Dacht ik ook, maar ik ben echt weer helemaal verslaafd. Vorige week weer verder gegaan en nu bijna dagelijks aan het spelen
Ik speel ook echt iedere dag Stardew nu wel een ‘oudere’ versie omdat de mobiele versie geen updates heeft gehad.
Zit nu in de herfst en heb echt vet veel sprinklers gemaakt zodat ik weinig water hoef te geven.
Ik speel het ook weer. Wel weer even inkomen.
Wie speelt hier stardew en kan mij even helpen ?
Ik ben aan het begin nog. Ik was voor het eerst in de mijnen en ik kreeg een zwaar om die beestjes te verslaan. Maar dat zwaard is spoorloos verdwenen ?
Hoe kom ik aan dat ding ?
Die winkel kan ik ook niet in.
Misschien heb je hem per ongeluk verwijderd? Dat gebeurd als je hem hebt geselecteerd en dan op het prullenbakje klikt
Je kunt een nieuw zwaard kopen bij de adventurers guild (gebouwtje daar bij de mines in de buurt) en je zult er later in de mijn ook nog wel nieuwe vinden. Maar je hebt er wel echt een nodig om verder in de mijn te komen haha
Ik heb het gevonden! Er zijn 2 percentages voor het zoomen en nog iets in de instellingen, die moeten gelijk staan, dan gaat het wel goed haha.
Kan ook als je health opraakt, dan nemen ze wat voorwerpen af en bij mij is dat altijd m’n zwaard
Na maanden twijfelen toch een Nintendo Switch gekocht met Mario Kart en Pokemon Shield. Hij komt vanavond binnen en kan echt niet wachten. Heb ook al zin in het kopen van andere spellen
Gisteravond mijn switch gekregen, en de hele avond bezig geweest met hem op de tv proberen te krijgen Zonder succes. Ik lees op internet dat dit een bekend probleem is. Had iemand anders dit hier misschien ook?
Oh wat vervelend. Hier ging dat erg makkelijk ?
En ik heb gewoon een Lidl tv
Misschien een stomme vraag haha, maar had je ook de oplader in de dock? Dat vergat ik eerst steeds.
@Maison Ja het schijnt heel makkelijk te zijn. Hier de hele avond mee bezig geweest
@turtle Jep!
Op internet staat ook vanalles, dat het een bekend probleem is van nintendo, dat je alle andere apparaten uit je tv moet halen, dat je een bepaalde volgorde van inpluggen moet volgen. Niks helpt. Heb Nintendo gebeld en zij konden mij niet verder helpen, Bol wil hem wel terugnemen omdat die wellicht kapot is maar zij hebben hem niet meer op voorraad
Ahh wat zuur! Ik wist niet dat het een bekend probleem was, bij mij deed hij het wel meteen. Maar dan zal er vast iets mis zijn inderdaad, ik neem aan dat je gewoon alles hebt gedaan zoals het er stond. Nog een stomme vraag haha maar voor de zekerheid: heb je de tv op de goede hdmi gezet?
Ja, zeker! En ook op een andere TV getest, maar ook daar werkt het niet.
Ja, omg dat. Ik speelde Hollow Knight wel eerst op de tv met controller (met steam link), maar blijkbaar zat daar toch een bepaalde lag in. Want nu ik het op mijn laptop speel, ben ik er opeens een stuk beter in! Ik ben al veel verder dan eerst en ik heb zelfs meer bazen verslagen. Dus nu vind ik het stiekem toch wel een leuk spel, je moet alleen geen lag hebben. :’)
Ori heb ik al gespeeld, ook het vervolg! Dat is een van mijn favoriete spellen, het is zooo mooi gemaakt en die muziek.
Switch update: een Switch geleend van iemand en die werkt wel op onze TV. ook de combinatie van hun switch + onze dock werkt bij hun. De combinatie onze switch + onze dock werkt niet, maar onze switch + hun dock werkt weer wel. Dit alles met onze HDMI en onze voedingskabel.
Zo kut Ik wilde gewoon spelen en nu moet ik wachten tot die weer op voorraad is bij Bol. Zelfs Nintendo snapt niet wat er aan de hand is en waarom onze producten niet met elkaar connecten.
Gekke vraag maar heb je ook een andere HDMI kabel getest? Ik heb een HDMI kabel van de Action die ook moeilijk deed. andere kabels werkte wel.
Jep, ook getest!
lees nu ook je post hierboven. wat een gek probleem. heb dit nog nooit eerder meegemaakt. urgh wat ruk. anders geld terug vragen bij Bol en ergens anders bestellen?
Ja, alleen heb ik met een VVV bon betaald die ik heb laten omzetten naar een Bol bon (voor de Switch) en dan zou ik 85 euro korting missen. Plus hij is bij de meeste winkels ook nog eens 40 euro duurder dan hij bij Bol was. Het zit ons ook niet echt mee haha