gaat :sweat_smile: mijn grootste doel voor nu is level 100 halen in de skull cavern voor een goal maar dat lukt echttt niet, mijn hoogste level is in de 50

1 like

Heeeeeeeel veel trappen maken van te voren. Houd in of heel veel geld dokken voor steen of steen minen.

Wat je ook kan doen is lucky lunches maken, koffie drinken en zo zijn er nog wel meer trucjes.

Ik wil ook weer spelen maar stardew is echt m’n crack.

2 likes

Mijn tips zijn naast wat @SoonSoonThings zegt ook letten op je geluksniveau op de tv en gaan als het echt een super geluksdag is, lucky lunches of spicy eel, meteen zorgen dat je om 10.00 bij de bus staat en zo’n totem warp meenemen zodat je direct weer thuis bent ipv met de bus terug.

2 likes

Yess dit telt allemaal mee! Kan het niet beter verwoorden

Ja en de grootste bommen! Daarmee krijg je sneller (dan minen) gaten waar je in kunt springen en in een keer meerdere levels naar beneden gaat (zorg dan wel dat je gezondheid een beetje oke is want daar krijg je wel damage van)

1 like

Ben jij mij ? Hier ook zo :laughing:

1 like

Ik speel nu A Hat in Time en het is zo wholesome, haha. Alles is te cute en het doet me zo denken aan Nevermoor, die kinderboeken. Ik heb het spel bijna uitgespeeld en ik heb de twee uitbreidingen al klaarliggen. :partying_face:

2 likes

Bedankt dat jullie hier altijd zo enthousiast zijn over Stardew Vally, ik heb het 2 weken terug gekocht en ik vind het zooo leuk. Ik twijfelde eerst heel erg door de looks van het spel en omdat ik al animalcrossing had. Maar het is super leuk en voor die 17 euro is het echt een heel uitgebreid spel.

2 likes

Ik heb net ook bijgelezen en heb nu megaveel zin in dat te spelen. Op welk device spelen jullie Stardew Valley? Is het ook leuk om gewoon op de Pc te spelen?

Ik heb Stardew Valley op de pc gespeeld en dat was heel goed te doen! (maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal) Sowieso erg leuk spel!

PC en switch voornamelijk. lekker controller aansluiten op de PC en spelen maarrrrrr (Je kan ook met toetsenbord spelen maar dat vind ik zelf niet fijn). Plus als je op de PC doet kan je ook modden!

2 likes

Ik speel op de switch want dan kan ik lekker onderuitgezakt op de bank spelen haha

1 like

Ik speel ook op mijn switch (lite), inderdaad heerlijk vanaf de bank!

1 like

Ik speel altijd op de switch (zonder tv bij dit spel), echt heerlijk. Ben ook helemaal verslaafd.

Ik heb best wat spellen gekocht, maar naast Mario Odyssey is dit het enige spel dat ik echt speel, de rest vind ik toch minder leuk dan gedacht.

Tip voor de switch: koop fysieke spellen ipv digitale, want dan kun je ze verkopen als ze niet leuk zijn :grimacing:

2 likes

Ik wilde al een tijdje Horizon Zero Dawn spelen en ik zag vandaag dat je hem nu gratis kan downloaden t/m 14 mei. Echt chill! Heb ik weer wat te doen want verveel me dood steeds.

7 likes

Een tip om samen met partner/vriend/vriendin/online te spelen is ‘it takes two’! Leuk verhaallijn en hele coole animaties.

En na het bijlezen in dit topic ga ik ook maar weer stardew valley opstarten! Het is me nog niet gelukt om verkering met iemand te krijgen!

3 likes

@Luzarl hier kun je nog meer tips vinden voor de switch :grinning_face_with_smiling_eyes:

Omg have fun, echt een van mijn top fave spellen!!!

1 like

Ik ben nu de playstation aan het ontdekken. Ik dacht altijd dat ik van die grote en moeilijke spellen waarbij je elke knop op de controller moet gebruiken niet kon spelen (animal crossing meisje haha), maar nu blijkt dat ik dat wél kan en super leuk vind! Speel nu Outer Worlds en vind het echt tof. Goede afwisseling in dialogen en taken en zelfs de schietpartijen vind ik leuk. Zo benieuwd welke spellen ik dan nog meer leuk zou kunnen vinden!

1 like

Ik heb Outer Worlds nog nooit gedaan maar ik moet wel gelijk aan Borderlands (2, maar denk dat 1 en 3 hetzelfde spelen) en Bioshock (Infinite) denken die ik zelf erg leuk vind en me eraan doen denken!

1 like