Gametopic

Grappig dat je Hollow Knight aanraadt, een vriendin van me zei ook al dat ik het echt moet gaan spelen. Ik hoorde wel dat ie heel moeilijk was, beetje zoals cuphead. Klopt dat? Want ik zie m’n vriend dat wel eens gefrustreerd doen :sweat_smile::joy: Die andere trailers ga ik even bekijken.

Cuphead is wel echt next level cringe. Bedoel je Celeste vergeleken met Cuphead, die zie ik namelijk nog wel. Hollow knight is soms ook wel frustrerend maar ik houd in die game wel van 'zoek het maar uit ’

Lol ik lees je berichtje voor aan m’n vriend en hij zo “cringe?!” haha. Nee, ik bedoelde wel vergeleken met Hollow Knight. Niet qua soort spel, maar qua frustratie :stuck_out_tongue: Ik vind het er wel heel cool uit zien en ook wel leuk dat je zelf dingen moet proberen. Ik ga nog even filmpjes kijken.

1 like

haha hey ieder z’n ding! Ik zou echt zo boos worden van Cuphead dat ik de controller door de tv smijt ofzo. maar dan toch door willen gaan want je MOET het fixen voordat je stopt.

Ja ook niks voor mij hoor. Het moet wel leuk blijven :stuck_out_tongue:

1 like

@pastelzwart De Spyro remake is ook heel leuk! Volgens mij was die ook net in de uitverkoop in de E-shop maar ik weet niet of dat nog zo is.

4 likes

omg jaaa spyro!!

Jaaa Spyro zo leuk! Ik ben hem nu aan het spelen op ps4. Echt nostalgische gevoelens :smile:

Ik heb 't spel net gekocht. Maar ik krijg echt nul uitleg over de controls. Snap er geen bal van. Eerst maar eens wat YouTube videos kijken haha

Heb je ‘m voor de switch? Dan helpt dit wellicht image

Ik speelde het spel trouwens al langer op de pc en moest ook wel echt even wennen op de switch trouwens!

1 like

Oké lol, na een paar filmpjes van deze game gingen we in de Nintendo e-shop kijken en toen zagen we dat ie nog een paar uur voor de helft van de prijs was dus we hebben hem gekocht. Hij is nu aan het downloaden. Ben benieuwd! Nu gaan we eerst spelen en later nog eens wat kopen hoor. Echt een dure hobby zo :sweat_smile:

2 likes

Hij is wat

Brb

3 likes

:joy:

1 like

Shit ik lig al op bed 🥲

Mensen hier die WoW spelen! M’n vriend probeert me elke keer over te halen met het argument ‘ja ga je echt leuk vinden’. Maar ik geloof hem niet en als ik zie hoeveel tijd hij aan dit spel besteed dan ben ik ook een beetje huiverig.

1 like

Ik heb vroeger WoW gespeeld

Gewoon niet aan beginnen.

3 likes

Ik speel 2 maanden per jaar.:joy:

1 like

Ik heb ook zo iemand gehad. Maar volgens mij is het zo dat je nooit gek gaat worden op een spel als het je niet aanspreekt qua thema, gameplay of design

1 like

Hahaha beste antwoord :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar ik vind het zelf niet zo veel aan. Ik hoor dat vooral de groeps dingen (raids en dungeons enzo) heel leuk zijn maar het trekt me niet zo omdat ik liever of een groeps game doe zonder verhaal of liever een single player game doe waar het verhaal me helemaal mee sleept. Ik vind altijd dat een MMO geen van beiden echt goed doet en ik vind het altijd wat een zielloze ervaring, maar dat heb ik met alle Massive Multiplayer Online Games tot nu toe hoor en het niet niet iets wat typerend is voor WOW!

Mijn ervaring is ook dat vrienden die er helemaal gek op waren (en mij zover kregen om het te proberen) er heel erg met rooskleurige glazen naar keken omdat ze het al zo lang spelen.

Maar goed veel mensen vinden het wel heel leuk dus ik denk dat het aan mij ligt.

1 like