last of us tv serie bedoel je?
If yes; ja dat vind ik ook apart
Ja dat bedoel ik!
Apart dat ik het gemist heb of apart dat er een serie komt haha?
Nee nee niet dat jij het gemist hebt! maar dat er een serie van komt.
Dan moeten ze toch wel wat gaanv eranderen denk ik
Ja geen idee. Er is ook nog maar heel weinig bekend, HBO doet geheimzinnig. (Maar haalt de acteurs wel weer uit hun GOT archief, vind ik toch jammer)
Hij mag mijn pc ook wel komen bouwen
Hahahaha ik speel geen WoW maar wil ik best voor hem aanmaken hoor geen probleem
Die stem van hem alleen al laat me trillen tot op mijn botten.
Ik ben weer helemaal verslaafd aan Stardew Valley, ik speel echt 3 uur per dag.
Het is ook zo overwhelming want je kan zo-veel in dat spel (anders dan in AC imo). Ik ben al in herfst jaar 2 en heb nog steeds niet Krobus uitgespeeld of de busroute of die eilanden, gewoon omdat er zoveel andere dingen te doen zijn.
Ik ga vanmiddag It takes two spelen met een vriend, zoveel zin in! Heb al wat streams gekeken en het ziet er echt zo tof uit
Speelt iemand hier ook Minecraft? Ben aan het twijfelen om te kopen, heb het vroeger veel gespeeld met mijn broertje en gister de demo gespeeld en vond het wel leuk haha. Alleen ik ken geen mensen die het spelen dus weet niet of het ook leuk is op je eigen server met niemand erbij
Same!! Ik moet nog 2 vissen en een rode kool voor de community bundles. Maar ik vind het vooral leuk dat het niet zoān standaard farm game is. Met Mayor Lewis en zijn paarse onderbroek en geheime relatie met Marnie, Shane zijn attitude en same sex marriage! Ik heb nu verkering met Marnie haha. En alle geheimen die je kan ontdekkenā¦ Heb nu al zin in vanavond als de kleine op bed ligt
Ik vind Shanes storyline echt heftig. Ik heb een paar keer met hem gepraat en nu kan ik nauwelijks ergens meer heen zonder hem weer dronken en bewusteloos te vinden. Heftig voor een boederijspelletje haha
Mogelijke spoiler Shanes verhaallijn
Ja ik ben nu met Shane getrouwd en hij zegt steeds dat als hij dood gaat ik zān as moet gebruiken om mais voor de kippen mee te bemesten
En @hanson Poeh heftig inderdaad. Ik ben nog niet goed genoeg bevriend met hem denk ik. Wel de bierdrink sessie bij het meertje gehad.
Ik speel ook Stardew Valley, maar heb echt totaal geen idee wat die andere bewoners doen. Ik zeg alleen hoi als ze langslopen en zie ze op een festival, maar had echt geen idee dat er meer verhaallijnen achter zaten. Moet je dan meer met ze doen ofzo? Ik ben geloof ik nogal een einzelgƤnger in dit spel
Je kan ze twee keer per week iets geven en sowieso elke dag met ze praten is belangrijk. Je kunt in het menu zien hoeveel hartjes je hebt met elke bewoner en er zijn bepaalde hart-events waarbij je dan een filmpje te zien krijgt over die bewoner. Met 10 hartjes kan je ook met een aantal bewoners trouwen. Er zitten hele mooie verhaallijnen tussen, dus wel de moeite waard om meer mee te doen!
Klinkt tof, ik ga het eens proberen. Ik geef echt nooit wat weg eigenlijk, misschien moet ik me daar eens in verdiepen.
Heb nu trouwens al een paar weken niet gespeeld, maar door dit topic krijg ik daar altijd zin in
Ik zou van te voren ff een schema met likes/loves opzoeken, want iedereen vindt weer wat anders leuk en als je iets geeft wat ze stom vinden dan gaan er juist punten af van je vriendschap, haha.
Ik zit er sinds update 1.5 ook weer helemaal in, maar mān switch ligt bij mān vriend dus kan helemaal niet spelen vandaag