Gametopic

Ik heb ook niet zo’n zin om elke keer alleen maar met mensen te spelen. Snap dat hij het leuk vindt als ik er interesse in toon omdat zo’n beetje al zijn vrienden (en hun vriendinnen) het spelen, maar de reacties hier zijn precies het gevoel dat ik er al bij had dus jammer dan. We hoeven niet alles samen te doen :joy:

1 like

Zijn er nog mensen die among us spelen? Lijkt me wel gezellig om een keer met een groepje forummers te spelen!

Ik heb het nog nooit gedaan, maar die wil ik wel een keer proberen!

Jaa doen :grin: Het kan echt heeerlijk zijn om het uren achter elkaar te spelen. Ik heb wel echt dat ik dat met momenten doe (nu al 4 maanden 24/7 intussen).

Leuk! Als er niet genoeg forummers zijn voor een groep mag je ook best een keertje aansluiten bij mijn vaste groep als we plek hebben maar dat is wel in het Engels.

1 like

Love WoW! In het begin speelde ik altijd alleen of met m’n vriend. Lekker quests doen en hogere level worden. Na een tijd was ik het hoogste level en zat ik echt goed in het spel en ging ik dus ook met andere gamers dungeons, battlefields en raids doen. Echt fantastisch.

Het is dat ik al 9u per dag achter een scherm zit te werken, maar mis WoW nog bijna dagelijks.

3 likes

Ooh ik vind Hollow Knight echt zo moeilijk, niet te doen gewoon. En ik speel voornamelijk platformers, dus ben wat gewend. Maar die bazen zijn zo bizar moeilijk. Ik ben toevallig dit weekend opnieuw begonnen, want ik vind het wel een prachtig spel, maar sta weer op het punt om te rage-quitten. :’)

1 like

Vraagje! Ik ben nu met Stardew Valley in Jaar 1 winter en begin af en toe een gebouw neer te zetten. Maar ik krijg dan van die groene blokjes te zien hoe groot bijvoorbeeld de silo is en als ik het dan plaats zet ie hem ergens anders neer, niet waar ik die groene blokjes zie, maar waar mijn pijltje staat dan denk ik(?), maar dan kan ik ook niet precies zien waar het komt. Is hier een handigheidje in?

Je kan het gewoon gratis uit proberen, het is echt zo’n game waarvan je moet houden of niet en wat je echt ff zelf moet spelen om te zien of het wat voor je is.

Als je hem plaatst, laat je dan alleen je muis staan op die plek? of druk je dan ook echt met je muis (Of controller?). want dan moet je zien dat het geplaatst word met van die bouw paaltjes. gen idee of het anders random gedaan word.

Ik plaats steeds de groene blokjes zeg maar waar ik het wil hebben en als ik het dan plaats, wordt het steeds linksboven ervan gezet…

Ik twijfel om een pro controller voor mijn switch aan te schaffen. De controllers die erbij zitten werken vaak niet optimaal, waardoor ik nu al maanden mijn switch niet heb aangeraakt. Die controllers moet ik binnenkort opsturen. Ik heb wel weer veel zin om te spelen. Is er veel verschil tussen de standaard controllers en de pro controller?

Ik heb de mijne net gisteren binnengekregen en ik vind het echt een wereld van verschil, vooral qua comfort. M’n handen kunnen gewoon normaal dat ding vasthouden en ik merk dat het besturen soepeler gaat (ik val met Mario 3d nu minder vaak van het platform af bijvoorbeeld :stuck_out_tongue:).

1 like

@DikkeKip Wat Pastelzwart zegt! Ik heb eerst een knockoff gehaald en die werkte toch niet zo lekker. Gegaan voor de pro controller en echt, ik ga niet meer terug naar de joycons als het niet hoeft. Controller gaat ook echt super lang mee qua batterij duur.
Investering waard!

1 like

@pastelzwart thanks allebei! Klinkt goed, ik ga hem bestellen. Vind hem inderdaad vrij prijzig, maar zo te horen is hij het geld helemaal waard :grinning_face_with_smiling_eyes:

Op Amazon is ie nu €55,nog iets. Dat scheelt weer een beetje in vergelijking met Bol!

1 like

Omg ja dit heb ik ook. Vooral dat ik nu door dood te gaan zonder mijn spirit te redden al mn geo (geld) kwijt ben geraakt. Krijg echt next level stress van hollow knight hahah

Ik kan ori and the will of the wisps wel echt heel erg aanraden! Zo mooi gemaakt, mooie muziek en als spel ook uitdagend.

1 like

We zijn hier geüpgrade naar gamen op drie schermen. Vooral handig voor race spellen.

Maar die vind ik dus saai. Weet iemand iets fantasy-achtigs/een spel met puzzels wat het goed doet op drie schermen?

1 like

Ik dacht altijd dat Stardew Valley te saai voor me was, maar ik heb het toch een kans gegeven door jullie berichtjes van de week. En ik vind het heeeeelemaal leuk nu, ben al uren aan het spelen vandaag haha.

11 likes

10 likes