Heb je geen andere HDMI kabel waarmee je het kan testen? Misschien zit daar een fout in?
Edit: sorry ben een spuit 11 zo te zien. Balen zeg!
Beetje rare optie misschien maar⊠kunnen jullie niet van dock ruilen?
Ja, hebben wij ook geopperd maar die persoon zag dat niet helemaal zitten. Opzich wel te begrijpen.
Maar inmiddels ook goed nieuws! We hebben via Bol een retourkansje Switch gekocht, die wel werkt en goedkoper is dan een nieuwe. Ik heb gisteravond zitten mario karten en daarna de hele avond pokemon gespeeld Echt heel leuk, ben mega enthousiast! Nu dit topic bijhouden voor meer spellen tips.
Heeft iemand hier zelda breath of the wild gespeeld? Ik twijfel of ik het ga kopen⊠lijkt me heel leuk maar ik ben nog niet zon ervaren gamer en ben bang dat het dan te moeilijk gaat zijn. Ik heb wel spellen gespeeld, maar bij bijvoorbeeld hollow knight raakte ik extreem gefrustreerd haha. Weet iemand of het dan ook leuk is?
Zelda: BOTW zou ik bijna iedereen aanraden eigenlijk! Je kunt veel dingen op je eigen manier doen en op een creatieve manier problemen oplossen, en de wereld kun je op je eigen ritme ontdekken. En als er een gevecht uit breekt die te moeilijk is kan je bijna altijd weg rennen!
Ik heb nooit zelda gespeeld en dit is wel echt een super leuk spel. of je er mee bekend bent of niet. Heb echt zo vaak in een scheur gelegen om de manier waarop ik dood ben gegaan
Je kunt wellicht eventueel op YouTube of twitch kijken naar lets plays om te kijken of je het iets vind.
Ik vond dat het bij mij wel een tijdje duurde voor ik een beetje vechtskills onder de knie kreeg en heb het best wel eens gefrustreerd weggelegd maar uiteindelijk vind ik het het wel erg waard. De open wereld is zo mooi en er zijn zo veel verschillende dingen om te doen en uit te zoeken. En als dan iets lukt is het echt een voldoening haha. Ik ben denk ik over het algemeen gefrustreerder geweest bij Hollow Knight dan bij BOTW De savepoints vind ik in BOTW ook prettiger dan in Hollow Knight (waar je dan weer eens al je geld kwijt bent als je 2x achter elkaar dood gaat )
Doen! Ook totaal geen ervaren gamer (ik kocht mijn Switch met Animal Crossing, om je een idee te geven), maar intussen al een paar honderd uur plezier beleefd in Hyrule (dat vind ik het leukste, de wereld is gigantisch en je kan zelf kiezen in welke volgorde je dingen gaat verkennen - al gaat vechten me intussen ook al goed af). Intussen zelfs aan de DLC begonnen.
Ah thanks voor jullie antwoorden allemaal! Het is een rib uit mn lijf maar ik denk dat ik het dan voor mezelf als verjaardagscadeautje ga kopen
Misschien is dit al gepost, maar je kunt tussen 25 maart en 19 april 10 gratis games bij Playstation downloaden
Even een vraagje, ik wil misschien wel een Pokemon game voor op de switch kopen (vroeger veel gespeeld op de DS). Nou vroeg ik me af welke van de spellen of nog uit te komen spellen het meest adventure-achtig is. Dus niet heel erg op de Pokemon of het vechten gericht, maar meer op ontdekken en questig.
Zelda BOTW! Zooo leuk spel
Heeft iemand Immortals Fenyx Rising? Schijnt een soort Assassins Creed achtige game te zijn maar dan in Zelda/cartoony stijl. Lijkt me wel leuk, benieuwd of het wat is.
Ben nu na een lange pauze weer verder gegaan met Valhalla, zit er weer helemaal in en wil niks anders doen haha
Er lijken echt veel games in de maak te zijn die een combinatie van Animal Crossing en Stardew Valley zijn lol. Deze is nu uit, ziet er wel heel leuk uit vind ik! Ik heb hem in mijn verlanglijstje, hoop dat hij een keer korting krijgt
Ja he? Ik kijk ook echt uit naar deze game:
Lijkt me echt super leuk maar ze zijn er nog druk mee bezig
Ja deze lijkt me ook leuk! Ik wilde graag doneren aan de kickstarter zodat ik de game ook meteen had gekocht maar kon niet vinden of het ook zonder creditcard kan
Story of seasons word gemaakt door de oude devs van harvest moon. Stardew is geĂŻnspireerd op Harvest moon! Ik ga met deze ook wachten tot hij de in sale komt. Heb namelijk vernomen dat er DLCâs enzo bij komen bij deze. Vind ik tegen over een Stardew bijv die alles gratis doet, niet de volle 60 euro + DLC uitbreidingen welke je dan moet betalen al waard.
Harvest moon heb ik nooit gespeeld, misschien moet ik daar ook maar een keer naar kijken! Leuke bezigheid op de ds denk ik haha.
Ja ik hoop dan dat er een keer een DLC pack uitkomt, vooral tegenover Stardew is het ineens heel veel geld. Ik wil het vooral graag omdat het in 3D denk ik veel leuker is om alles in te richten
Harvest heb ik nog nooit gespeeld zelf maar ik hoor vooral van de ervaren Harvest mensen dat ze de nieuwe spellen niet heel geweldig vinden maar Story dan weer wel. Denk dat ze gewoon de devs het gunnen ofzo. ik weet het niet!
Ik heb Zelda BOTW besteld. Hij komt morgen binnen. Kan niet wachten!! Zoveel positieve dingen over gehoord en gelezen. Overigens wel een beetje slechte timing want we gaan deze week verhuizen⊠maar goed, komt goed!
Ik heb helemaal gemist dat er een LOU serie komt